רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 ביוני 2016

12 ב'מרכז החדשות': ההקלטה מ'שערי חסד' נחשפת!

המלחמות ב'הורודנא' הגיעו לבית הרב אוירבך - בהקלטה מתוך הבית נשמע העסקן ברוך שוירמן מראשי השמידעיסטים יחד עם יוסף פטרוב מנסים ללחוץ את הרב אוירבך לצאת למלחמת חרמה נגד פלג הנחומיסטים ואף להביאו לאשדוד לדבר נגדם. 
הרב אוירבך: "הם (הנחומיסטים) רודפים , פטרוב: הם לא מסכימים לשמוע למה שהראש ישיבה (ר' שמואל) אומר, כלום לא מעניין אותם! כל דבר בשם הראש ישיבה (ר' שמואל) מפיצים כל יום שקרים, ואחרי זה צריך להכחיש את זה, ואז אף אחד לא מאמין לזה. עצם המצב שזה (הסניף של נוחע'ם) בהתפתחות,  זה כבר יוצר מרמור אצל אנשים בישיבה". 
הרב אוירבך: "איך שותקים להם? הרמי"ם לא עושים שום דבר?" פטרוב ושוירמן בתגובה:
אנחנו עושים כל הזמן, אבל ברגע  כשאנחנו מדברים נגד (נוחע'ם), אנשים לא מסכימים לקלוט את זה, אומרים שזה נקרא "רדיפע'ס", אנחנו רודפים אותם".
משגיח ישיבת חברון הגה"צ רבי שלמה פלאיי במתקפה חריפה נגד כת נצח: "הם פועלים בשיטות של המשכילים הישנים להטיל בוץ ורפש ברבנים ומנהיגי קהילות ישראל". 
"אותם מחטיאי הרבים "הקנאים החדשים" שבזמן שהשליטה והשלטון היה בידם הם השפילו ורמסו בגאוה ועריצות כל נחשל, לצעירים שבתוכינו אתם יכולים למכור את כל הלוקשים שלכם אבל המבוגרים שבתוכינו זוכרים היטב היטב את התקופה שכלי השליטה והפרסום היה בידיכם איך שבציניות ואכזריות החדרתם אוירה של השפלה וביזוי לכל חלש ונחשל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.