רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 במאי 2016

ווארטים


״כדי להבין את הלב והמחשבה של האדם העומד מולך, על תסתכל על כל מה שהוא כבר השיג, אלא על מה שהוא שואף עוד להשיג״.

מרוקאי עוצר עם אשתו מונית בתל אביב ושואל את נהג המונית: "כמה יעלה לי מפה
ועד לטיילת?"
עונה לו הנהג : "בשבילך 20 שקל".
מסתכל עליו המרוקאי ושואל: "וכמה זה יעלה לי ביחד עם אשתי?"
עונה לו הנהג: " אותו דבר, 20 שקל".
מסתובב המרוקאי לאשתו ואומר לה: "רואה? אמרתי לך שאת לא שווה כלום...,

הוא: אז מה את עושה בחיים?
היא : מנהלת כבר חצי שנה
הוא: ואוו יפה...מה מנהלת?
היא: שתי קבוצות ווטצאפ...

שני חרדים נוקשים בדלת של אחד השכנים ומבקשים תרומה לתלמידי ישיבות.
משיב להם השכן: "שילכו לעבוד!"
למחרת נוקשים שוב בדלת, מבקשים תרומה לתלמידי ישיבות,
ושוב משיב להם האיש: "שילכו לעבוד"!
כך זה נמשך יום אחר יום, עד שאחרי שבוע משיב השכן: "אתם יודעים מה,
אני מוכן לתרום אם תסבירו לי למה אתם כל כך מתעקשים".
"זה פשוט", משיב אחד החרדים, "אני מקבל חצי מכספי התרומות, והשותף
שלי את החצי השני".
נדהם השכן: "ומה עם תלמידי הישיבות?"
משיב החרדי: "שילכו לעבוד".........

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.