רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם

עבריינים בכירים איימו בכלא על הרב פינטו ודרשו מאות אלפי שקלים
------------
מקרה נוסף! מלמד בת"ת בקרית הרצוג החשוד במע"מ בילדים נמלט לחו"ל.
מדובר במלמד בכיתה ו' בת"ת המרכזי של קרית הרצוג שנמלט לחו"ל לאחר שנחשד בעשרות מקרים של מעשים מגונים בילדים.
------------
אכזבה בארה"ב: ביהמ"ש דחה את הערעור על גזר דינו של שלום מרדכי רובשקין, למרות שהערעור היה מגובה במסמכים חדשים. ביהמ"ש נתן 30 יום לערער על ההחלטה.
------------
המשגיח מבית וגן הודה בחלק מהמעשים החמורים. עורך דינו יהודה פריד אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי החשוד סיפק גרסאות משלו לחלק מהמקרים כשהוא שולל את האספקטים הפליליים במעשים בהם הודה.
------------
שלזינגר חושף ב'בחדרי': רבנים בכירים תושאלו במשטרה סביב פרשת המשגיח המתעלל. טרם התפוצצות הפרשה הוקם פורום שניסה לסגור אותה בשקט מבלי לערב את רשויות החוק
------------
שמח במירון. אנשי בנציון קופרשטוק פירקו את מערכת ההגברה שהכין חיים שטינברג
------------
שלום שלום. בברית לבן הצלם החרדי שוקי לרר נרקם שלום בינו לבין האדמו"ר מסדיגורא לאחר כמה חודשי מריבה קשים
 ------------
בימ"ש השלום בת"א הורה לשחרר ממעצר את עובד המרכול הערבי שהוכה בידי שוטרים וחשוד בתקיפתם. ישוחרר לאחר שימסור את גרסתו בתוך 5 שעות. ‎
 ------------
אבי גרנצייג בטוויטר: יממה אחרי המפץ הנורבגי אפשר לסכם: אף עיתונאי לא ידע כלום
חלק התבאסו ולכן המציאו מיד מידע שגוי
חלק פשוט הבין שאנחנו לא מנהלים את היקום
------------
רעידת אדמה בצה"ל סגן הרמטכ"ל יאיר גולן אמור לפרוש מצה"ל מיד לאחר השבעת ליברמן לשר הביטחון
------------
 מיכאיל פרידמן, מיליארד יהודי, השני בגודלו ברוסיה, שהונו נאמד בלמעלה מ-13 מיליארד דולר, הודיע כי לא יוריש לילדיו, אפילו דולר אחד. המטרה? שישיגו כסף לבד כפי שהוא השיג
------------
הח״כ הטרי יהודה גליק נאלץ לשלם היום 2,300 דולר כדי לוותר על אזרחותו האמריקנית
------------
חברי מועצת גדולי התורה יתכנסו ביום שלישי  בבית הגרב"מ אזרחי בירושלים עם שר האוצר כחלון, משה גפני ובכירי המשק לדיון חירום במצוקת הדיור החרדית
 ------------
 ‏לכינוס החירום בבית הגרב"מ אזרחי ביום ג' יגיעו: הגרב"ד פוברסקי, הגר"ד כהן, הגר"י רוזן והגר"א סאלים. במשתתפים: שר האוצר כחלון ויו"ר 'דגל' גפני
 ------------
‏אברהם גרנצייג בטוויטר: לזה קוראים עיתונות במיטבה: המודיע בחר בדרך מקורית לדווח על התפטרותו של סגן השר פרוש.
 ------------
מפגש מחויך: ח"כ משה גפני ויעקב אשר נפגשו עם שר הביטחון המיועד ליברמן במסדרונות הכנסת, ברייטקופף: "ימים חדשים בכנסת".
------------
נתניהו הגיב למשבר במו"מ בפתח ישיבת הליכוד: "שום דבר לא קורס, תמיד יש משברים במו"מ ותמיד יש עליות ומורדות. היעד שלי הוא הרחבת הממשלה".
------------
השר אריה דרעי בישיבת הסיעה: "הציעו לש"ס את ועדת הפנים תמורת ועדת החינוך, אך ש"ס השיבה בשלילה, כיוון שנושא החינוך הוא חשוב מכדי לוותר עליו".
------------
ישראל כהן ב'כיכר': לאחר הפיצול בקולות 'דגל' בהצבעה על ההקצאות בבני ברק. ברשב"ם 23 אומרים כי הגר"ח הורה לנציגים לתמוך בהקצאות ואנשי 'דגל' (מנחם שפירא ויעקב וירז'בניסקי) שבחרו להעדר או להתנגד עשו זאת על דעת עצמם.
------------
נפתלי בנט משיב ל'ליכוד': "אם התנאי שלנו לא יתקבל נצביע נגד צירוף ישראל ביתנו".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------
יוסי אליטוב בטוויטר: "הפוליטיקה הישראלית נראית בשעה האחרונה כמו ספינה טרופה בלב האוקינוס. זה מריח טיטאניק".
 ------------
בימ"ש השלום בת"א הורה לשחרר ממעצר את עובד המרכול הערבי שהוכה בידי שוטרים וחשוד בתקיפתם. ישוחרר לאחר שימסור את גרסתו בתוך 5 שעות. ‎
------------
עימות על דרך מהדרין אצל מימרן בקול חי: *היועמ"ש של משרד דתות ישראל פת*: הרב הלפרין מועד מירון מטעה את הציבור, דרך מהדרין אינה על קרקע פרטית היא על קרקע חכורה וחלים עליה דיני המרחב הציבור, השר לא קובע בעניינים האלו. *הרב מרדכי הלפרין* בתגובה: הדרך סלולה על קרקעות פרטיות, לא ניתן לאישה לדרוך על הדרך הזו.  עו"ד פת: אתם מעבירים את הטיפול בעניין לאיכפת המשטרה
 ------------
מוקד זק"א: מחסום בידו סמוך להר שמואל נסיון פיגוע דקירה, המחבלת נוטרלה.
------------
משבר ברגע האחרון בקואליציה מכיוון בנט! הודיע לנתניהו: "אני דורש לבצע שינויים בקבינט. בלי זה לא אתמוך בצירוף ליברמן לממשלה".
------------
אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה: "מתנצל על האמירות שלי 'שקרן ורמאי' בעבר נגד רה"מ בנימין נתניהו. זה היה מיותר, גם אני לא מושלם".
------------
משבר? השר לוין הודיע: "מתנגדים נחרצות לדרישות בנט בעניין הקבינט. אנחנו לא מנהלים מו"מ ולא פותחים הסכמים עם אף שותפה".
------------
בכיר באוצר ל'וואלה': "המו"מ עם אביגדור ליברמן תקוע, נשב הבוקר לפגישת חירום".
 ------------
סגן השר מאיר פרוש ב'קול ברמה': "פרשת הרוטציה בירושלים לא נכנסה בהסכם, ביום רביעי יש פגישה בין הצדדים ונשמיע את הטענות שלנו שיוסי דייטש צריך להישאר".
------------
שיחה בהפתעה - אדמקר ושוומנפלד חייגו ב'קול ברמה' בהפתעה לרבקה פאלוך לברכה לרגל כניסתה לתפקיד יועצת נתניהו. פאלוך בתגובה: "אין מינוי, שום מינוי" וניתקה את הטלפון.
------------
בוז'י הרצוג מגיב הבוקר בטוויטר להודעת נתניהו כי הוא שומר לו את תיק החוץ: "אני מבהיר מה שאמרתי לך בעל פה, הדלת נסגרה. הפרק הזה תם ונשלם. אתה שבוי כרגע בידי הקיצוניים ביותר".
------------
מהדורת חצות בסקופים: 
מחר חתימת ההסכם בין נתניהו לליברמן.
חבר צוות המו"מ משה ליאון בראיון: נושא דת ומדינה לא עלה במו"מ מאחר וליברמן מקבל את מה שהיה עד כה בנושאי דת ומדינה בממשלה. בראש הוועדה המיוחדת יעמוד יריב לוין. אני מאחל הצלחה לידידי יעקב אשר וחבל שהיה צריך להמתין עד עכשיו.
••מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים בהשתתפות איתי גדסי ישראל כהן ואלי ביתאן, אשר יוותר על תפקיד המזכ"ל ויחזיר אותו לגפני?
• הפרשן הפוליטי של גל״צ יעקב ברדוגו בראיון: ליברמן יהיה שר ביטחון מעולה. הוא ישב שנים רבות בדיונים ביטחוניים והוא יודע לחתוך דברים. אורלי לוי עלולה לעשות בעיות קשות לממשלה, גם בוגי יעלון יפרסם מאמרים בידיעות עם ביקורת מידי שבוע נגד הממשלה. ימררו את חייה של הממשלה.
•הרפורמה בתחבורה הציבורית פוגעת בחברות הפרטיות? בעלי חברת 'הופמן' מוטי הופמן בראיון: ההיפך הוא הנכון. יש כמה יחצני"ם ועיתונאים שהחליטו שאין לנו קיום השנה. יש לנו ביקוש של אלפים בגלל הכשלים באגד ובנתיב אקספרס.
• לראשונה השנה כוחות ההצלה במירון יוזעקו באמצעות טאבלט - יו״ר איחו״ה זאב קשש מפרט בראיון: יקח זמן עד שנצליח להטמיע את הנושא בכל במות התזמורת הפזורות בהר מירון. זה שימוש נכון מבחינה טכנולוגית ובימים הללו אנחנו מתרגלים את בעלי המנגנים כיצד לתפעל את הטאבלטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.