רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במאי 2016

4 שנים לזריקת נתי גרוסמן מיתד נאמן הניצחון של תלמידי מרן החזון איש ועולם התורה על בריוני הרב שך - תלמיד פוניבז' על המהפכה ההיסטורית שיחול בי' סיון

מאת תלמיד פונוביז'

זה לא סוד ונשים את הדברים על השולחן. פתוח וגלוי מה שלא תמיד אוהבים לעשות. מצד כל מיני סיבות שונות ומשונות פוליטיות וכו' שלא כאן המקום לפורטם, קרתה תקלה לא נעימה לעולם התורה, בצורה מתוחכמת ומחושבת היטב השתלט על עולם התורה ר"מ בינוני מהישיבה החשובה והגדולה במרכז בני ברק. גדולי ישראל לא רצו/יכלו להתעמת איתו והוא בכח הזרוע ומניפולציות עם מלחכי פינכא ואנשים שכל תפקידם היה 'אן אלימות' ולזעוק השקפה טרייף וכל מיני מילים הצליחו להשתלט על עולם התורה. וכך המנהיגים האמיתיים ענקי התורה ארזי הלבנון העדיפו לא להתעמת ובריוני בית שני חגגו ושרפו את התבואה והעלו את עולם הישיבות באש של בריונות אלימות.

והיה שם חכם אחד שקלט את הפוטנציאל והפך את עצמו ל"ידא אריכתא" למוסד בפני עצמו שממש לא משנה האם הוא חי או מת, הוא החליט שהוא מעביר את ההשקפה מעתה ועד עולם. יש לו עיתון יש לו בריונים מומחה מס' 1 למניפולציות רשעות ואכזריות שינק עוד חלב של מזרחי, וככה צמח לו דור שגדל על "ידא אריכתא"  וגם יורד לשרשם של דברים. ובמפלצת הזאת אף אחד כבר לא רצה לנגוע ולהתעסק. גדולי ישראל האמיתיים אמרו כנראה זה מה שנגזר עלינו בעוונותינו הרבים שאנו ובני בנינו משעובדים לנתי גרוסמן.

ואז ברגע אחד הכל מתהפך... ממש כמו ביציאת מצריים הכל מתהפך. יום חמישי י' בסיוון תשע"ב מגיע הבשורה מביתו של ראש כל בני הגולה רחוב חזון איש 5,  הצליחו ליירט את המנוול מבית וגן. ה"בן לאדן" שלנו.

לא אשכח את צהלות השמחה בבתיהם של גדולי ישראל, אלו שישבו ובכו לראות כיצד מניפולטור מהתל יום אחר יום ברבבות בני תורה, מגמד רבנים מבזה ומשפיל ראשי ישיבות עד עפר. ברוח פיו מחליט איזה תואר יזכה כל רב כאילו הוא משה ששמעם מפי הגבורה ממש, ולא עוד אלא שהלביש על עצמו שהוא עצמו גאון ובעל מחבר ספרים והוא הוא המכתיר מרנים ולו המלוכה.

טעות אחת קטלנית הייתה לנתי גרוסמן הוא חשב שהעולם הפקר. ואז הגיע מרדכי היהודי של דורנו שלא יכרע ולא ישתחווה ולימד את נתי גרוסמן פרק בהלכות השקפה וידא אריכתא. את היום הזה נתי גרוסמן לא ישכח כל ימי חייו וכל מי שחי איתנו היום יודע שזה אחד המהפכות שקורות אחת ל...
 
4 שנים עברו!!!!!

מי האמין? עד לרגע זה אני עומד ולא מאמין למהפכה ההיסטורית והסייעתא דשמיא המדהימה של מרן ראש הישיבה שליט"א. כולם אמרו לי זה לא ילך לכם אף אחד לא יכול להוזיז את הבריון הזה הוא ירסק אתכם. כולם היו בטוחים שנתי גרוסמן יצליח להחזיר את הגלגל אחורה. אבל מתברר שלא! נתי גרוסמן מצא את מקומו הטבעי ליד אנשים מפורעים וסוטים שחוגגים במועדוני ליילה ומציגים מצגות שווא של השקפה. בקיצור מצא מין את מינו. ועולם התורה ניצל ונושם לרווחה.

אשרינו מה טוב חלקנו. בכל יום שפותחים את יתד נאמן צריך להודות ולהלל על הנס הגדול שקרה לנו לפני 4 שנים וללמוד את הלקח לא ללכת כפתיים אחרי נוכלים וערמומיים כנתי גרוסמן.

התקלה שקרתה לנו עם הרב שך ב"ה הסתיימה. אמנם לצערנו יהודים טועים ומטעים הקימו כת שמורדת בגדולי הדור ועליהם אנו מתפללים בכל יום ובכל תפילה יתמו חטאים ולא חוטאים שישובו בתשובה שלימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.