רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 במרץ 2016

12 ב'מרכז החדשות':


חרפה בישיבה קדושה!

עיריית ירושלים מתעתדת להרוס את המבנה השוכן בבניין ישיבת 'נתיבות החכמה' בראשות הגר"ד וולפסון. משטרת ירושלים התעמתה עם מאות בחורי בית וגן שניצלו את המעמד לאלימות. אנשי 'נצח' לא טמנו ידם והצטרפו אף הם בשריפת פחים ומשיכת זנבות.

מקורבו של ראש הישיבה יהודה פרקש מאשים בראיון סוער: אמש בשיחתו הבהיר ראש הישיבה כי אין דרכנו באלימות, ראינו מחזות של קידוש ה' של בחורים לומדים עם שוטרים. מנגד ראינו מחזות של חילול ה' נערים חלקם מזוהים עם 'נצח' מתפרעים ומנצלים את המעמד להרס וחורבן. בכינו אמש יחד עם רבני הישיבה אבל נגזרה הגזירה, אין דרכנו באלימות!
הגר"ד וולפסון בדברים נוקבים: "מטרתנו זה להיות בני תורה אמיתיים, להשתולל השוטרים יודעים טוב יותר ממכם. כל הכבוד לכם על האצילות וההתנהגות המכובדת המקדשת שם שמים". דבריו המלאים.
ח"כ אורי מקלב בראיון: "עד בין הזמנים לא יעשו שום דבר, בבין הזמנים יגיעו להסכמה מה יעשו ומתי. אני חושב שראינו היום דברים שלא היינו רוצים לראות אותם. להרוס ישיבה זה דבר קשה בפני עצמו. לראות בחורים יוצאים עם ספרים ועוקרים אותם מישיבה - זה דבר שלא היינו רוצים לראות אותו".
מנכ"ל הישיבה הרב יעקב נויבירט: "אנחנו מבקשים מאוד מאוד מכל אחד לנהוג אך ורק בדרך ארץ ובכבוד ולא להגיע בכלל לאלימות, אין דרכנו באלימות, לא עשינו אלימות ולא נעשה אלימות, בנתיים מי שהיה פה באלימות זה עיריית ירושלים, משטרת ישראל, יועצי ברקת. המוסדות הנורמליים לא עושים באלימות, האחרים יכול להיות, יש 'מושכי זנבות' וכל מיני דברים אחרים, פה לא מצאנו את הדברים האלה"
הוועד לכבוד רבותינו מזהיר: ישיבות של 'נצח' מתחזות!
הרב אליהו פרוייליך, יו"ר "הוועד לכבוד רבותינו", מפרסם מכתב אזהרה להורי תלמידי חיידרים מישיבת בהן קיימת השפעה של כת 'נצח'. נוסח האזהרה המלאה.
וגם, שלומי אייכלר על מכתבו החריף של הרב אוירבך לחסידיו.
מכשרים: 0799159760

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.