רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 בפברואר 2016

האיש שמימן את המלחמה בחסידים

הוא לא קלט את עומק הדברים עד שהוא נפל וקרס ממילארדר ענק הוא איבד את כל כספו, ורק אז הוא ואחיו רצו לבקש מחילה מהרבי מחב"ד ועוד אחרים על שבכספם רדפו את החסידים

משה רייכמן בשל ידידות עם הרב שך מימן את הפעילות האנטי חסידית ואנטי חב"ד, הרב שך ביקש כסף והוא נתן, הוא האמין כי הוא עושה מצוה גדולה במלחמה בחסידים, אבל אז בא העונש הגדול, הוא קרס ואיבד את הכל, וגם מאוחר יותר כשחזר הוא לא הגיע לעשירית ממה שהיה לו לפני שקרס ונפל, היה זה עונש על מה שעשה

אחת הסיבות שהקמתי את 'פנים חדשות' היה להלחם בו על המעשה אשר עשה, הוא נתן כסף ואני נתתי את הנשמה, הוא שלח אלי שליח לדבר עימי לומר לי שהוא לא ידע שהכסף הזה הולך למלחמה בחסידים הוא האמין כי הוא מחזק תורה, וכי רימו אותו. אחיו הגיעו לקראון הייטס ונפגשו עם הרבי מחב"ד ביקשו ממנו מחילה, טענו כי לא ידעו שמשתמשים בכסף שלהם למלחמה הזו, אני לא קיבלתי את דבריהם מפני שזעקתי וצעקתי, הייתי אצלם אמרתי להם תעשו תשובת המשקל ותתנו לחסידים כמו שנתתם למלחמה בחסידים, והתחמקו

העונש הגיע גם בעוד דרך, הבן מת בבית של זונה בתל אביב, הוא היה אברך והחברותא של הרב שך, ומן השמים הענישו אותו בבזיון כל כך קשה, כשמת במיטתה של זונה בתל אביב בשל עודף תאווה גופנית, עד שאביו קלט והבין כי הוא שיחק עם אש

הלווייתו של אותו אברך רייכמן חברותא של הרב שך יצא מפונוביז', וכשמאוחר יותר נודע להרב שך היכן מת, אמר כי אסור היה לעשות את ההלויה בפונוביז', אבל היה כבר מאוחר מדי

הוא לקח עמו לקבר את המלחמה הגדולה בחסידים שבלעדיו קשה להאמין שיכלו לעשות זאת, הוא, ורק הוא אשם במחלוקת הנוראה בשנאה התהומית הפנים חרדית, אם הוא לא היה מממן אותה היא לא היתה מגיעה לממדים כאלו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.