רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


רב בחסידות סאטמר בברוקלין, יואל מליק בן 33, הורשע בכך שהתעלל מינית בארבעה נערים בני 13 עד 16. ב"ניו יורק דיילי ניוז" דווח כי על מליק נגזרו 60 ימי מאסר בפועל ושש שנות מאסר על תנאי. הוא נאשם ב-28 סעיפים פליליים, ומצידו טען שהנערים פיתו אותו.
----------------
גבעת הישיבה: עם השמע הבשורה המרה בפטירת הגרח"ש ליבוביץ, נערי פונוביז מחבלים הפעילו מוזיקה משמחת בקולי קולות.* הלווית הגרח“ש ליבוביץ זצ“ל תתקיים מחר בשעה 12:00 מהיכל ישיבת פונוביז' בב"ב ולאחמ"כ בירושלים בישיבת קמניץ בשכונת הבוכרים
----------------
סערה בסאטמר! שני ראשי חחותמים נגד הרב שטיינמן התמוטטו בשבת בלילה באמצע לכה דודי, הרב מייזלס ראב"ד אבני שלמה נפטר בן 69, והרב פרידמן ראב"ד סאטמר רז"ל ניצול ושב מבית החולים אחר שבת
----------------
מרן רבינו ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א במענה לשאלת הגאון רבי יעקב סטפנסקי שליט"א ראש ישיבת תורה בתפארתה - על כל בני הישיבה להשתתף במסע לווית הגרח"ש זצ"ל, המצב כעת הוא שחסר כבוד התורה בעולם - ויקרא דשכבי הוא כבוד התורה.
 ----------------
 בישיבות פוניבז' וקמניץ הוסרה הפרוכת מארון הקודש. מסתמן: הלוויה מחר.
 ----------------
החל משעות הבוקר כשהתחילה להתפרסם הידיעה המרה על פטירתו של מרן רה"י זצ"ל, הגיעו המונים מתלמידיו לביה"ח לומר תהילים סביב המיטה. 

 ----------------
‏ב.ד.ה. בביה"ח 'הדסה' נפטר כעת לאחר מחלה קשה הצדיק הרב אברהם חמד ז"ל. בן 54. אחיינו של נשיא המועצת הגר"ש כהן.
 ----------------
טרגדיה במודיעין עילית: האשה  מרת שיינא חיה קוגל ע"ה בת 38 נפטרה לאחר חודשיים בהם חלתה בשפעת. הותירה שבעה יתומים.
 ----------------
'ערוץ 7': צה"ל הורה לקצין דתי בקבע לגלח את זקנו ולהסירו לאלתר. אביו: "אנחנו בזעזוע עמוק מהתנהלות צה"ל, הבן שלי מסרב לגלח
 ----------------
 ח"כ אייכלר במתקפה על הרפורמים ב'ערוץ הכנסת': "מדובר בקבוצות מאפיונריות של כל מיני ספונסרים רפורמיים שמעבירים פה כספים לפוליטיקאים, לרה"מ ולבג"ץ - זו קניית שלטון בכסף".
 ----------------
אליטוב בטוויטר: הפרסום המוקדם של מינוי המשפטן החרדי ד"ר חיים זיכרמן למזכיר הממשלה טרפד סופית את המינוי. נתן אשל הוא זה שפעל למנותו.
 ----------------
ירון אברהם על דברי אייכלר: "הוא האשים אצלנו ב'ערוץ הכנסת' את רה"מ בנימין נתניהו ושריו בקבלת שוחד". אייכלר על 'יש עתיד': "הם מופעלים ע"י רפורמים, רוצים שנצא מהממשלה והם יכנסו במקום".
 ----------------
רבה של ירושלים הגר"א שטרן ב'קול ברמה': "יש דברים במתווה על הכותל שאפשר לקבל. אם ניתן לזה לעבור בלי רעש, זה יתמסמס".
 ----------------
השר אזולאי פותח דלתות לאזרחים. שר הדתות דוד אזולאי הודיע על קבלות קהל פעם בחודש בלבד
 ----------------
עו"ד חרדי מועמד מוביל למזכיר הממשלה. 'ידיעות': ביבי נתניהו רוצה למנות את עו"ד חיים זיכרמן (37) משפטן חרדי המקורב לדרעי ולעו"ד וינרוט, למזכיר הממשלה. מועמדותו של אורן הלמן ירדה בשל קרבתו לגדעון סער.
 ----------------
הותר לפרסום: נעצר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקניון במעלה אדומים. בן 21.
 ----------------
'ערוץ 7': צה"ל הורה לקצין דתי בקבע לגלח את זקנו ולהסירו לאלתר. אביו: "אנחנו בזעזוע עמוק מהתנהלות צה"ל, הבן שלי מסרב לגלח".
 ----------------
'כיכר': שבוע אחרי שכתב מכתב חריף נגד מרן הגראי"ל שטיינמן - נפטר השבת בפתאומיות הרה"ג משה יהודה מייזלס ז"ל, בעת שהותו בפלורידה למנוחה. בן 66. מראשי רבני סאטמר. הסקופים: פחד בארה״ב: רבני קהילות סאטמר מייזליס ופרידמן מראשי החותמים בפאשקויל נגד הגראי“ל שטיינמן התמוטטו בשבת פתאומית, אחד מהם נפטר.
 ----------------
ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר השבת הרב ראובן קורנבליט ז"ל כיהן כמשב"ק של אדמור"י בית לעלוב זצ"ל. מסע ההלוויה החל כעת בביהמ"ד לעלוב ברחוב צפניה בירושלים ומשם להר המנוחות.
 ----------------
יוסי בן עטר במאמר ב'סרוגים': לאחרונה היחסים בין בנט לסמוטריץ' מתחממים. המטרה - להרחיק את אורי אריאל מהרשימה המאוחדת.
 ----------------
'הקול החרדי': בשבת הקרובה פר' 'ויקהל משה' תתקיים שבת היסטורית והכתרה בערלוי בהשתתפות מאות חסידים ואוהדים במרכז החסידות בקטמון בראשות האדמו"ר. מבני ענק הושכרו לתפילות והסעודות שיהיו בצוותא.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: השמחה בעניין רובשקין מוקדמת ולכאורה גם לא מציאותית. הדיווח ב׳יתד נאמן׳ באנגלית מתייחס לאישומים הראשונים, בתיק משפטי בו ממילא זוכה ובגלל שזוכה כעת נמחקים מסמכיו. עונש המאסר הוא על אישומים אחרים בתיק אחר.
מצבו של הרב יאשיהו פינטו מחמיר - יואב יצחק ׳ניוז 1׳ בראיון: ״הוציאו אותו לפנות בוקר לטיפולים והחזירו אותו בערב. זה גמר אותו. הגוף שלו לא מחזיק מעמד. שבוע שעבר הוא הגיע לאפיסת כוחות. כל הזמן יורד עוד במשקל״.
הסקר העדכני: לפיד ממשיך להתחזק! הסוקר רפי סמית בראיון: "הליכוד יורד קצת בכוחו ובוז'י עוצר את הירידה, אבל הסיפור הגדול זה לפיד שממשיך עוד ועוד להתחזק. החרדים בירידה קלה, והיחיד שנופל משמעותית זה משה כחלון".
הכותרות של ליצמן ב'מקור ראשון' - העיתונאי מנדי גרוזמן בראיון: "ליצמן אמר לנו בפירוש, שהחרדים לא יביאו למשבר בגלל הכותל הרפורמי. הוא לא מוכן לדבר בשום מצב על מגמת החרדים להשתלבות באקדמיה. ליצמן הוא חרדי שמדבר דוגרי ולא מתחמק. שולט בכל נושא אבל לא מסכים לדבר על הכל".
נפגעי אסון האוטובוס מתארגנים לתביעת ענק - עו"ד משה אוסדיטשר בראיון: "כל המשפחות שנפגעו יכולים לתבוע גם את 'אגד' וגם את הנהג אישית. גם מי שזקוק לטיפול פסיכולוגי יכול לתבוע. האלמן מוטי פרנקל יכול לקבל בערך 4 מיליון ש"ח, אבל הכלה שרי שפרלינג שיש לה נזק יום יומי, יכולה לקבל באזור 8 מיליון ש"ח".
במשטרה נערכים מחר ללווית הגרח"ש ליבוביץ זצ"ל - מארגן הלוויה ישראל קרביץ בראיון: "הם הגיעו לסיור הערב בהיכל הישיבה. בזמן הלוויה יוכלו להיכנס לביהמ"ד רק תלמידים ומקורבים. יש דרך חירום ונערכים לכל תרחיש. גם במשטרה וגם מארגני הלוויה נערכים לעשרות אלפי אנשים".
עיתון 'הפלס' תקף את מועצת גדולי התורה של 'אגודה' וש"ס - יצחק נחשוני עורך 'מרכז העניינים' בראיון: "חברי הכנסת קיבלו הנחיות ברורות מהמועצת כיצד לפעול. אני לא יודע איך עיתון שקורא לעצמו חרדי, כותב על המועצת "מנהיגם יוליכם שולל".
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים:
החיסול בבולגריה, רוני דניאל הכתב הצבאי - ערוץ 2: גם אם הייתי יודע מי עומד מאוחרי מותו של המחבל זיאד, אין עליו סימני אלימות זאת תעלומה, נתניהו ביקש בשבוע שעבר מר”מ בריטניה את הסגרתו, מה שמלמד שישראל לא חדלה מלחפש אחריו.
• פטירת הגאון הגדול רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ״ל - תלמידו, העיתונאי אבי גרינצייג מבח״ח סופד לו בראיון: מעולם לא התערב בפוליטיקה ורק הרביץ תורה בישיבה, שקיעותו בלימוד לא הפסיקה לרגע - למרות הטרגדיות המשפחתיות שעבר.
•הסוקר רפי סמית בראיון: ש”ס אמנם יורדת במנדט, אך מבחינתי המפלגות החרדיות פחות או יותר שומרות על כוחם, לפיד ממשיך לצבור כוח על חשבון המחנה הציוני בעיקר.
•מסירות נפש של גר הצדק - עבר ברית תוך סכנת חיים, בברית לגוי סטפן מטבריה נקרא שמו "יוסף", הגב' שירה גוזלן המלווה את משפחתו שנים רבות בראיון: כל הרופאים אמרו שעדיף גוי חי מיהודי מת, אבל סטפן לא הסכים לוותר בשום אופן והתעקש להיות יהודי.
•ר”י אור אברהם הרב לוי פנחסי בראיון על פטירת הבחור ר' אברהם חמד ז”ל אחיינו של נשיא המועצת הגר”ש כהן.
•סמוטריץ הופך לפופולרי על חשבון אורי אריאל? יוסי בן עטר מ'גלי ישראל' על יחסי הכוחות בתוך הבית היהודי, והתארגנות שקטה לבחירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.