רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בפברואר 2016

לא יאומן האמת מתגלה: מדוע הרב שך ונתי גרוסמן נלחמו בהגר"ש פינקוס זצ"ל? "בגלל שאמר לעסוק בדברי מוסר ולא לשקוע בעיתונות

פנים חדשות - ר"ח כסלו תשנ"ה
מאת תלמיד פונוביז' 

לכבוד ר' חיים שאולזון

לילה טוב

היום פרסמת את השער של העיתון פנים חדשות מר"ח כסלו תשנ"ה שהרב שך אסר על הגר"ש פינקוס זצ"ל לדבר בפני בני תורה לאחר שאמר בדרשה כי על בני התורה לעסוק במוסר ולא לשקוע בעיתונות.
לשם כך הרוצח הרשע מרושע נתי גרוסמן ימ"ש רדף את הגר"ש פינקוס רבה של הקהילה החרדית באופקים עד מוות וגם לאחר המוות שלא הסכים לכתוב עליו עד שר' בני רבינוביץ ניהל מלחמת חורמה נגד נתי גרוסמן מול וועדת הרבנים. רק שתבין איזה רשעות אכזרית התנהלה על ידי הידא אריכתא של הרב שך.

אני מצטט לך את הראיון שנתן הרב בני רבינוביץ לפני מספר שבועות לרועי כץ ברדיו תל אביב  בו סיפר כיצד נתי גרוסמן לא הסכים לכתוב על הגר"ש פינקוס לאחר פטירתו, למרות שמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נסע להספידו יחד עם מרן הגר"נ קרליץ.

בני רבינוביץ: תראה, אני אתן לך דוגמא שאני לא אשכח בחיים. אני גרתי באופקים, הרב של הקהילה שלי היה הרב פינקוס זצ"ל, אחד הרבנים המוכרים ביותר בציבור החרדי. הייתה טרגדיה, אסון, תאונת דרכים, ערב פסח, הרב פינקוס, אישתו והילדה שלו, הבת שלו, נהרגו בתאונת הדרכים. היו עוד ילדים שנפצעו. זו הייתה טרגדיה איומה. עיתון "המודיע" ידע לעשות מזה כותרת ראשית. זה היה דבר בלתי נתפס, הרב פינקוס במעמד האדיר שלו וגם הטרגדיה האיומה והנוראה. ו"יתד נאמן" לא. למה? כי היה לו איזה חשבון עם הרב פינקוס, אני לא אכנס עכשיו לחשבון מה היה החשבון אבל היה חשבון. שהוא בא לידי ביטוי כעבור חודש, בשלושים לפטירתו של הרב פינקוס מינו את הבן שלו, כמחליפו, כממלא מקומו. מגיעים לאופקים, שניים מבכירי ומגדולי הרבנים החרדים הרב שטיינמן והרב קרליץ. הם באים לשאת דברי הספד ולהכתיר את בנו. תשמע, שניים מגדולי הדור מגיעים לאופקים, מטריחים את עצמם, זה היה אמור לקבל ביטוי משמעותי, ואני שולח כתבה ואומרים לי לא אדוני הנכבד, זה ייכנס ביום ראשון באיזה אוהלי תורה משהו שם, אתה מבין? כמו להבדיל בידיעות אחרונות בעמוד 38, משהו למטה. אמרתי מה הולך פה? ואני מטבע הדברים פניתי מיד לועדה הרוחנים של העיתון ואמרו לי אתה צודק במאה אחוז, אין דבר כזה, לא יקום ולא יהיה. ועל אפו ועל חמתו של העורך החליטו לעשות בשני עמודי חדשות ביתד נאמן ביום שישי כתבה נרחבת על הדבר הזה. זה פשוט היה מצב שעורך עיתון מנסה להכתיב? מה זאת אומרת? הגיעו לאופקים שניים מגדולי הדור…בגלל שאתה אוהב אותם, לא אוהב אותם, מוצא חן בעיניהם..אין דבר כזה..ש

הרב שאולזון, הבנת באיזה רשעות מדובר? רודפים עם מוות ולאחר המוות את אחד מגדולי דורנו בגלל שקרא לבני התורה לא לעסוק בעיתונות רק בדברי תורה ובדברי מוסר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.