רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 בינואר 2016

הדף היומי שאתה מביא מידי יום מסביר את תופעת המחבלים הארורים - תלמיד פוניבז' במאמר סוער על רקע אירועי התקופה

מאת תלמיד פונוביז'

בשבועות האחרונים התחלת להביא מידי יום כותרות של חדשות העיתון פנים חדשות לפני למעלה מעשרים שנה, רק מי שיודע לקרות את ההיסטוריה מבין את האירועים העכשויים ואת הרס עולם התורה על ידי המחבלים בכרמים.
 
המחבלים לא נולדו בחלל ריק, זה המשך של בריונות ששלטה קרוב לשלושים שנה בציבור החרדי, מי שרואה את הכותרות המבחילות כיצד שבוע אחר שבוע הרב שך היה מחסל גדול אחר במטווח קצר ואחריו עדר הרוטוולרים ששירתו את הרב שך לטרוף כל מי שמעז לומר את דברו, מבין מהיכן צמחו המחבלים שכיום הם משועממים והם מחפשים כל דרך אפשרית לסדוק את האמונה בגדולי ישראל.
חסד עשה עמנו הקב"ה שתיעדת את ההיסטוריה השחורה בתקופה בה שלט הרב שך והרס יום אחר יום נדבך אחרי נדבך ביהדות החרדית. חסידיו השוטים רפי השכל הסבירו לנו בהיכל הישיבה שאנחנו שיושבים והוגים בתורה לא מבינים דבר במלחמות הרב שך וזה בבחינת סתירת זקנים בניין ועוד כל מיני הנפצות שהכשירו את ההרס הנורא שהיום אנחנו משלמים על זה בדמים תרתי משמע.
 
חסד עשה עמנו הקב"ה שבניסים גלויים חזרה השליטה לגדולי ישראל האמיתיים ממשיכי דרכו של מרן החזון ומרן הגרי"ז ובראשם ראש כל בני הגולה מרן הגראי"ל, שאם לא כן הרי אנו ובנינו היינו משועבדים לאותם מחבלים ארורים ובראשם הידא אריכתא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.