רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בנובמבר 2015

בטשארנאביל לא נשארים חייבים ועונים

מאת טשארנאבלער

מי שקצת מתמצא באשדוד יודע שתושבי רובע ח' רחוקים מהישיבה ולכן אף אחד לא סבל מהם ולכן לפני שאתם משקרים תחשבו על זה...
תפסיקו להפליל שמות של בחורים מי שהלך ופתח תיקים לבחורים בבית משפט בלי אישור של בי"ד זה אתם ואח"כ טענו בבי"ד שזה רק בשביל לאיים על הבחורים (זה הצד השקט של טשרנאביל ....)? מי ששכר היום את שירותיו של המשעמם  י.צ.לנדאו שידע בגישתו המיוחדת לחינוך ובפיו מפיק מרגליות... כדאי שישכנע את הבחוריים התמימים שרק רצו ללמוד ועם כל זה כולם הלכו לישיבה של הרב קאהן על אף כל הטענות שלכם ..
מי שהלך לבכות לאדמו"ר מויזניץ שיגיד לכל הבחורים לא ללכת לישיבה החדשה ועם כל זה שהוא משפחה ששמע את האמת לא הסכים להכריח את בחורי ויזניץ לחזור לישיבה !!!
לטענתכם עשרת בחורים סולקו מהישיבה כדי לא להפריע להתעלות של 9 בחורים בדיוק שבניהם בן האדמ"ר ו3 נכדים ועוד 2 בני הגבאי חחח.. מי שלא היה שבוע שעבר בביהמ"ד ויזניץ באשדוד וראה איך ש50 בחורים יושבים ולומדים בלי שאף אחד ישגיח, ואל תדאגו לתושבי קוממית הם יודעים את האמת ומכירים את הישיבה מהזמנים שזה היה בקוממית ורגילים לבחורים העדינים
דיי לשקרים ולשחיתות של טשרנאביל תשלימו עם העובדה, עשיתם טעות חשבתם שתוכלו לזרוק את הרב קאהן ושכל הבחורים ישארו וזה לא כל כך הצליח תעשו חשבון מי נשאר איתכם ואולי תרדו מהעץ ותגידו טעינו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.