רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בנובמבר 2015

ווארטים


״ההגיון אומר:
כשהכל יסתדר, תמצא את השלווה.
האמונה אומרת:
כשתמצא את השלווה, הכל יסתדר״.

רק שתדעו.
שהוצאות צדקה והוצאות שבת לא מורידות מהפרנסה.
הם תמיד חוזרות.
בדידי הווה עובדא.
יש לי חבר שתרם כסף לצדקה בצ'ק.
שילם על קניות שבת במכולת בצ'ק.
ושניהם חזרו.

גבר רוסי נכנס בעצבים לבניין העירייה ומתפרץ בכעס ללשכת ראש העיר...
תגיד...אתה מכיר אותי?
כן בטח!! עונה ראש העיר..
ומה תמיד אני שותה??
וודקה...עונה ראש העיר...
ומה אבא שלי שותה??
וודקה...עונה ראש העיר...
ומה הילדים שלי שותים???
וודקה....עונה ראש העיר...
אז......למה חשבון מים 1500 שקל??????????

מי שחושב ששאר עם ישראל כלאי וקמצן מאחר והם נותנים רק מחצית שקל (ועוד בפורים !  ) ואלה התימנים פותחים לפי ההלכה חמישים= חצי שקל  ומעלים ומוסיפים ומחמירים על עצמם((נראה לי שלמדו  בישיבות הק(ג)דושות  של הליטאים חומרות שכאלה.))  הכפילו,שילשו,וריבעו, ועוד ידם נטויה... וחבל שהמבקר(תרתי משמע) עזב לפני ה- זכה ! אני מאמין שהמכירה עצרה בשתי שקל  ועשר אגורות .   אשריכם ישרא-ל!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.