רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בנובמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


אברהם פרסטר מונה לכתב לענייני חרדים בערוץ 20
----------------
גואל ועקנין מי שהיה איש רדיו קול חי ויעצו של הרב אריה דרעי מתמנה השבוע לשבת על כס מנכ"ל מוסדות בבא סאלי בנתיבות .בהצלחה
----------------
בחדרי': חודש אחרי כניסת לייזר סורוצקין לתפקיד מנכ"ל החינוך העצמאי, ב'לב לאחים' ממנים לו מחליף. אברהם זייבלד ימונה למנכ"ל.
----------------
השר ליצמן בראיון סוער לריבלין ובלום ב'קול ברמה': "אין לנו כלום עם החינוך העצמאי שהבית ישראל הקים. לקחו לנו את השליטה, תראו איך זה מתנהל. עד שחברי המועצת של 'אגודה' לא יהיו חברי עמותה, אין מה לחפש שם".
----------------
מרן האדמו"ר מסטריקוב שליט"א עומד כעת ליד חנות פלאפונים ברחוב חזון איש בבני ברק ומוחה על כל מי  שנכנס לחנות כי הוא מוכר מכשירים לא כשרים.
----------------
יו“ר ועדת החינוך ח“כ מרגי ב'קול ברמה': יש לעצור מיידית את המכרז ולא להדיח את מאיר שמעוני ממנהל המחוז החרדי במ. החינוך. קבוצת בעלי אינטרסים המעונינים בהחזרת האפליה עושים רעש כביכול ישנם בעיות בחינוך. שמעוני הצליח לעצור את האפליה.
----------------
ליצמן בקול ברמה  על הפלג הירושלמי של הרב שמואל אוירבך. שיא חוצפה למי שאומר שאני לא צריך לשמוע למועצג"ת
----------------
בני הזוג אריאל ביגל ושרה תחיה ליטמן שיינשאו הערב ב'בנייני האומה', קיבלו היום בהפתעה רכב מתנה מחברת 'קל אוטו'.
 ----------------
חרדים 10: מאיר שמעוני הולך הביתה. משרד החינוך פרסם את המכרז החדש למנהל המחוז החרדי. התאריך האחרון להגשת הבקשות למכרזים: יום חמישי, כ"ח בכסלו.
 ----------------
נייעס מייל: פיגוע דריסה בצומת כפר אדומים. שני פצועים קל ובינוני. המחבל נורה למוות.
 ----------------
'מעריב': התעשיינים מובילים יוזמה ומפעילים לחצים: להחזיר את השר אריה דרעי למשרד הכלכלה מיד אחרי אישור מתווה הגז. נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש: "רוצים שר במשרה מלאה, מקווה שדרעי יחזור".
 ----------------
אביה של בת ה-7 מביתר עילית שמתחילת השנה בביתה ב'סקופים': "אנו חוששים שגורמים במשרד החינוך נגדנו. רעייתי מלמדת אותה בבית את החומר של בית הספר". ומי לדעתו יכול למצוא פתרון?
 ----------------
שקולניק ב'קוקר': צעיר מוסלמי נכנס הבוקר לביכנ"ס באוסטרליה, תקף באלימות מתפללים חרדים ונמלט.,
 ----------------
הרה"ר הגר"ד לאו משתתף כעת בחתונת בני הזוג אריאל ביגל ושרה תחיה ליטמן. חיים הופמן ב'קול ברמה': "במהלך הערב צפויה להשתתף בחתונה הגב' שרה נתניהו בשליחות ראש הממשלה".
 ----------------
 יריות במרכז ב"ב! רכב שניסה לדרוס שוטרים ברח' קוטלר גרם למהומה. כוחות משטרה פתחו במרדף אחרי נוסעי הרכב שנמלטו. השוטרים ירו לעבר גלגלי הרכב. מאות סקרנים במקום. 2 שוטרים פצועים קל מפונים לביה"ח.
 ----------------
'הקול החרדי': הראב"ד הגר"מ שטרנבוך במתקפה נגד חוק הגיוס החדש: "זה סכנה גדולה, שיביא לפיתוי אלפי חרדים להתגייס. תיקון החוק יביא חלילה גם לגיוס נשים חרדיות לצבא".
 ----------------
דוברות איחוד הצלה: הולכת רגל נפגעה מרכב בסמוך לקיבוץ בחן ונפצעה באורח אנוש. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'שרון' ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייה אך למרבה הצער בסיום מאמצי ההחייאה צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א קבעו את מותה. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל.
 ----------------
בנייני האומה: הרבנית יפה דרעי ושרה דרעי השתתפו בשמחת החתונה לבני הזוג בייגל. בשעה האחרונה נראו גם: הגר"א שטרן רבה של ירושלים, יו"ר יחד אלי ישי, הרבצ"ר רפי פרץ ואלי בן דהן.
 ----------------
ויסברג ב'בחדרי': האדמו"ר מויז'ניץ התבטא אמש: "שמחתי מאוד על השלום בין בעלזא למכנובקא, שום ברכה לא רואים ממחלוקת".
 ----------------
שמוליק קליין יו"ר ובעלים של קבוצת 'קל אוטו'  בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "שלחנו היום רכב יוקרתי לחתן אריאל בייגל ורכב נוסף לכלתו שרה תחיה ליטמן בכדי להביא אותם לשמחת החתונה. הרכבים יישארו אצלם ללא כל תשלום עד לאחר השבע ברכות". וחושף: כלי רכב של חברת 'קל אוטו' ניזוקו בפיגועי האבנים בתקופה האחרונה?

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי':
הסערה וההדחה בחינוך החרדי - יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי בראיון סוער: "אסור להדיח את מאיר שמעוני מתפקיד מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך! יש פה אינטרסנטים שרוצים להחזיר את האפלייה. הגשתי בקשה לשר החינוך להקפיא את המכרז. מנהלי הסמינרים צריכים לשבת איתי, הכל יהיה מסודר. הביקורת הקשה בישיבות כלל לא קשור אליו".
זעם בת"א: נתניהו סעד במסעדת טריפות - הרב בנימין מדר מרבני ת"א בראיון: "הוא מגיע לעיר שלנו ואוכל לא כשר. כמעט לכל המסעדות אצלינו יש כשרות אפילו מינימלית. זה בושה ומזעזע. הוא מצטט בנאומים מקורות מהתנ"ך, שיבדוק מה כתוב שם על מי שאוכל טריפות. זה הקו האדום של העם היהודי".
אלפים בחתונה המרגשת בירושלים - חבר המועצה פיני עזרא בראיון: "מחזה שלא ראיתי מעולם: חסידים, ליטאים, ספרדים, דת"ל וחילונים. כולם רוקדים ובוכים יחד. בכניסה לאולם - תמונות ענק של האבא והבן שנרצחו ולידם נרות נשמה. סגרו את הכניסה מרוב עומסים של אלפים".
הדוקטור מיילך פרידמן בראיון מבנייני האומה: "הגעתי מאוסטרליה כנציג הקהילה היהודית להשתתף בחתונה. שלחו אותי הלוך חזור כדי להעניק לזוג מתנה מהקהילה, סכום כספי של אלפי דולרים, על מנת שיוכלו להתחיל חיים חדשים".
גפני הודיע: אני עובד בשית"פ מלא עם השר דרעי - אלי ביתאן 'בקהילה' שראיין את גפני עם הכותרות: "גפני הדגיש בנחרצות: אין לי מתיחות עם הנציגים החרדים. אני עובד צפוף עם דרעי, מדבר איתו כמה פעמים ביום. הציעו לי לאחרונה להיות שר בממשלה, סירבתי".
מאבק וועדת הרבנים לענייני תקשורת עם בעלי החנויות - חיים הופמן 'קול ברמה' בראיון: "מלחמה שמתנהלת מס' שבועות בשקט התפוצצה היום, עשרות הגיעו להפגין מול חנויות של פלאפונים. מנהלי המאבק דורשים: תעודת כשרות בכל חנות. בעלי החנויות טוענים: זה סחיטה, אין צורך במכתב כשרות, יש חותמת כשרות על כל מכשיר".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.