רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

חסידי סקווירא, טרוריסטים הייתם וטרוריסטים נשארתם!

מאת סקווערער

לולי קראתי את דרשת חוצב להבות אש כאן הייתי בטוח שמישהו המציא את זה, ברור שאתם לא רוצים שזה יתפרסם כי זה מראה את קלונכם ברבים, שלמרות כל הפושט טלפיו שאתם מנסים לעשות מול העולם, כי אתם מבינים שזה לא מצטייר יפה במאה ה21, הייתם ונשארתם חבורה של רוצחים אלימים והעידוד לטרור מגיע כהוראה ישירה מהעומד בראש שלכם.

זה שאתם ממשיכים לנסות להעלות את הרבי שלכם לדרגת מלאך לא יכול להעלים את העובדה שכל העולם יודע שהרבי שלכם הוא איש בזוי ושפל, בור ועם הארץ שלא קרא ולא שנה מימיו, עת פטירת הרבי הקודם שלכם שהיה מקובל על כולם כצדיק ואיש אמת, אף אחד לא העלה בקצה דעתו אצלכם בשטייטל שדוד'ל השבאבניק יתמנה אחריו, ולולי המחטף שנעשה בלוויה, גיסו מרחמסטריווקא היה מתמנה.

שאלו אצל זקני החסידות שאינם פוחדים להגיד לכם את האמת (אם יש עדיין אצלכם כאלו) מה היה הבן יקיר דוד'ל לפני שהוא נהיה רבי. וזאת הסיבה שכבר אז כשהוא היה עוד רבי צעיר הוא רדף את גיסו עד חורמה כמעשי אחרון הטרוריסטים והבריח אותו מהשטייטל הסובייטי שלכם. דיין צעיר מכל מקום אחר בעולם לוקח את הרבי שלכם בהליכה בכל פרמטר, אין ברבי שלכם לא תורה, לא הלכה, לא דרך ארץ ולא כלום, הוא חתיכת כלומניק שמכהן בטעות כרבי ועל הטעות הזאת אתם משלמים ביוקר כבר עשרות בשנים.

המחלה שלכם מגיע עד למעלה, מה שמזכיר את לי הסיפור הידוע כשהרבי שלכם עוד היה צוציק והגבאי הרים טלפון לגבאי של ר' יואליש מסאטמר (עזריאל גליק ז"ל) וביקש שהסקווירא'ר רוצה לבקר אצלו כרבי זקן שמגיע לבקר את עמיתו רבי זקן שכמותו, אז עזריאל אמר לו בטלפון 'באזוכן זאלט איהר ביים דוקטור' (=לעשות ביקור הוא יכול לעשות אצל הרופא) וטרק לו בפנים, אז היו אנשים שידעו להעמיד אתכם במקומכם, כיום אחרי שהפכתם למפלצת כבר מפחדים להתעסק איתכם.

השנאה לחסידות סקווירא בארה"ב דומה מאוד לשנאה שיש בארץ נגד חסידות גור, חסידות אלימה שמשליטה את כוחה בכוח הזרוע, אלא בזמן שגור מפוזרת ברחבי הארץ והם יודעים שלפעמים יש גבול לחוצפה שלהם, אתם בשטייטל הקומינסטי שלכם יש לכם הארלם משלכם ועושים בה ככל העולה על רוחכם.

כל ריקוד המה יפית שלכם בתשלום כמה מיליונים על מנת להשתיק את האויב שלכם, ואיזו גינוי מדומה בזמנו נגד אלימות מתנדף ברוח אחרי שאתם ממשיכים להסית אצלכם נגד כל מי שלא הולך בתלם של העדר ותומכים בטרוריסט. חשוב לזכור, הרוצח שלכם לא השתחרר בגלל שמישהו השתכנע שהוא זכאי, הוא השתחרר על משהו טכני מאוד, מגבלות גיל, אף אחד לא רודף אתכם ואתם לא מעניינים אף אחד, כל מה שרצו מכם זה שתתנהגו כבני אדם, לא כמלאכים, לא כשרפים, פשוט בני אדם, ואתם מוכיחים שוב ושוב שאינכם מסוגלים אף לזה.

קחו לדוגמה את ההתקפה נגד ליפא שמעלצר, האדם כבר עזב אתכם לפני כמה שנים, הוא לא מתעסק בכם, לא מעוניין בקשר אתכם, והדיין "המכובד" שלכם מרגיש צורך משום להמשיך לתקוף אותו בצורה אישית (צושמאָלצן זאָל ער ווערן), כמה רוע לב, כמה שנאה והסתה בלתי נגמרת, הוא הרי עשה בדיוק מה שרציתם, לא מצא חן בעיניו איך הכל מתנהל, והוא עזב! מה עוד אתה רוצה ממנו דיין בזוי ומושחת?!

אני קורא מכאן לחיים וולדר לחזור בו מהתנצלותו, שום הסבר לא יכול למחוק מעשי טרור ואלימות, ניסיון לרצח משפחה שלימה, והמשך עידוד מעשים אלימים ע"י ההנהגה הבכירה של החסידות, בדמות דיין מטעם ועוד בנוכחות בנו של הרבי בכבודו ובעצמו. תמשיכו להלל את הרוצח שלכם כאחרוני הג'יהאדיסטים כמנהג ישמעאל, טרוריסטים הייתם וטרוריסטים נשארתם! ומחה ה' דמעה מעל כל פנים, וילמדו תועים בינה.

להלן כמה ציטוטים מתוך הדרשה האומללה הנ"ל, לקריאת הדרשה במלואה ראו כאן,

קריאה ישירה לאלימות: נישט נאָר אונז דערשטיקן זיך מיט אונזערע טלית קטן פאַר סקווירא וועגן און אונז גיין אין פייער אַריין פאַר דער כבוד פונעם רבין זאָל זיין געזונט נאָר אונז שלעפּן אַריין אַנדערע אויך. בחורים און יונגעלייט! עטץ זאָלטץ וויסן אַז אויף ענק ווענדט זיך אַלעס.

צידוק מעשה הרצח: האָט מען נעבעך אייגעשפּאַרט אין קייטן און פּונקט ווי יוסף הצדיק וגם פה לא עשיתי מאומה

הילול הרוצח: שאול בחיר ה'

הפיכת הנשרף לרשע והמשך הילול הרוצח: און נאָכדעם האָט מען טענות אַז מען האָט געטאַנצן וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק. יאָ עס האָבן זיך געהויבן די הערנער פון דעם צדיק

ניסיון השתקה נוסח כת קומוניסטי: וואָס מען שמועסט דאָ קען מען נישט אַרויסלאָזן אויפן גאַס כדי מען זאָל אונז נישט חושד זיין אַז צווישן די אריות שבחבורה וואָס אונז האָבן דאָ צאַמגערופן איז מען חלילה מהרהר אחרי רבו. נאָר אין מזרזין אלא למזורזין אין יעצט ווען די נסיונות זענען גרויס איז איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק. איז לאָמיך ענק זאָגן הויך: איך האָב אויך געטאַנצן, ביים רבין האָט מען נישט געזאָגט תחנון יענעם טאָג און איך שעם מיך נישט און עס איז נישט דאָ וואָס זיך צו שעמען. דידן נצח!

המשך פעולות טרור בעתיד: אונז זאָגן בפה מלא דער שטעטל איז אונזער און דער וואָס וויל זיך נישט צושטעלן קען זיך אָפּטראָגן פון דאָ. און אַז ער גייט נישט מיט גוטנס ווען מען אים שוין ווייזן דער וועג.

שינוי ההלכה בנוסח רפורמי: און דער וואָס וויל מיט אונז נישט דאַווענען זאָל בלייבן אין דער היים און בעסער נישט דאַווענען.

למי שיש ספק, אנחנו נמשיך לרצוח אם נצטרך: אונז האָבן שוין אַמאָל אַוועקגעלייגט די טויטע פון די יענע חברה כידוע און אונז דערשרעקן זיך נישט דאָס נאָכאַמאָל צו טון... זאָל קיינער נישט חלומען אַז מען קען שוין יעצט טון וואָס מען וויל

עידוד מעשי פשע והצדקתם: ר' חיים בערגער ז”ל (=הגנב שישב בכלא בפרשייה הידועה) איז טאַקע אַוועק על קידוש השם לא עלינו און דאָס איז געווען ווי דער רבי האָט געזאָגט להורות תשובה לרבים. ווער געדענקט נישט ווי דער רבי האָט געוויינט ביים לוויה אשריך שנתפסת על דברי תורה

חבל שלא הצלחנו להרוג אותו: ווען מען וואָלט אים דעמאָלסט משתיק געווען וואָלט מען היינט געהאַט מנוחה איז מען ליידער אין גלות און דרך רשעים צלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.