רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 בנובמבר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

חצופים ועזי פנים הם מבזים את מרן הרב שך!
כך, במתקפה חסרת תקדים תלמידו המובהק של הגרא"מ שך זצ"ל, הגה"צ ר' מאיר ביר ראש כולל 'אבי עזרי' היום: "מתקופת החזו"א ידענו שרק 'משא הדור' יכול להתערב בענייני גיוס הוא יודע מתי לדבר ומתי לא. אבל הם (נצח) כמו ערבים המפיצים שקרים על הר הבית כך מפיצים שקרים על פשרות".
במשאו תקף: "כל מי שחתם על המכתב השבוע הוא אדם ריק ופוחז שאין לו שייכות ליראת שמים, מי שיש לו אחריות ציבורית לא יכול לחתום על כאלה דברים. זה חוצפה ועזות מצח ואם הוא ראש ישיבה, הוא לא ראוי להיקרא כך ואסור לשלוח לישיבה שלו, אלו אנשים שמבזים את הרב שך והגרי"ש ללא טיפת יראת שמים עם מידות רעות". ההקלטה המסעירה בפרסום ראשון.
השר ליצמן במתקפה חריפה נגד 'הפלג'!
"זה שיא החוצפה לומר לי לא לשמוע להחלטות של מועצת גדולי התורה! אני לא מתרגש מההפגנות נגדי, קיבלתי הוראות ברורות מ'המועצת' להצביע בעד תיקון החוק". ההקלטה המלאה מדבריו.
העיתונאי יעקב ריבלין חושף: המתקפות הברבריות של 'הפלג' נועדו להכשיר את השרץ!
השבוע נצפו עסקני 'הפלג' משנוררים כספים בקרב חוגי סאטמר מהרז"ל בארה"ב שם התריעו כי עשרות אברכים ובחורים יושבים מאחורי סורג ובריח לאחר שגויסו בכפייה". עוד חשף: עסקני 'הפלג' נכנסו השבוע בחשאי לבית הגר"ש כהן וניסו לשכנעו ארוכות לחתום נגד החוק עד להגעתו  של דרעי שהבהיר כי מדובר בחוק הטוב ביותר מזמן החזו"א".
מכשרים: 0799116528

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.