רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 באוקטובר 2015

הנדבן היהודי-צ'יליאני לאונרדו פרקש תרם ספר תורה מהודר לכבוד כל היהודים בעולם ומתנדבי "איחוד הצלה"




ברוב פאר והדר התקיים היום (חמישי) טקס הכנסת ספר תורה בבית הכנסת הגדול בירושלים וחנוכת הקדשה ענקית על חזית בית הכנסת כהוקרה לפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" בארץ ובעולם. את הספר וההקדשה תרם הנדבן ואיש עסקים לאונרדו פרקש, מולטי-מיליונר יהודי מצ'ילה שעשה את הונו בעסקי המכרות בצ'ילה ובעבר אף התפרסם כמועמד לנשיאות צ'ילה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם ראשי 'איחוד הצלה' – נשיא הארגון אלי ביר, יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש, מנכ"ל הארגון משה טייטלבוים ומנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק שהתכבדו גם בכתיבת האותיות בספר התורה יחד עם הרב הראשי לישראל דוד לאו וסגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן. לפני שבוע השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות הרב יעקב ליצמן בכתיבת אות בספר התורה.

התהלוכה יצאה ממלון לאונרדו בירושלים כאשר אופנועי 'איחוד הצלה' מובילים אותה. ראשית הוסר הלוט מעל הקיר החזיתי של בית הכנסת הגדול ונתגלתה ההקדשה לפעילות מתנדבי 'איחוד הצלה' – רופאים, פרמדיקים וחובשים – שפועלים בארץ ובעולם להצלת חיים. ספר התורה, שנישא על ידיו של הנדבן פרקש, הוכנס לבית הכנסת לקול תפילת מקהלה של 30 חזנים.

נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר אמר: זה יום של אחדות בעם ישראל. ספר התורה הוקדש לכבוד כל היהודים בעולם במעמד מאוד מרגש". מנכ"ל קרן ישראלייף אלי פולק הוסיף: "החיבור בין הכנסת ספר תורה להצלת חיים נותן למתנדבי 'איחוד הצלה' כוח להמשיך במשימתם". סגן שר הביטחון, בן דהן, אמר: "זה כבוד גדול ל'איחוד הצלה' שמתנדביו זוכים להכרת טובה שכזאת על פעילותם להצלת חיים".

צילום: ענר גרין איחוד הצלה

 לגלריה כנסו כאן:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.