רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

תתעוררו, נמאס

הפכתי היום למומחה להלוויות כל שבוע הלוויה, כל שבוע פיגוע אני מגיע להלוויות,לשבעה, אזכרות, שלושים. מה זה כאן ? עלינו ארצה למות?עלינו ארצה לחיות.
הצבעתם ליכוד קיבלתם שמעון פרס.
ככה אנחנו חיים היום,יהודים מפחדים להגיע לכותל דרך שער שכם ריק שם מיהודים, הם מפחדים.שמעתי ברדיו בחצות רגמו שלושה אוטובוסים. ברוך השם רק שלושה אוטובוסים. ערבים לא מפחדים מסתובבים חופשי ואנחנו פראיירים.המאבק זה לא על עזה ולא על יהודה ושומרון. המאבק זה על קיומה של המדינה היהודית.
הם צועקים לשחוט את היהודים.
והשמאלנים, אם נחזיר את השטחים של 67 אז יהיה טוב.
אז מה הערבים רצו ב66?
מה רצו הערבים ב1929 בחברון בתרפ"ט? שחטו ביום אחד 67 יהודים?
מה רצו אז ?מי הסיט אז? כהנא ?עוד לא נולד.
מה רצו בשנת 1936? 1937? 1938? רצחו 510 יהודים.
מה רצו אז ב1937את השטחים של 67?
הם לא מחפשים שטחים הם רוצים להשמיד אותנו.
ואנחנו עם סתום. אני אומר לכם שוב בפעם המיליון יש רק פיתרון אחד.
אתם רוצים מדינה?
ערבים החוצה
אני לא שונא ערבים. אני אוהב יהודים,
מאחל להם חיים טובים שמה. לא כאן.
22 ארצות ארצות להם.ולנו יש אחת והיא שלנו , ניתנה לנו על ידי בורא עולם. שלנו ולא שלהם.
תתעוררו, נמאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.