רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

מבזקים - מפה ומשם


'המודיע' בסיקור על חסידי גור שנפצעו בפיגוע הדקירה בחזור מהכותל: "2 אזרחים יהודים נפצעו". 'ב'המבשר' - שני אברכים נפצעו. ב'יתד' - יהודים עטופים בטלית נדקרו.
------------------
שלמה ריזל ב'קול חי': שלושה בחורים מישי' חב"ד בניו יורק שעסקו ב'מבצע תפילין' במנהטן, ניצלו בער"ש בנס מבקבוק תבערה שנזרק לעברם. הבקבוק פגע סנטימטרים בודדים מהשלושה והתלקח.
------------------
הוראת האדמו"ר מקרלין שליט"א לחסידיו:
אין להעסיק פועלים ערבים בעת הזאת רק למה שאין תחליף!!!!
ההוראה יצאה אחרי שתכננו היום להתחיל בשיפוצים בבית הכנסת קרלין שבגבעת זאב ואתמול הודיע האדמו"ר שאינו מסכים לכך שערבים יסתובבו בין התושבים בתקופה הזאת
------------------
איתמר:שוחררו כל עצורי ההפגנה מאמש ובהם יו"ר להבה בנצי גופשטיין.באשר לצעיר שלפי הודעת דוה"מ  נתפס עם סכין מסתבר כי מדובר בסכין יפנית וכי הצעיר עובד במפעל קרטונים...עו"ד של המפגינים איתמר בן גביר אומר כי :"ידה של משטרת ירושלים קלה על הדק המעצרים כאשר מדובר בפעילי ימין.הייתי מצפה מהמשטרה להכיל ההפגנה אמש כפי שמשטרת תל אביב הכילה ההפגנה ביפו"
------------------
החל ממחר בערב יום ראשון מתקיימת הילולת "שמעון הצדיק" בשכונת שמעון הצדיק (שיח ג'ראח) בירושלים, בעקבות מצב הבטחוני והאירועי הטרור שהתרחשו בזמן האחרון, כולנו חייבים לבוא ולחזק את המקום להוכיח את בעלותינו
------------------
הממשלה אישרה את מינוי רוני אלשיך למפכ"ל.
------------------
היום בביהמ"ש - דיון על הכתב אישום של הטרדות אנשי עיתון 'הפלס'.
------------------
הרב אמנון יצחק התייחס בשיעורו לגל פיגועי הדקירה ואמר: כולם יצאו מהחורים והתחילו לדקור דקירות בסכינים, מה קרה?. אמרתי, שנה אני מזהיר על הסכינים של השוחטים שהן פגומות, לא הקשיבו ולא חזרו בתשובה, וודאי שמהשמיים נחתו עלינו גזירות. מה יצאו? גזירות של סכינים, כנגד הסכינים של השוחטים. אוכלים מסכינים שהן פגומות, אז עכשיו דוקרים יהודים עם סכינים פגומות, אולי יהודים יתעוררו, אם לא? אז נצטרך עוד שיעור נוסף. בדרך יש כבר פיגועים, אני אומר לכם, פיגועים עם מכוניות, עם אוטובוסים, בדרך".
------------------
כעת בבית הנשיא - טקס השבעת הדיינים החדשים בהשתתפות הרבנים הראשיים.
------------------
שיף ב'בחדרי': בעקבות גל הטרור, חברי מועצת העיר ירושלים ליאון, סבן וקינג קוראים לניר ברקת לעצור את תקציב הקורסים לקרב מגע ואיגרוף לנוער הערבי במזרח העיר.
------------------
ישי כהן בטוויטר: היחיד שלא מכבד ובוחר שלא לחבוש כיפה בטקס השבעת הדיינים הוא השר יובל שטייניץ
------------------
ראשוני! מסתמן: מרן הגר"ח קניבסקי יגיע לראשונה בחייו לביקור בעיר ביתר ביום שני הקרוב. בביקור ישתתף גם הגרב"מ אזרחי.
------------------
נשיא המועצת הגר"ש כהן לתלמידי ישי' 'פורת יוסף' החוששים לחזור בתחילת הזמן: "אין לכם כל חשש ואין מה לדאוג. תורה מגנא ומצלא".
------------------
הפצוע בפיגוע סמוך לכיכר זוועהיל בירושלים - בחור חסידי מישי' דושינסקיא.
------------------
הרב אמנון יצחק: אמרתי שתהיה שנה גורלית, ברור שידקרו אנשים כי אני התרעתי על סכיני השחיטה הפסולים ולא חזרו בתשובה.
------------------
פיגוע נקמה: יהודי דקר ארבעה בני אדם בדימונה, והגיב למשטרה:  "כי היו ערבים".
------------------
הדיין החדש רפי גלב שנבחר בפעילות ח”כ משה גפני הגיע הבוקר להתברך בבית מרן הגראי”ל שטיינמן.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
גורמים בחמאס לתקשורת: "הסרטון שרץ ברשת שבו מנטרלים את המחבלת מעפולה בעודה מנופפת בסכין, מוצג כהוצאה להורג ויבעיר את השטח".
------------------
'בחדרי': הסיבה לביקור הגר"ח קניבסקי לראשונה בחייו בביתר - לחנוך את הגנרטור החדש. שם הביקור: "גדול בקרבך". בכניסה לעיר ימתינו אלפי ילדי העיר. עיריית ביתר שכרה עשרות סדרנים לאבטחת האירוע.
------------------
קול ברמה: בעקבות גל הטרור, רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר בקריאה מיוחדת לציבור לקבוע את יום ב' הבא כתענית.
------------------
'מעריב' בפרופיל על הר' ישראל שניאור מב"ב, בן 30 בלבד המכונה "הרב גוגל". שולט בע"פ בכל הש"ס, ראשונים ואחרונים. מקורבו עו"ד יעקב וינרוט: "הוא גאון עולם, כבר היום בסדר גודל של הרב אלישיב והרב עובדיה".
------------------
 שבת בצל המצב הביטחוני - הרב יעקב זינגר מוועד ההלכה של 'הצלה גוש דן' ב'סקופים': "הגרש“א שטרן הורה לכל הכוננים לקחת לביהכנ"ס מירסים וגם ביפרים. השמועה שהופצה שמותר פלאפון בשבת אינה נכונה, חובה שבכול ביהכנ"ס יהיה פלאפון בארון לשעת חירום".
------------------
ברוך דיין האמת: נפטר הבוקר הר' יהודה דב גרינפלד ז"ל מחשובי חסידי ערלוי, לאחר מחלה קשה.
------------------
הצביעות של התקשורת העולמית במיטבה! הכותרת בבריטניה אמש: "כוחות הביטחון הישראלים הרגו ילד בן 16. זהו הפלסטיני השביעי שנהרג ע"י ישראל תוך 24 שעות". כותרת רויטרס אמש: "ישראלים ירו למוות בחמישה פלסטינים".
------------------
נתיבות: שני בניו של הרב אברג'ל, הר' יוסף חיים וישראל הוכתרו לממשיכי דרכו. השר אריה דרעי במשדר 'קול חי': "ש"ס תמשיך לסייע בכל דרך למוסדותיו של הרב ברחבי הארץ".
------------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בנימין' העניקו טיפול רפואי ראשוני לשוטר שנפצע קל כתוצאה מפיצוץ ברכב שאירע בכביש 1 סמוך למחסום א זעים.
------------------
מוקד זק״א: בכביש מעלה אדומים לירושלים ליד המחסום פיצוץ ברכב. מדובר בשוטרים מתחנת מעלה אדומים שהבחינו ברכב חשוד הנהוג בידי נהגת וסימנו לה לעצור לבדיקה, הנהגת החשודה צעקה ''אללה אכבר'' ופוצצה מטען. שוטר נפצע קל, המחבלת במצב קשה.
------------------
'בחדרי': בעקבות המצב הביטחוני - הורה מרן הגראי"ל שטיינמן לארגון 'טהרת המשפחה' לבטל טיול שתוכנן עבור בחורים שגייסו כספים.
------------------
סיקור על חסידי גור שנפצעו בפיגוע הדקירה בחזור מהכותל המערבי בשבת: 'המודיע' "2 אזרחים יהודים נפצעו". 'ב'המבשר' - שני אברכים נפצעו. ב'יתד' - יהודים עטופים בטלית נדקרו. וב'הפלס' - שני יהודים חרדים נדקרו.
------------------
רבה של ירושלים מרן הגרש"מ עמאר על הגר"י אברג'ל זצ"ל: "אוי לנו שכך עלה לנו, שבגיל כזה נסתלק. הדבר מחייב את כולנו לחשבון נפש".
------------------
 סקר 'ערוץ 2': מי הכי מתאים לטפל בבעיות הביטחון ובפיגועי הטרור? אביגדור ליברמן 22%. נפתלי בנט 17%. רה"מ נתניהו 15%. אשכנזי 10%. הרצוג 5%. לפיד 4%.
------------------
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ב'ערוץ 2': "לא איכפת לי להמשיך ולהינזף מכאן ועד להודעה החדשה. התפקיד שלי הוא לא להיות נחמד".
------------------
'ערוץ 10': המחאה מחריפה: בשל המצב הביטחוני בירושלים יושבתו היום הלימודים בכל מוסדות החינוך החל מ-13:30 בצהריים.
------------------
היום יום הולדתו ה-66 של רה"מ בנימין נתניהו.
------------------
'יתד': הבחור שנדקר ביום שישי ונפצע קל בירך הגומל בשבת בבוקר בדושינסקיא.
------------------
מנחם שוורץ בטור ב'בחדרי חרדים': "טוב שהמחבלת נותרה בחיים • היא קמה הבוקר מתוך כוונה לקטול חיים, ולסיים את חייה כשהידית - שני הרצונות נכשלו. המידע שמחזיקה אותה בת-עוולה, עשוי להציל חיים של אחרים. השאלה היא, בתוך כמה זמן ניתן יהיה להשיבה להכרה ולתת לחוקרי השב"כ המיומנים והמנוסים לפתוח את פיה. האירוע הבוקר, אפשר להניח כמעט בבירור הוא התארגנות של ארגון טרור וכבר לא 'מפגע בודד' - מטבע הלשון שהתרגלנו לשמוע".
------------------
ברוך דיין האמת: הרב יעקב גוטמן ז"ל מזקני חסידי גור מוותיקי מושב קוממיות. חמיו של הרה"צ יצחק משה ארלנגר.
------------------
נמנע פיגוע? בבני ברק נתפס ע"י השיטור העירוני קטין ערבי בן 17 תושב השטחים עם סכין.
------------------
ח"כ לשעבר כצל'ה ב"קול חי": "ביבי נתניהו עם מעצור נפשי ואישי. הוא לא בריא. הוא ראש ממשלה חלש. לו הייתי במקומו הייתי נוהג אחרת נגד הטרור. אם נפתלי בנט יתמודד לראה"מ – לא פוסל תמיכה במועמדותו
------------------
מהדורת חצות בסקופים:
הטרור הרים ראש בכל רחבי הארץ - משדר מיוחד בעקבות המצב הביטחוני הקשה, עם אנשי התקשורת רוני דניאל מערוץ 2, יניר יגנה מ'וואלה', מיכאל שמש מגל”צ, ואסף גיבור מ'מקור ראשון'.
• אחיו של האברך שנפצע באורח קשה בירושלים אהרן משה חיים בן חיה חוה בראיון בלעדי: בניסי ניסים הוא התעורר ומזהה את הסובבים.
כונן איחו”ה שטיפל בו יוסי עמר בראיון: תוך כדי טיפול בו הוא ביקש להתקשר לרעייתו.
עופר מרין מנהל הטראומה בשע”צ: מחר נסיר ממנו את ההנשמה.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים איתי גדסי ישראל כהן, יענקי קצבורג, וישי כהן: האם החכי”ם הקיצונים היהודים והערבים ינסו לעלות להר הבית ויביאו לתסיסה נוספת?
• ח”כ עבדאללה אבו מערוף בראיון סוער מסרב לגנות את הפיגועים: העולם הערבי שותף לנתניהו במצב.
• אהרן גרנות בראיון על גר הצדק שגדל בביתו כבן ומאושפז במצב קשה.
• בעלי מאפיית 'אביחיל' גיא אביחיל בראיון: פורסם שפיטרתי עובדים ערבים, אבל האמת היא שהם הלכו לבד בגלל טרור שעשו לי אנשי ימין.
• ד”ר חגי בן ארצי גיסו של ראש הממשלה בראיון: נתניהו מתנהג כמנוול והוא אשם בטרור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.