רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוקטובר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הלילה מציינים במרכז חסידי ויזניץ 14 שנה לתחילה הרידפות נגד כ"ק רבינו הקוה"ט שליט"א והפגיעה בכ"ק מרן הרה"ק הישועות משה זי"ע
--------------------
הלילה מציינים בחצר הקודש ויזניץ 14 שנה לחזרתו של מרן האדמו"ר שליט"א לכס ההנהגה לחצר החסידות לאחר נתק של כ18 שנות רדיפות וקבלת יסורים באהבה.
--------------------
ישראל היום': העיתון החרדי 'משפחה' עורר אתמול סערה גדולה כשקרא לערבים לא לרצוח חרדים. סגן השר בן דהן פרסם תגובה צינית, וביקש בשם דובר חמאס כתובות של דת"ל לרצוח אותם.
 --------------------
דן מרגלית בטוויטר: איילת שקד כישרונית וחרוצה ונקיית כפיים, מדוע לא תהיה הממונה על מתווה הגז? ראויה מאד וחרף המחלוקות יודעת לעבוד ביושרה עם זרועות שלטון החוק
--------------------
בישיבת הנהלת אגו"י משתתפים: ליצמן, פרוש, זייברט, מאיר רובינשטיין, ישראל פרוש, יעקב טסלר וישעי' ארנרייך. האד' מסאדיגורה נואם.
 --------------------
הדיון הבא בעניינו של הרב יאשיהו פינטו יתקיים בעוד שבועיים וחצי - בתאריך ד' כסלו.
 --------------------
שר הבריאות יעקב ליצמן בישיבת אגו"י: "כל זמן שתהיה ממשלה של 61 נוכל להשיג הישגים עבור הציבור החרדי והממשלה תחזיק. ברגע שתהיה ממשלה רחבה של 82 הממשלה תיפול".
--------------------
ר"ע צפת אילן שוחט הגיש הערב תלונה במשטרה. טוען: "מאזינים לי לטלפון וסוחטים אותי באיומים".
 --------------------
גלסנר חושף ב'קול ברמה': רבני העיר הספרדים באלעד בראשות הרב מלכה, במכתב תמיכה חד משמעי לראש העיר פרוש וגינוי חריף על ההתקפות נגדו.
 --------------------
האם תיקון חוק הגיוס בסכנה ובעקבותיו שלמות הקואליציה? שיף חושף ב'בחדרי' תיעוד בלעדי מכינוס החירום של 'יש עתיד' הבוקר בנושא הגיוס. אחת המשתתפות "ישבתי הבוקר עם דיכטר והוא יהיה מוכן להתגייס".
--------------------
הרב מאזוז: העולים להר הבית יודעים את ההלכה. עולים במקומות המדוייקים. טובלים ואפילו ממתינים להערב שמש. לא עולים איפה שאסור.
אבל, המצב משוגע. אין מצווה להיהרג על זה. הערבים משוגעים.
רבין מסר את הר הבית לירדן. טיפשות. כמה שמחניפים להם הם שונאים אותנו.
וגם על השימוש הפוליטי בשם הרב עובדיה בניגוד לדעתו. 
--------------------
דרעי למקורביו: "ההתנגדות שלי לחתום על מתווה הגז נועדה להוציא אותי בכבוד ממשרד הכלכלה. איני יכול לראות בכל בוקר את תמונתו של ישי. בנוסף כעת יוקם משרד חדש 'המשרד לפיתוח הנגב והגליל והדאגה לשקופים' תפקיד שאלי ישי לא מילא אף פעם"
--------------------
השר לשירותי דת דוד אזולאי למימרן בקול חי: ״העולים להר הבית מסכנים יהודים רבים, זו לא עת להתגרות בגויים״׳
בסוגיית התקציב: אנו יוזמים פעילות משותפת של משרדי הדתות הנגב והגליל לשיפור שירותי הדת בפירפריה״
 --------------------
ליזרוביץ בקול חי: ח"מ העיר ירושלים אלי שמחיוף פורש ממועצת העיר בעקבות התארכות משפט הולילנד, ובמקומו יכנס מיידית הרב פיני עזרא לכהן כח"מ העיר ירושלים
 --------------------
'דה מרקר': השר דרעי יקבל תוספת תקציב של מעל 300 מיליון ש"ח, כשיעבור למשרד החדש לפיתוח הנגב והגליל והפריפריה החברתית
--------------------
במדורו של אריה ארליך ב'משפחה' פנייה בערבית למחבלים: "חרדים לא עולים להר הבית, למעט משפחה בודדת. הפסיקו לרצוח אותנו".
 --------------------
ח"כ יואב קיש ב'קול חי': "הגישה שלנו בליכוד היא לבחון את חוק הגיוס ולבצע בו שינויים. יש לי אח חרדי ובאמצעותו אני מבין טוב יותר את החרדים".
 --------------------
הערב בר המצווה לבן זקוניו של האדמו"ר מבאיאן ברחבת 'בית מלכה' סמוך לבית המדרש הגדול בירושלים בהשתתפות אלפים.
 --------------------
פיגוע דקירה בסמוך למערת המכפלה. חייל שנדקר נפצע קל. המחבל נורה למוות.
 --------------------
מיכאל שמש בגל"צ: עשרות יחידות דיור בשכונת רמת שלמה שהכעיסו בזמנו את ארה"ב, יקבלו היתר סופי שבוע הבא.

להמשך המבזקים כאן:



 --------------------
יוסי אליטוב חושף ב'משפחה': ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנהל היום כמעט לבדו. מנסח בעצמו את ההודעות לעיתונות, גם את נאומיו, מרים טלפונים לבדו, מזמן פגישות וכותב עליהן סיכומים. הסיבה: רבים פרשו מהלשכה לאחרונה.
 --------------------
הערב בב"ב: אסיפה של הנהלת מרכז 'אגודת ישראל', מלבד העסקנים צפוי להשתתף בישיבה האדמו"ר מסאדיגורה.
 --------------------
לרגל היא''צ, גליון מיוחד ומרתק יצא היום ב'הפלס' לזכרו הטהור של מרן בעל האבי עזרי זצוק''ל עם ראיונות, חשיפות מכתבים ומסמכים נדירים
 --------------------
'בחדרי': תיעוד בלעדי משדה התעופה קנדי בניו יורק - הרב יאשיהו פינטו בדרכו לטיסה 008 של אל על, שתנחת בישראל בשעה 16:20.
 --------------------
מוקד זק"א: חברון - בית הדסה ניסיון פיגוע דקירה. המחבל חוסל
 --------------------
'כלכליסט': היועצת המשפטית של משרד החינוך עוצרת את כל ההסכמים הקואליציוניים עם החרדים. לטענתה מדובר באפלייה.
 --------------------
אילוז בטוויטר: אסיפת הנהלה ראשונה בחינוך העצמאי. בשולחן הכבוד: ליזרזון, סורוצקין, שוורץ ושלומוביץ. בוימל נעדר, כנראה בגלל חופשה.
 --------------------
השר יעקב ליצמן יטוס ביום ראשון לבריטניה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 --------------------
'ערוץ 2': הרמטכ"ל נזף ברב הצבאי הראשי רפי פרץ בשל שכר גבוה שמקבל ראש המטה שלו. ייאלץ להחזיר עשרות אלפי שקלים.
 --------------------
עיתון 'משפחה' בתגובה לסערה בטורו של ארליך: "הטור בא לחשוף את השקר של הפלסטינים, הטוענים כי סיבת הטרור היא העליה להר הבית. כעיתון חרדי אנו מתנגדים לעליה. כמערכת - אנו מצירים אם הדברים הובנו שלא כהלכה".
 --------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
 המלחמה של 'יש עתיד' על חוק הגיוס חוזרת!
מני גירא: תיקון החוק מסתבך: ״ביש-עתיד פועלים לגייס ח״כים מהקואליציה שיתנגדו והנציגות החרדית מבהירה לראש הממשלה עליך להשיג רוב: תקציב מול גיוס - אם לא יאושר התיקון בגיוס התקציב לא יעבור״.
יו"ר סיעת ׳יש עתיד׳ עופר שלח בראיון: "אם בוגי יעלון יקדם את הקומבינה, הוא יאבד את סמכותו לשמש כשר הביטחון. אנחנו רואים את זה כהפרת חוק. המלחמה שלנו לא תהיה מול הציבור החרדי, אלא מול נתניהו והשרים. מה שלפיד התנצל אין לזה כל קשר לחוק הגיוס".
ח"כ יואב קיש 'הליכוד' בתגובה: "אני נגד הגישה של 'יש עתיד' לנהל מלחמה, הם שכחו שהם לא בקואליציה. היום כולם יודעים שסעיף הסנקציות הפליליות נעשה בטעות, לכן כל הקואליציה תתמוך בחוק הגיוס המתוקן".
עו"ד אורי רגב מנכ"ל חדו"ש בראיון: "בציבור החילוני מרגישים סטירת לחי, אין לי ספק שאם החרדים יצליחו להעביר את זה, יהיו הפגנות סוערות בשטח החילוני. אני סקרן הערב הזה לשמוע את דעתו של לפיד שהתנצל בפני החרדים על ההתקפות נגדם".
הפרובוקציה היומית בהר הבית - ח"כ באסל גטאס שעלה היום בראיון: "השוטרים לא זיהו אותי, לא עשיתי שם פרובוקציה. קבוצת היהודים שראיתי היום כלל לא התפללו, הגיעו רק לעשות בלאגן. יש להם חלק בכל הטרור, הם הכריזו שם שבאו לבנות את בית המקדש. אם הם יפסיקו, זה ינמיך את האש".
--------------------
מהדורת חצות בסקופים:
 ביהמ״ש טרם הכריע באפליה באלעד.
• יועץ המחוז החרדי במשרד החינוך אשר גולד: במהלך הדיון בביה״מ משרד החינוך הראה נכונות להעביר קראוונים לסמינר ולמרות זאת הם דחו את מתווה הפשרה, כך שהוכח שהבעיה אינה טמונה במצוקת המבנים.
• חוק הגיוס המתוקן - ח״כ מאיר כהן ׳יש עתיד׳ בראיון: אנחנו מנהלים מגעים עם חכי״ם מהקואליציה כדי שיתנגדו לחוק.
• ח״כ יואב קיש ׳הליכוד׳: מעולם לא תמכתי בסנקציות פליליות בחוק הגיוס. טוב שזה יתוקן.
• שר הדתות דוד אזולאי בראיון: לא ידוע לי על איומים לחייהם של הרבנים הראשיים אך מפאת כבודם כסמלי מדינה הם חייבים להיות מאובטחים. לגפני יש ארגז כלים טוב כשעוצר את תקציב משרד המשפטים.
• דובר הרב פינטו יהושע מור יוסף בראיון: בניגוד להמלצת רופאיו בארה״ב הרב ישוב לארץ. הרב חתם על עיסקת טיעון כדי להימלט מהיסורים המשפטים. נילחם על חפותו גם במישור ההסברתי.
• נתן מימוני מקורבו של הרב משה שיק שמטען הושלך לביתו ביבניאל: הייתי בפגישה עם הרב, לפתע אישתי התקשרה אלי ״זרקו מטען״, בנס רק החלק העליון של המטען התפוצץ. המשטרה עצרה חשודים.
• פגעי מזג האוויר - יונתן קרויס גבאי ביה״כ קליוולנד ברעננה: מאות סידורים וספרי לימוד יושלכו לגניזה בעקבות ההצפות.
• יהודה עמר מנהל ת״ת ׳עץ חיים׳ ברעננה שהוצף היום בראיון: נאלצנו להשבית את הלימודים ולעלות את הילדים לקומות העליונות. צוותי העי׳ שואבים כעת את המים שחדרו לכיתות.
• עו“ד מרדכי ציבין המייצג את שמחה חודדטוב ז“ל: מאז האירוע המשטרה העבירה מידע לציבור כשטיפת מוח שהיה מוצדק לירות בו, אנו ממתינים לדו“ח של מצ“ח.
• עורך ״אייס״ אלכסדר כץ: משרד הנגב והגליל השקיע תקציב פירסום של 200 אל״ש בקול חי, קול ברמה לא קיבל כלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.