רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

מבזקים - מפה ומשם


אדמקר ב'וואלה': הצבא החליט עקב קיצוצים לבטל את תפקיד רב שילוב חרדים. כיום משמש בתפקיד הר' שמשון קליין חתנו של הרה"ר לשעבר מצגר. 'בחדרי': הנגיד רכניץ רכש פנטהאוז יוקרתי בפרויקט 'תנובה' ברוממה ירושלים. המחיר: 12 מיליון דולר. גודל הדירה: 700 מטר. בפרויקט רכש דירה גם הזמר מרדכי בן דוד.
--------------
סוער ב'קול ברמה': דב פוברסקי: "יש מציאות, שרים עולים להר הבית ומיד אחרי זה יש דקירות ופיגועים". דודי שוומנפלד: "בגלל כמה הזויים אנשים יושבים שבעה עכשיו? יותר גרוע זה להוציא פשקווילים נגד גדו"י".
--------------
הגר"ש רבינוביץ ל'משפחה': "נמסר לי מבית הגר"ח קנייבסקי שהוא לא המליץ לא להגיע לכותל. אמר רק כי יש להעדיף את הדרכים שאין בהן חיכוך. חשוב לאין ערוך לפקוד את הכותל, ולא לתת פרס לטרוריסטים".
--------------
השר אורי אריאל לקאהן וחכם ב'קול חי': "לא קיבלתי הנחיה מראש הממשלה שלא לעלות להר הבית. ככל שזה תלוי בי אמשיך לעלות. רק בניה של עוד 1,000 דירות ברמת שלמה תרתיע את ההנהגה הפלשתינית נגד הטרור".
--------------
השר ליצמן: "הידיעות כי האדמו"ר מגור הורה לחסידיו לא להגיע לכותל המערבי - אינן נכונות".
--------------
משפחת החייל הדר גולדין הי"ד בפנייה חריפה לראש הממשלה: "אל תשחרר את גופות המחבלים שביצעו את הפיגועים עד שחמאס ישחרר את גופת בנינו".
--------------
מנדי ריזל ב'קול ברמה': ועד העובדים באשקלון מאיים להשבית מחר את הלימודים במקומות בהם עובדים ערבים או מהגרים מאפריקה. במוסדות חב"ד בהם לומדים אלפי תלמידים לא יצטרפו לשביתה.
--------------
עשו צחוק מניר ברקת רוב הסמינרים בירושלים פועלים כרגיל בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א ניר ברקת יחד עם וועד ההורים החילוני בירושלים זעמו ופנו לנציגים החרדים לספק תשובות הנציגים החרדים השיבו שמי  שמחליט זה לא הם אלא גדולי ישראל. גורמים בדגל התורה אמרו שניר ברקת יתייחס אלינו כאל תושבים שווי זכויות נדבר איתו שצריך אותנו הוא מדבר שלא צריך הוא סותם את פיו
--------------
אליעזר שולמן חושף ב'משפחה': מנגנוני הביטחון של הרש"פ הם שחשפו בפני השב"כ את אשפוז רוצח משפחת הנקין שנחטף מבית החולים רפידיה בשכם
--------------
'הקול החרדי': מאפיית 'אביחיל' המיתולוגית בשכונה החרדית זכרון משה בירושלים פיטרה הבוקר את כל העובדים הערבים בשל המצב הביטחוני.
--------------
ראה"ע ירושלים, ניר ברקת ב"קול חי": "קורא לכולם לבוא לירושלים. החזרה לשגרה זו המלחמה הטובה ביותר נגד הטרור. ממליץ למחזיקי נשק ברישיון לשאת נשק ברחובות, כמוני, כשאני מגיע לאזורי חיכוך
--------------
הסקופים: הגר“מ שטרנבוך: "אלו שעולים להר הבית יתנו את הדין על הקרבנות שנגבו בתקופה האחרונה".
--------------
'גל"צ': המצוד אחר המחבל מקרית ארבע נמשך. נמלט לתוך חברון
--------------
יו"ר יחד אלי ישי שהגיע לניחום אבלים בבית משפחות הנקין ולביא: "אני זוכר כחבר הקבינט הבטחוני שתמיד היו ויכוחים רבים סביב פתיחת צירים מועדים לפורענות, תמיד ההחלטה נופלת בגלל אטימות מצד אחד ונאיביות מצד אלו המאמינים שיש על מי לסמוך ברשות הפלשתינית. לצערי אנחנו משלמים מחיר כבד מנשוא בגלל אותה אטימות ואותה נאיביות חסרת טעם".
--------------
פיגוע דקירה בפ"ת. המחבל נוטרל. פצוע מטופל במקום במצב בינוני עד קשה. יש 5 נפגעים.
--------------
דובר משטרת שרון: המחבל בן 30 הגיע לקניון באוטובוס. מיד כשירד החל לדקור את הפצוע שהיה על המדרכה.
--------------
בהמשך לפיגוע ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה - שמוליק ברקוביץ מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר חרדי שנדקר בפלג גופו העליון בסמוך לתחנת אוטובוס שבסמוך לקניון והיה בהכרה מלאה. כוחות הביטחון פעלו בזריזות בזירה ומנעו מהמפגע לפגוע באזרחים נוספים. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון הסמוך".
--------------
מוקד זק"א: דיווח על פיגוע דריסה וירי בכניסה למעלה אדומים. חיילים ירו לעבר המחבל וניטרלו אותו. אין נפגעים מכוחותינו.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



--------------
'ערוץ 10': גלעד ארדן הפר צו איסור פרסום וחשף: 5 בעלי דוכנים בעיר העתיקה בירושלים נעצרו.
--------------
הראשל"צ הגר"י יוסף כעת בניחום אבלים אצל משפחת הנרצח הרב נחמיה לביא הי"ד.
--------------
עיריית ירושלים: הסמינרים החרדים העל יסודיים ישבתו מחר כחלק מהמחאה על המחסור בתקציב האבטחה.
--------------
ביתר עילית: מהומה בכנס לזכר מרן הגר”ע יוסף זצ"ל, תושבים הניפו באולם שלט נגד ראש העיר מאיר רובינשטיין שהגיע להשתתף בכנס. עוד משתתפים: חכם שלום כהן, הראשל“צ הגר“י יוסף הגר“ד יוסף. ושר הכלכלה אריה דרעי.
--------------
 ח"כ מיקי זוהר בקול ברמה: "רק מבצע צבאי נוסח חומת מגן ירתיע את המחבלים".
--------------
ערוץ 2: רה"מ בנימין נתניהו דורש מהיועמ"ש יהודה וינשטיין לאשר סגירת חנויות של ערבים שלא סייעו למניעת הפיגוע בעיר העתיקה. כמה בעלי חנויות נעצרו.
--------------
המפכ"ל לשעבר אסף חפץ בראיון ל'כיכר': "ממליץ לאזרחים להוציא רישיון נשק".
--------------
'ערוץ 10': השר אורי אריאל טוען כי נתניהו הבטיח לו שיווק מיידי של 1000 דירות כתשובה לטרור.
--------------
בשמחת האירוסין לנכד האדמו"רים ממעליץ וטשארנאביל עם נינת ראש ישיבת סערט ויז'ניץ זצ"ל כעת ברמת ויז'ניץ בחיפה, משתתפים: האדמו"ר מנדבורנה חיפה, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, האדמו"ר משאץ ויז'ניץ, ראש ישיבות צאנז הגה"צ רבי יוסף משה דוב הלברשטאם, הגאון רבי אליעזר דוד שפירא רב קהילת צאנז בב"ב, והגאון רבי דוד שלמה זולדן מו"צ חסידי סערט ויז'ניץ בחיפה.
--------------
הראשון לציון יצחק יוסף במעמד 'ועתה כתבו לכם' בהשתתפות אלפים בעיר ביתר הכריז על השבת הקרובה כ'שבת יביע אומר' שכולם יעסקו בתורתו ובמשנתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.
--------------
חרדים 10: בהקלטה נדירה מתועד מוהרא"ש שיק זצ"ל כשהוא מסביר איך יפעל בשמיים למען מעוכבי-שידוך: "אני מקווה שיתנו לי לדבר, אבל אם לא, אני אעשה 'מרוקאי' - אני אהפוך את השולחנות בבית דין של מעלה"
--------------
אברהם צמח בטוויטר: עיריית ירושלים תשבית מחר את הלימודים בבתי הספר. ברקת: "כל עוד הממשלה מתנערת מאחריותה לאבטחת מוסדות החינוך – לא נפקיר את ילדינו"
--------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
הטרור פשט היום בכל הארץ!
הרב דוד כהן שליח חב"ד בכותל בראיון: "יש ירידה משמעותית במתפללים. גם מי שמעיז להגיע מספר שבני משפחתו ניסו למנוע ממנו להגיע. הכי ביטחוני להגיע בתחבורה ציבורית. ביטלו לנו למחר מס' רב של אירועי בר מצווה".
ר"ע פ"ת איציק ברוורמן בראיון: "אין פחד, אבל אנחנו בדריכות רצינית. יש חשש שזה יתפשט בעיר, החלטנו לתגבר את הביטחון, בעיקר במוסדות החינוך למחר בבוקר".
סגן השר איוב קרא בראיון: "להערכתי אנחנו בתחילתה של תקופה קשה מאוד. חייבים להחריף את התגובה כלפי המחבלים, אולי לתת למחבל להתבוסס בדמו במקום הפיגוע".
ירון אוחנה שלביתו פרץ המחבל בקרית גת בראיון: "אשתי התקשרה בשעה 1 בצרחות וזועקת שיש מחבל בבית שרוצה לרצוח אותה. עד שהוא רץ למטבח לחטוף סכין, הכוחות חיסלו אותו. היא ראתה את המוות מול העיניים. לא מפחד לישון הלילה בבית שחוסל בו מחבל".
ר"ע קרית גת אבירם דהרי בראיון: "אני לא יכול להשבית את העיר, יש לנו המון פועלים ערבים, אין לי גם תקציב לכ"כ הרבה מאבטחים. להערכתי אנחנו רק בתחילת גל ההסלמה".
ניסים זאב מייסד סמינר 'נוות ישראל' בראיון: "ההכרזה של ברקת להשבית מחר מוסדות לא נכונה ולא אחראית. זה בהלה מיותרת שנותנת פרס לטרור. אף פעם באינתיפאדה לא השבתנו לימודים. רוב המוסדות החרדיים לא ישבתו". 
--------------
מהדורת חצות ב'סקופים': מדינה תחת טרור ללא הפסקה.
• בלעדי ! דניאל רוזנפלד שנפצע הבוקר בפיגוע בעיר העתיקה וירה לעבר המחבלת בראיון: היא הייתה נחושה להרוג אותי אפילו לאחר שנפצעה, חבר שהיה איתי חבט בה וכך ניצלתי.
• אלמוג בוקר כתב הדרום של ערוץ 10 בראיון: השוטרים הראשונים שהגיעו לזירה בק. גת התמהמהו במשך דקות עד שנכנסו לנטרל את המחבל בבניין.
• תושב הבניין יעקב סנגאוי משחזר בראיון את הרגעים הדרמטים: נערוך סעודת הודיה כתודה לה׳ על הנס העצום.
• מנהל ת״ת אחינועם בעיר העתיקה שמשון פלהיימר בראיון: אני נאלץ לסיים את הלימודים מוקדם מהרגיל משום שאין אבטחה.
• שמחה גולדין אביו של החייל הדר הי״ד בראיון על המכתב לרה״מ: אין לנו עניין לתקוף את נתניהו אלא לחזק אותו.
• יועץ ר״ע ת״א לענייני ערבים ויו״ר שכונת עג׳מי ביפו כאמל אגבריה בראיון: אין לאף אחד כאן עניין בהסלמה. תוך יומים הכל יחזור לשגרה.
• ר״ע פ״ת איציק ברוורמן בראיון: הטרור לא עוצר בשום מקום. המשטרה תתגבר כוחות ע״מ להגביר את תחושת הביטחון האישי בעיר..
• אבי שיף בח"ח בסיקור נרחב על מימוש החוק הנורבגי בש"ס, בבית היהודי וביהדות התורה. והאם יעקב אשר יצטרך להזיע בכדי להכנס לכנסת?
• ח״מ עי׳ ביתר מש״ס מיכאל נקי בראיון על העצרת הגדולה שהתקיימה בעיר לזכרו של מרן הגר״ע יוסף זצ״ל..
• אביתר אילן שחתום יחד עם חברי מועצת עי׳ ירושלים על מכתב לנתניהו בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.