רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוקטובר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

דריכות בביתר לקראת ביקור מרן הגר"ח קנייבסקי!
העיר ביתר עילית נרגשת: בפעם השניה מאז הוקמה עיר התורה והחסידות בהרי יהודה יגיע הגר"ח קנייבסקי בערב ראש חודש חשוון לביקור היסטורי בעיר. מדובר בביקור שקיבל את השם 'גדול בקרבך'. הגר"ח קנייבסקי יגיע ביום שני בשעות הבוקר לביקור, 15 שנה אחר שהגיע בפעם שעברה. הלו"ז המלא.
עוד יום של טרור!
שוטר תנועה הבחין ברכב שנוסע בצורה חשודה בכביש המחבר בין מעלה אדומים למחסום א-זעים, ועצר את הנהגת לבדיקה. כשהתקרב לעברה - צעקה "אללה אכבר" והפעילה בלון גז. מהפיצוץ נפצע השוטר קל, והמחבלת, בת 31 ממזרח הבירה, נפצעה קשה. ברכב היה בלון גז. "התכוונה להגיע לירושלים"
בפיגוע בגן שמואל נפגעו ארבעה בני אדם, ובהם חיילת במצב קשה ונערה בת 14. המחבל הוא עלא ראיד אחמד זיוד, בן 20 מאום אל פחם, שהגיע לישראל מתוקף איחוד משפחות של אביו, ומוצאו ליד ג'נין.
דיון נוסף בעק' טרור אברהם טריגר ואוהדי העיתון!
השופט שמאי בקר ביציאה מביהמ''ש לעורך דינו של טריגר והתבטא: ''חומר הראיות על פניו נראה חמור מאד מכיון שנראה בברור כי הנתבעים היו מודעים לכך שהם מטרידים, ועצם זה שלטענת התביעה ההטרדות הטלפוניות ממשיכות גם היום, זה יכול להוות גורם מכריע בחומרת העונש. עד כדי מעצר".
פרסום ראשון - יעקב אשר בדרך לכנסת!
מגעים קדחתניים  בין סגן השר מאיר פרוש לנציגי דגל התורה, כדי לממש את החוק הנורבגי, עם תחילת מושב החורף מחר. ב'שלומי אמונים' דורשים: שסגן השר מאיר פרוש יהיה זכאי להשתתף בישיבות הסיעה השבועיות, ותהיה לו זכות הצבעה בסיעה כחבר כנסת מן המניין. בכך תישמר כוחה של אגדות ישראל של 60 40.
מכשרים: 0723187785

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.