רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

גניבה ואכזריות - התעללות דוד שמידל

יום ד' דוד שמידל יורד מהאוטובוס עם חתנו הסיקריק טורצין, הנהג שואל אתם גרים בב”ב התשובה כן.  וכך אומר הנהג נשאר תפילין באוטובוס ותעביר לגמ”ח השבת אבידה במכון פאר 

מר שמידל ענה כן כן 

יום ד ה ו יהודי מתקשר למכון פאר מצאו את התפילין שלי התשובה לא הגיע 

היום יום א מתקשר הנהג ואומר עברתי על החוק כל אבידה צריך להחזיר למשרד הראשי אבל תפילין אני מעביר למכון פאר שם אני יודע שימצאו מהר וכך ממשיך הנהג אני נתתי לרב שמידל את התפילין שיעביר למכון פאר, המאבד מתקשר כל הזמן ושואל איפה התפילין 

בעל המכון הבין מה נעשה פה מתקשר לבית של שמידל ושואל הרב נמצא התשובה הוא לא יכול לגשת מה צריך, אומר אני ממכון פאר וקיבלת שליחות ועבר כמה ימים והתפלין לא אצלי

גב' שמידל בעלי כבר יתפנה שוב טלפון לשמידל וזו התשובה קיבלתי לידי מצוות השבת אבידה וזה מצוה שלי ולא שלך

בעל המכון היה לך שליחות להעביר לי את התפילין 
ולא מעבר לזה 

שמידל אני צריך לשאול רב מה הדין 

המכון מר שמידל מצאתי כבר את הנהג ואת המאבד ס”ה גנבת את התפילין כמה ימים 

שמידל: אני ישאל רב מה הדין 

המכון: יש לי שליח לאשדוד להחזיר למאבד 

שמידל: הכל הרב יפסוק 

וכאן בעל המכון לא הצליח להחזיק מעמד והאכזריות של הפושע שמידל ועשה שיחה עם נהג האוטובוס והמאבד מאשדוד 
ואמרו תחזיר מיד למכון פאר את התפילין אחרת תוגש תלונה למשטרה 

שמידל אין לי זמן לגשת למכון, המכון אני שולח מיד שיגיעו לבית לקחת

שמידל בסדר

אבל האכזר שמידל נתן לשליח לעמוד מחוץ לדלת 40 דקות עד שנתן לו את התפילין

הצדיק האכזר רוצה להראות לכולם כמו חזיר אני צדיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.