רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

הגאון האדיר רבי מענדל שפרן שליט"א על מנהלי המאבק נגד הבניה בגולובנציץ: "דתן ואבירם המסתתרים מאחורי רבנים"

לאחר הסאגה הגדולה בגולובנציץ, כעת אחרי שהדי המאבק מצד אותם גורמים אינטרסנטיים כבר דעכו לגמרי, התכנסו בליל שישי העעל"ט אור ליום ו' אלול תשע"ה מאות הרוכשים בפרוייקט "גבעת ירושלים" במתחם גולובנציץ בבית שמש על מנת לבחור את דירתם בפרוייקט, כאשר עכשיו הושלמו אישורי הבניה מאת כל הגורמים בשטח, ובעז"ה כבר בקרוב ניגשים ראשי ומנהלי הפרוייקט לבניית הבנינים עבור מאות הרוכשים שמתענים כבר זה שנים בתקוה להגיע לביתם הבנוי, וזאת לאחר שהושלמו עבודות פיתוח הקרקע בשטח.
את האסיפה כיבד פאר בהשתתפותו הגאון האדיר מגדולי פוסקי דורנו רבי מנחם מענדל הכהן שפרן שליט"א שלקח על עצמו את עול הפרויקט להנחות את מנהלי וראשי פרוייקט "גבעת ירושלים" שנבחרו על ידי כל הרוכשים בפרוייקט מה לעשות כדת של תורה בכל השאלות והענינים.
הגרמ"מ שפרן נשא דברים קצרים קילורין לעינים ובהם הביע בצורה ברורה כי לאחר כל הבדיקות הוברר שבפרוייקט "גבעת ירושלים" במתחם גולובנציץ "אין שום זכר לא למתים ולא לרוחות ולא לנשמות, אין כזה דבר שם! רוחות, נשמות, מעשיות, צריך לחפש במקום אחר!".
לאחר מכן התייחס הגרמ"מ שפרן לפרסומים שונים המתפרסמים מטעם גורמים אינטרסנטיים שכאילו אסור לגור בפרוייקט "גבעת ירושלים", הגרמ"מ שפרן התבטא בקצרה "זה פשוט עמראצות" ואלו דברי הבל ורעות רוח.
בהמשך דבריו האריך קצת הגרמ"מ שפרן לתאר את פני הדברים כהווייתן בכל הנוגע לפרוייקט "גבעת ירושלים", ובתוך דבריו התייחס גם לאותם גורמים אינטרסנטיים הבוחשים בקדירה ומערבים רבנים הנמצאים בריחוק מקום ואינם יודעים מאומה מכל המתרחש.
הגרמ"מ שפרן בדבריו לא חסך מילים חריפות על אותם גורמים אינטרסנטיים, והגדיר אותם בתור דתן ואבירם המלבים מחלוקות ומסתתרים תחת רבנים שמצאו להם, ואלו חלק מדבריו הנוקבים: " ערליכע אידן יראי שמים לא עסוקים במחלוקת, זה לא המקצוע שלהם", "דתן ואבירם לבד לא היו יכולים לקיים מחלוקת כי אף אחד לא היה עומד מאחוריהם, צריך את דתן ואבירם שהם המלהיטים ועושים את כל הטומול, ומי עומד מאחוריך? יש לי מאתים וחמישים ראשי סנהדראות שעומדים גם כן מאחורי, וכך זה מקצוע..".
בסיכום דבריו פסק הגרמ"מ שפרן בצורה בלתי משתמעת לשני פנים כי  "יש שמה מקום נקי לחלוטין עם כל החומרות, גלאט כשר, יותר גלאט כשר ממקום אחר שלא בדקו, כי פה בדקו".
לסיום בירך הגרמ"מ שפרן את כל הרוכשים בברכת כהנים באהבה "ה' יעזור לכולם שמה שיותר מהר יהיה אפשר לבנות בנינים, וכולם יגורו שם ויקימו משפחות ויראו נחת וילדים ויראו דורות ישרים מבורכים".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.