רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

הפרלמנט בהגשת משה פלדמן עם יעקב עמר זאבי סגל ודני אוחיון.והערב:דיון מרתק סביב סוגיית השבת בירושלים,ומי באמת מוביל את המלחמה של הציבור החרדי?ומה הייחודיות של העדה החרדית?וביטול ביקור הנשיא ריבלין בת"ת חרדי,מה הם המניעים מאחורי הביטול המפתיע?ואיזה נשיא קיבלנו?
אבי שיף 'בחדרי' בראיון:"האדמו"ר מסאטמר מצטרף היום למאבק על קדושת ירושלים, הוא התבטא בחריפות רבה בעניין! כרגע נראה שהשבת הולכת להיות סוערת במיוחד!". ומה סוכם היום בעניין הגז?
הרב אהרון זכאי שליטא בראיון מיוחד לקראת סיום בין הזמנים; אין חופש מהתורה, כתוב במתים חופשי. חודש אלול א'ני ל'דודי ו'דודי 'לי. יש אנשים ששומעים את שיחות המוסר ונכנסים לנרוים וכעסים, זה אסור.
כמעט אסון אווירי- בני דוידור ראש מדור כתב"מ ברת"א בראיון:"מי שהטיס את הרחפן באזור נתב"ג הוא עבריין שצריך לבוא על עונש! הרחפנים   הם תופעה שהולכת וצוברת תאוצה בכל העולם בשלש השנים האחרונות, הם גורמים כאב ראש לא רק לנו". למה מסוכן להטיס מעל אנשים, ומה העונש הקבוע בחוק?
צבי טסלר הכתב הכלכלי של רדיו קול חי בראיון על מתווה הגז; היום הגיעו להסכמות וכבר מחר יעבירו לשרים את החוזה. ביום ראשון ההצבעה. מה הסעיף הכי משמעותי במתווה?
אבי גרינצייג עורך אתר בחדרי חרדים בראיון על ההפגנות של העדה החרדית. וחושף מקום חדש להפגנה ולא בכיכר השבת. ומדגיש לא צפויות התפרעויות.
מאיר תורג'מן תושב דרום תל אביב בראיון תגובה להחלטת בג"ץ:"יש במדינה שני משטרים, אחד הממשלה והשני בג"ץ!  אין להם מושג מה עובר עלינו!  המסתננים מתרבים ויצברו עוד כח, הם יהיו מחבלים!". וכמה עובדים זרים יש באמת במדינה?
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.