רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוגוסט 2015

תלמיד פוניבז במכתב נוקב נגד איש הבליעל צבי פרוש שכינה את גדולי ישראל ערב רב

מאת תלמיד פונוביז'

כולם הזדעזעו כאשר פורק עול בן בליעל מכנה את גדולי ישראל ערב רב עמלק וכל מיני כינויים. נמצאים אנו בפתחה של חודש אלול. מי לא זוכר את התקופות הגדולות בישיבה כאשר הגיע אלול יכולת לחוש את החרדה והמתח של אלול באויר. על מה חינכו אותנו כל העת שגדולי ישראל הם האורים והתומים ועל פיהם ישק כל דבר. וכעת מה רואים הצעירים כיצד עומד לו כלב בשוק ומכנה את גדולי ישראל ערב רב ועמלק.
 
אבל צריך לומר את האמת בקול רם, זרעי הפורענות נזרעו בהיכל הישיבה, כאשר הרב שך החל לנהל מלחמות נגד מרן ראש הישיבה ר' דוד ובנו הגאון הגדול יבלט"א הגרב"ד, ואז מאלול של חרדה נהפכה הישיבה לאלול של מחלוקות של זלזול בגדולי הדור, אלול של הורדת כסאות וספסלים מהיכל הישיבה והרס כל החינוך.
 
הגיע הזמן לזעוק המלך הוא ערום. אותם אלו שצועקים שהם הם ממשיכי דרכו של האבי עזרי, אכן צודקים. ראשית הזלזול בגדולי ישראל והרס החנוך של בני הישיבות החל אצלנו בפוניבז', וכל שנה ושנה אנו חוזים את המראות המבישים בתחילת אלול של מכות ומהלומות.
 
אומרת הגמ' לאו עכברא גנב אלא חורא גנב.. מי שפתח את החור בספינה של עולם הישיבות היה הרב שך. ולא יעזרו כל ההסברים והפלפולים עד כמה הציל הרב שך את עולם התורה. כאן בישיבה אנחנו ראינו יום יום כיצד הורסים את החינוך הטהור עליו גדלנו כל השנים ובבת אחת יום אחר יום הרסו את הכל. התוצאה היא שעומד לו בן בליעל ומכנה את גדולי הדור ערב רב ועמלק.
 
הרב שך לא בנה את עולם הישיבות אלא הרס והחריב. אם אמות הסיפים לא מזדעזעים שכך מכונים גדולי הדור בראש כל חוצות, זה התוצאה שראשיתה במלחמות הרב שך נגד גדולי ישראל וכיום הם שכללו את השיטה להפצת רעל והרס נגד גדולי ישראל כמשכילים ודומיהם שהחלו את חורבן היהדות בביזוי ושיסוי נגד גדולי ישראל.
 
סורו מעל אהלי האנשים החטאים האלה ואל תספו בכל חטאותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.