רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


יעקב ריבלין ב'בקהילה' בסיכום מושב: בשקט בשקט מי שהביא הכי הרבה הישגים לציבור החרדי זה הצמד גפני ופרוש.
 -------------------
ח"כ משה גפני בסימפוזיון בקעמפ ישיבת "מאור התלמוד": "אני נגד חוק קצבאות הילדים של סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן - אני לא בטוח מה הולכים לעשות עם הכסף כשהבחור יגיע לגיל 18. יכולה ממשלה רעה להחליט שלא נותנים את זה לכל אחד אלה רק למי שעושה הכשרה מקצועית, או רק למי שלומד ליב"ה או רק למי שהולך למוסדות להשכלה גבוהה ויכול להיות בזה הרבה תקלות", וחושף: אין בחוק ההסדרים הבטחת הכנסה לאברכים!
 -------------------
 בני רבינוביץ בטוויטר: אם הציוץ שלי על דבריו החמורים של בנצי גופשטיין גרם לכך, שכף רגלו לא תדרוך יותר בפני ציבור חרדי, ובפרט בני הנוער שלו, דיינו. הכל היה שווה.
 -------------------
בעקבות ההתקפות האישיות נגדו - הנשיא ריבלין בסדרת ראיונות ל'ערוץ 2' 'ידיעות' ו'הארץ': "הקיצוניים האלו יביאו עלינו חורבן. הם חיות אדם ולא חשוב אם מעשה הטרור נעשה בידי יהודים או ערבים".
 -------------------
ישי כהן בטוויטר: שריפה בקומה העשירית במלון 'קיסר' בטבריה, יושבי המלון פונו ללובי. מאוכלס בנופש של משפחות חרדיות ובלא מעט דמויות מוכרות מש"ס
-------------------
הממשלה אישרה את תוכנית ליצמן לחיזוק מערכת הבריאות שתכלול מעל מיליארד ש"ח לקיצור תורי חדרי מיון, רכשת MRI והגדלת כוח אדם בבתיה"ח ובקופו"ח.
-------------------
ההסתה נמשכת! אילנה דיין לעדינה בר שלום בגל"צ: "איך את מרגישה שהדוקר שליסל יותר דומה לך מלי?". אורן חזן בטוויטר: "עוד אמירה מלאת שנאה ובורות תקשורתית הייתי מציע שתחזור בה".
-------------------
ברייטקופף בטוויטר: לילה לבן, עתיד ורוד: ב-3 בבוקר החזיר דרעי את הבטחת ההכנסה לאברכים, ב-4 החיה את חוק נהרי. עיפות כחלון וערנות דרעי הם הנכסים הכי חשובים לחרדים.
-------------------
 ביהמ"ש העליון התיר לפרסום שמו של מנכ"ל המדרשה שהואשם בהתחזות לקצין צה"ל על מנת לגרום לנשים לשכב עמו: ינון בן מנחם, מנכ"ל מדרשת צוריאל באשדוד.
-------------------
יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, כותב עכשיו בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים:
״אני משבח את כח צה״ל שהגיב נכון וירה במחבל הדורס בצומת שילה. גם האחריות לפיגוע הזה מונחת לפתחם של רה״מ ושר הבטחון שאינם פועלים בצורה נחושה נגד הטרור ולא מרתיעים אותו, אלא להיפך״.
-------------------
יוסי מוזס: זק״א: התקבל דיווח על פיגוע דריסה בצומת שילה . במקום 2 חיילים במצב קל המחבל נורה מטופל במצב קשה
 -------------------
מוקד זק״א: התקבל דיווח על פיגוע דריסה בצומת שילה. במקום 2 חיילים במצב קשה. המחבל נורה מטופל במצב קשה.
 -------------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר': הישג משמעותי לח"כ גפני בתקציב המדינה. חוק הבטחת הכנסה שבוטל בבג"ץ הוכנס לחוק ההסדרים ואושר בממשלה.
 -------------------
מודעות בירושלים: שנה וחצי שאנחנו מתחננים להקים אוהל על קברו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ומסרבים לנו. הערב ב-8 בני הישיבות 'קובעים עובדה' ומקימים אוהל.
 -------------------
ברייטקופף בטוויטר: לילה לבן, עתיד ורוד: ב-3 בבוקר החזיר דרעי את הבטחת ההכנסה לאברכים, ב-4 החיה את חוק נהרי. עיפות כחלון וערנות דרעי הם הנכסים הכי חשובים לחרדים.
 -------------------
הגר"ד לאו נועד בשעה זו בלשכתו עם יו"ר הועדה למינוי דיינים השר יובל שטייניץ וכן נפגש עם חברי הועדה ח"כ אייכלר ורויטל סוויד.
 -------------------
עמוד השער של 'ידיעות רמת גן' ו'ידיעות נתניה' על האדמו”ר מזלאטשוב הרב מרדכי מאיר מכלוביץ "הוא חושב שהחרדים צריכים להשתמש בוואטסאפ, הוא עצמו מחזיק בחשבון בטוויטר וערוץ יוטויב, אדמו”ר שמציג יהדות מסוג אחר".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
גירא ב'קול חי': הישג לדרעי בתקציב - חוק נהרי הוכנס לחוק ההסדרים. סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן השיג יותר ממיליארד שקל לבריאות
 -------------------
תקציב המדינה אושר לאחר ישיבת ממשלה לילית. 20 שרים תמכו, שר הביטחון יעלון נמנע.
 -------------------
רייניץ ב'המודיע': בעלי מתחם שרונה מרקט בתל אביב הודיעו לבעלי עסקים שמי שלא יפתח בשבת יקנס בסך 5 אלף שקל. גינדי החזקות לא מסרו תגובה.
 -------------------
'הקול החרדי': ר' יוסי כדורי - איש עסקים ונכדו של זקן המקובלים, הוכתר אמש לממשיך דרכו של אביו וסבו. הלביש כובע המבורג ופראק.
 -------------------
 חשיפת 'כיכר השבת' עם הקלטת דבריו של בנצי גופשטיין על שריפת הכנסיות בראש כותרות המהדורות ב'ערוץ 2' וב'ערוץ 10'.
 -------------------
שדר הרדיו מנחם טוקר: "לא אשמיע את בו"ה (הברכה של מרן הגר"ח קניבסקי) שירו החדש של ליפא שמעלצר שפוגע בגדולי ישראל". הנהלת 'קול חי': תומכים בהחלטתו. עורכי התוכניות בתחנה הונחו שלא להשמיע את השיר.
 -------------------
יוסי מועלם חבר מועצה החרדי בגבעת זאב לתורג'מן ב'קול ברמה': "אנחנו מתנגדים להריסת בית הכנסת, אבל מציעים לבג"ץ לאטום אותו עד שיוכח האם הקרקע הזאת שייכת באמת לערבי".
 -------------------
אלפים נוהרים הערב לציון הרה"ק רבי אהרן מבעלזא בהר המנוחות לרגל יום ההילולא. בשעות האחרונות נצפו: רב קהילת המתמידים הגאון רבי לייבל מינצברג, האדמו"ר מדארג, ראש ישיבת בעלזא הגאון רבי שמואל רוזנגרטן, האדמו"ר מקומרנא, האדמו"ר מסטריקוב, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, הגאון רבי יוסף ליברמן ראש כולל שומרי החומות, ועוד.
 -------------------
עמית סגל בטוויטר: דרעי וכחלון סיכמו: גובה ההקלות בחשמל מים ותחב"צ - כסכום שהוקצה למע"מ 0. ש"ס תתמוך בתקציב.
 -------------------
'ערוץ 10': הקרב על התקציב: הממשלה צפויה להעביר הלילה את תקציב המדינה
 -------------------
ישי כהן בטוויטר: שריפה בקומה העשירית במלון 'קיסר' בטבריה, יושבי המלון פונו ללובי. מאוכלס בנופש של משפחות חרדיות ובלא מעט דמויות מוכרות מש"ס.
 -------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
לאחר שנה של דרמות, התקציב עובר בממשלה
זאב קליין ׳ישראל היום׳ בראיון מסכם: ״האוצר הסכים לתת לדרעי הכל והרבה מעבר, רק בתנאי שלא יהיה חתום תחת מע״מ 0. דרעי התעקש ונלחם עד הסוף. המערכה עדיין לפנינו, הקרב האמיתי יהיה בכנסת״.
דורון כהן מנכ״ל משרד האוצר לשעבר. בראיון: ״אם הייתי עומד היום בראש המשרד, הייתי תומך בקצבאות הילדים, זה לא נכון לומר שזה מביא תמריץ לא לצאת לעבודה. זה הפתרון הטוב ביותר״.
עובר עוד יום ועוד יום, עדיין אין קצה חוט בכפר דומא - יוסי דוידוב פעיל ימין בראיון: ״אנחנו מבקשים מבית הנשיא הסברים על סמך מה ריבלין החליט שמדובר בפיגוע יהודי ואמר ׳בני עמי בחרו בטרור׳. הייתי מתומכי ריבלין בתקופת הבחירות לנשיאות, היום אני מתגעגע לפרס״.
עד יום שני חייבים להרוס את בית הכנסת הגדול בגבעת זאב - ח״כ דודי אמסלם בראיון: ״מדובר בבניין מפואר וגדול 400 מתפללים, כוללים שקיימים כ-14 שנים. המתפללים בכו היום, הם בהלם מוחלט. ביקשתי מראה״מ להתערב אישית״.
מני גירא: ״קרב על הקול היהודי; אחרי שנתניהו תידרך את יהודי אמריקה בסכנה לישראל, אובאמה בנאום פייסני כלפי ישראל ונתניהו, אבל ממשיך להצדיק ההסכם עם איראן״ .
-------------------
מהדורת חצות בסקופים: הקרב על התקציב.
• עמרי מילמן - כלכליסט: בעוד שדרעי ידחוף למע״מ 0 באוצר יעשו הכל להביא הנחות לעניים.
• הסימפוזיון בישיבת וולפסון: הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים הדסה: מי שמדבר על שריפת מסגדים וכנסיות, יש לו דין רודף על כל הציבור היהודי.
• עו״ד יוסי חביליו שהצליח לעצור את תקציב אל המעיין בסך 400 אלף ש״ח על האירוע בסוכות בראיון: אינני שונא חרדים, בשבוע הבא אאתור לביהמ״ש שאין מספיק גני ילדים בשכונה חרדית.
• הרב רפאל כהן מנכ״ל אל המעיין בראיון: באירועים הבאים נדע להשתמש בכיווני חשיבה אחרים כדי למנוע את המבוכה הזו.
• הריסת ביה״כ בגבעת זאב - ראש המועצה יוסי אברהמי: כצעד אחרון, ולאחר שרה״מ לא מוכן לתת פיתרון, אפגש עם אבו מאזן כדי שינסה להביא לויתור פלסטני על השטח.
• מלחמת האשמות בערד - ח״מ החרדי משה קווס: ר״ע מתעלל בנו ומזניח כל תכנית עבור החרדים.
• הזמר בני אלבז שהוציא שיר נגד הרוצח ישי שליסל: התורה אוסרת לרצוח ולא משנה באיזו צורה.
• חוף שרתון נסגר לרחצה - זאב פיש ממשרד הבריאות: נמצאו כמויות חיידקים מעבר למינון. נערוך מחר בדיקה נוספת.
• והארכיאולוג אלכס ויגמן בראיון על מציאת המקווה בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.