רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

התעמרות הפרקליטות ומאבקה למשוך את הזמן גרם התפשטות המחלה ולטיפולים קשים שיצטרך האדמו״ר הרב יאשיהו פינטו לעבור

זעם רב בקהילות קודש שובה ישראל היום מתקיימות תפילות ותעניות לרפואתו של האדמו״ר הצדיק  הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט״א בהיכלי בתי המדרש בארץ ובעולם להצלחת הניתוח הסבוך
חשובי הקהילה לא חוסכים ביקורת על היועץ המשפטי לממשלה  ובכירי הפרקליטות ודורשים מלא פחות מהקמת ועדת חקירה לטענתם היום הוכבד הקש ששבר את גב הגמל בהתעמרות האחרונה והמניפולציות שגרמו עיכוב בטיפול הרפואי מציל החיים על ידי גיוס רופא מטעמם שנתן חוות דעת לבית המשפט אשר הסרטן אשר לקה בו האדמו״ר איננו מצריך טיפול בזמן הקרוב
עתה התברר שעיכוב זה גרם להתפשטות המחלה ולטיפולים קשים שיצטרך האדמו״ר לעבור מחדל זה נוסף על אינספור מחדלים ועוות דין אשר נעשו  בפרשה זו מראשיתה ההתבצרות של היועץ והציניות לנצל את הסיתואציה להאשים את האדמו״ר בלי התחשבות בעובדות המעשה  ולנצל את מעשי הצדקה והחסד שעשה כבוד  האדמו״ר עם תלמידו הוותיק כמעשים שבכל יום תוך אטימות והתעמרות ורצון אישי לפגוע באדמו"ר שכל חטאו הוא, שאחד מעמיתיהם לעבודה פיתח יחסי תלמיד לאדמו"ר תחושה זו צורבת בלבבות של המונים מתלמידיו ולא נותנת מנוח.
הציניות האטימות הרוע הרקיעו כאן לשחקים ולגבהים בלתי נתפסים רק וועדת חקירה תוכל לחשוף את מחדלי המערכת הקשים מראשיתם. והתנהלות ההסתרה והשיבוש חקירה ומשפט של בכירי הפרקליטות. היום אומרים התלמידים הרבים השרויים בתענית שרירות הלב של היועץ הציניות של המערכת שנאת הדת שנאת רבנים היוהרה הרבה גורמת לנו להתענות היום וגורמת לנזקקים הרבים הסמוכים על שולחן האדמו״ר להתענות כבר זמן ממושך.
לא נשכח ולא נסלח על סיכון חייו של האדמו״ר עד שתוקם ועדת חקירה ממלכתית. ויבדקו כל הנוגעים בדבר מדוע ברכה חקר את עצמו מדוע לא בדקו את המניעים שלו מדוע לא התחשבו בעדותיהם של אנשים שהיו עדים  לעזרה בעבר שהוגשה לברכה.
מדוע לא התחשבו בעדות סוכני ה FBI. מדוע היועץ התעקש לא לחקור את ברכה מדוע התנו שאם האדמו״ר לא יודה הרבנית שהיא כידוע אשה חולה תועמד לדין. מדוע ניתנה הוראה לא להעביר לאדמו"ר ומשפחתו את חומרי החקירה עד לאחר גזר הדין.
על מה שוחחו התובעות בתיק עם השופט מודריק באופן סודי מפגשים לא מדווחים מדוע התובעת בתיק שכבר לא נוכחת בבתי משפט שנים רבות באה בתיק זה אצל השופט מודריק אשר ביתו פרקליטה כפופה לה בפרקליטות תל אביב.
מדוע הפרקליטות עשתה כל אשר בידה לגונן על הקצין ולא לפתוח עליו בחקירה דבר שמנע בירור האמת עד שכשלבסוף פתחו החקירה סמויה מצאו שכל הדברים שנבדקו נמצאו אמת כגרסת האדמו״ר ובכל זאת דוברות משרד המשפטים הוציאו הודעה שיקרית תוך הטעיית הציבור במזיד. ועוד עשרות רבות של עיוותים ומחדלים. 
רק וועדת חקירה תוכל לשפוך אור על ההתנהלות הקלוקלת וזה אינטרס ציבורי מהמעלה הראשונה לכל אזרח שוחר צדק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.