רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


צה"ל מתקשה לאסוף מידע על ארגוני הטרור בסוריה ששולטים על כ-90% משטח הגבול בין ישראל לסוריה - כך אמר גורם בכיר בפיקוד צפון לכתב הצבאי של 'קול ברמה', מנדי ריזל.
------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'קול חי': על סערת הגיור: "מדובר בקבוצה שולית שלא ידעה להפסיד את הרבנות בכבוד ולכן החליטו 'אחריי המבול'. לא סתם מרן יצא במילים חריפות נגד המועמד שלהם לרב ראשי".
 ------------------
ח"כ ישראל אייכלר בקול ברמה על סרטון ההסתה נגד הציבור החרדי: "חרדי רץ והורג אנשים ברחוב וצועק שבת היום זאת הסתה זו לא בדיחה. הוא מציג את זה ומפיץ את זה כאסטרטגיה. לשבת בשקט זו לא אופציה, אנשים צריכים להתגונן בכל הכלים העומדים לרשותם".
 ------------------
ברכת מזל טוב לעורך 'המבשר' בנימין ליפקין לרגל שמחת הברית לבנו בכפר חב"ד.
 ------------------
'חב"ד-שטורעם': קק"ל החליטה להקים בכפר חב"ד את 'פארק הרבי' בעלות כוללת של כ-6 מיליוני ש"ח. הפארק יוקם בסמוך לבניין 770, שנבנה כהעתק לבניין הרבי בניו-יורק
 ------------------
'בחדרי': בתשובת משרד החינוך מובהר כי לא תהיה השנה חלוקה אזורית, וכי סמינר זלזניק פעל בהתאם לחוק. לעומתו, לדעת חכמה דחה 52 בנות ספרדיות ו-25 אשכנזיות שאביהן עובד.
 ------------------
 רבה של ירושלים הגר"א שטרן בראיון וידאו ל'בחדרי' לרגל 80 שנה לפטירת הרב קוק: "זהו כישלון של החרדים שלא מחזיקים את ספריו".
 ------------------
מרגש ומצמרר: אליעזר רוזנפלד ששכל את בנו מלאכי הי"ד בפיגוע ירי השתתף אמש באירוע של עמותת 'הכל מהלב' המסייעת לילדים חולים, וסיפר על תחושותיו עקב הפיגוע. הוא אף ניגן בחליל את השיר 'ואפילו בהסתרה' ששר גם בהלוויתו של בנו. לדבריו: "בתוך הכאב התרגלתי לשיר יחד עם ילדי בדרכם האחרונה למנוחת עולמים".
 ------------------
 עמית סגל ב'ערוץ 2': בכירים בליכוד: אם משה כחלון יתעקש על חופש הצבעה על מתווה הגז, זה סוף הקואליציה.
 ------------------
דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברציק ללביא ב'קול ברמה' על סרטון ההסתה: "התלונה שהגיש עורך התוכנית חיים הופמן התקבלה והועברה למחלקה המשפטית, היא זו שיכולה להחליט בראיה רחבה האם מדובר בהסתה".
 ------------------
השר אריה דרעי בראיון סוער ב'קול חי' על הסמינרים: "מנהל מוסד שישאיר בת אחת בבית, לא ניתן לו לפתוח את שנת הלימודים. חייבים ללכת לשיטת האיזורי, כל כיתה תמשיך ביחד לסמינר".
 ------------------
אריה דרעי בטקס אמש בקמפוס באונו: "מי שנפשו חשקה בתורה ומסוגל לשבת וללמוד, ניתן לו את כל הכלים והעזרה שיצליח".
 ------------------
ציפי לבני בפייסבוק: אשמח לראות את גבי אשכנזי מצטרף למחנה הציוני. בשילוב כוחות איתו נוכל להחליף את נתניהו.
 ------------------
'ניוז 1': כפי שהובטח לחרדים בהסכם הקואליציוני, צוות המכונה "צוות חוק הגיוס" החל לעבוד בשקט כבר לפני שבועיים לשינוי החוק. המטרה: להעביר את סמכויות יעדי הגיוס לשר הביטחון כדי שלא יהיו סנקציות.
 ------------------
 סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ב'קול חי': "בקרוב אצטרך להחליט האם להיות שר הבריאות או להישאר ח"כ רגיל".
 ------------------
'ערוץ 2': בשל בעיות תקציב - צה"ל מקפיא את קורס הגיור

להמשך המבזקים כנסו כאן:

  ------------------
ישורון תורג'מן ב'קול ברמה': "10 תלמידות העולות לכיתה ב' בגבעת זאב, עדיין לא יודעות היכן ילמדו בשנה הבאה. בביה"ס 'תבונות' אומרים שאין מקום. ככה"נ תודיע מחר המועצה על פתיחת כיתה נוספת". להאזנה להמשך
 ------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: שר הבריאות יעקב ליצמן. סופי.
 ------------------
שר הכלכלה דרעי אורח הכבוד הערב, בטקס חלוקת תארים ותעודות למסיימי הלימודים בקמפוס החרדי של אונו.
 ------------------
לשכת ליצמן מבהירה: אין כל שינוי בדיון המשפטי בעתירת 'יש עתיד' נגד מעמד סגן שר במעמד שר. בג"ץ אמור להחליט בקרוב בנושא ולאחר מכן יובא העניין להכרעת מועצת גדולי התורה.
 ------------------
מוקד זק״א: גשר אריק בת 12 טבעה למוות.
 ------------------
אתר 2525: אם ובתה הפעוטה (משפחה חרדית) נפגעו משאיפת עשן וכוויות קלות כתוצאה משריפה שפרצה בדירתם ברחוב חטיבת הנגב באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה העניקו להן טיפול רפואי ראשוני.
 ------------------
לוחם מג"ב שנפצע היום קל בפיגוע דקירה בצומת תפוח, משחזר את הרגעים בהם ניגש אליו המחבל שביקש מים ועזרה, בטענה שהוא לא מרגיש טוב, ולאחר מכן שלף את הסכין.
 ------------------
השר דרעי בטקס בקמפוס באונו: "נושא התעסוקה במגזר החרדי מטריד אותי מאוד, אני שוקד על תכנית להעדפת הסקטור החרדי במגזר הציבורי, במגזר הכללי ובדירקטורים של חברות גדולות".
 ------------------
בשמחת החתונה לנכד גאב"ד אנטוורפן זצ"ל, בן להרב דוד רובינשטיין נאמן בית האדמו"ר מצאנז השתתפו עד כה: הגרב"מ אזרחי. הגאון רבי משה שטרנבוך ראב"ד העדה החרדית. הגאון רבי אליהו שטרנבוך ראב"ד אנטוורפן. הגאון רבי חיים אורי פריינד חבר בד"ץ העדה החרדית. האדמו"ר מזוועיהיל. האדמו"ר מקאפטשיניץ. הגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר. הגאון רבי שמואל דוד גולדמן ראש ישיבת זוועהיל. האדמו"ר ממבקשי אמונה. הגאון רבי צבי רבינוביץ ראש ישיבת באאין. הגאון רבי שמעון זאב קליין משב"ק האדמו"ר מבעלזא. סגן השר ח"כ מאיר פרוש. סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש. וח"כ ישראל אייכלר.
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
מני גירא: ״הסיפור האמיתי מאחורי קרב הסמינרים באלעד נחשף; לא אפלייה כי אם קרב לקבלת בלעדיות על התיכונים בעיר, ישראל פרוש התנגד אך גדו״י הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרמ"ה הירש הורו על הקמת ׳זלזניק׳. מכתב איגוד הסמינרים, עליו חתמו רק שלושה מתוך שמונה מנהלים, הוא למעשה נגד גדולי ישראל".
האפלייה בטלז סטון - ראש המועצה אברהם רוזנטל בראיון: ״רבתי אתמול עם מנהלי המוסדות, ההורים ישבו אצלי בבית עד 2 לפנות בוקר, אין דבר שאנחנו לא עושים. המוסדות המדוברים הם עצמאיים, גם שר החינוך לא יכול לחייב אותם. בסוף האיומים עוזרים, שנה שעברה כולם נכנסו בגלל לחץ ואיומים״.
הטרדות הפלס - שעיה איצקוביץ מנכ״ל ׳תוצאות אפקטיביות׳ בראיון: ״ההטרדות חזרו ומי שמפסיד מזה הוא הציבור החרדי. אנשי עסקים ומנהלי חברות גדולות במשק נחשפים לניבולי פה ואיומים. בתקופה האחרונה איימו על מהנדסי חברת החשמל. רק המשטרה יכולה לעשות לזה סוף. אני אישית הוטרדתי מאות פעמים״.
כשרות חדשה של הרב אלבז נגד ׳בית יוסף׳ - יעקב אמסלם ׳כל הזמן׳ בראיון: ״הערכה שעד החגים זה יהיה במדפים ויפגע בכשרות ׳בית יוסף׳. הרב אלבז שעומד בראש המערכת החדשה, מוכר ואהוד מאוד בציבור. בציבור הספרדי מזוהים איתו יותר מהרב משה יוסף״.
ביקור השר גלנט בחברון ובמודיעין עילית - ד״ר חיים זיכרמן שהצטרף לביקור בראיון: ״גלנט עושה שיעורי בית על החרדים. הוא היה בהלם מהצפיפות בדירה של משפחה חרדית במודיעין עילית. פעם ראשונה שקלט את המספרים - 8000 חרדים מתחתנים בשנה״.
סרטון ההסתה ׳שבת היום׳ ברשת - חיים הופמן ׳קול ברמה׳ בראיון: ״הגשתי תלונה במשטרה הערב על ההסתה. מתפלא שאני האזרח פשוט מגיש תלונה ולא גורם חרדי רשמי שייקח את ההסתה נגד החרדים בידיים״.
 ------------------
מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":
שבת היום - העיתונאי ואיש התקשורת החרדי חיים הופמן עורך התוכנית שמונה עד עשר בקול ברמה בראיון: "הגשתי הערב תלונה רשמית ב'משטרת ישראל' נגד הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה בגנותם ובהכללה גורפת של כל המגזר החרדי! נגמרו הזמנים שהציבור החרדי ישתוק על ההסתה שמשתוללת ברשת".
ההפגנות באשקלון ושביתת הרעב - עו"ד נטור כאמל, המייצג את מוחמד עלאן, בראיון: "הוא עומד כל הדרך על חזקת החפות שלו, אנחנו מתנגדים למעצר מנהלי גם של אנשי ימין, אם יש ראיות או אשמה שיציגו בפני בית המשפט, הוא שובת רעב מרצונו ויודע מה ההשלכות". ואיך לדעתו תסתיים הסאגה?
נמצאים בסכנה? זקוקים לסיוע? אלוף משנה במיל' שאול אבידוב, מקים מיזם "מוסקטרים" לסיוע ראשוני במקרי מצוקה בראיון: "הקמנו אפליקציה מיוחדת שהיא גם רשת חברתית. האפליקציה מאפשרת לכם להזעיק עזרה או סיוע מחברי האפליקציה שנמצאים בקרבתכם ויכולים להגיע לסייע בתוך מספר שניות".
איש התקשורת מאיר ליוש בראיון: "גיבור ישראל, נוראללה רביזדה, יהודי מאיראן שנעדר מאז פברואר 97 והיה אחד מי"א נעדרי איראן אשר שיתפו פעולה עם המוסד, הוכרז ביממה האחרונה כ'הרוג מלכות' ומשפחתו תשב עליו שבעה". והאם בעקבות ההכרזה צפוי שינוי מבחינת איראן לקבלת מידע על גורלו?
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• בלעדי! שר הבינוי והשיכון יואב גלנט שביקר היום בישיבת חברון בראיון: מהישיבה הזו יצאו גדו״י, אישי ציבור, פוליטיקאים ושופטים - גאווה גדולה.
•••תחילת שנת לימודים עגומה - תלמידים רבים נותרו ללא מקום לימודים בשנה הקרובה!
• אבי עידן ח״מ עיריית אלעד: שני הסמינרים במחלוקת מי יפתח כיתות נוספות ולכן עשרות תלמידות לא לומדות. אנחנו ניאבק יחד עם משרד החינוך.
• תושב טלז סטון בראיון כואב: האפליה המקומית נולדה מנקמות אישיות משום שהורי התלמידים העיזו לפתוח מוסד לבד שבסופו נסגר מחוסר רישום.
• ראש המועצה אברהם רוזנטל מגיב: כולם יסודרו בקרוב ויתכן שישובצו בערים אחרות.
• הדיונים על חוק הגיוס החדש - שחר אילן מחדו״ש: לסנקציות הפליליות אין משמעות, אך לא יתכן שיכניסו סעיף מעורפל שיעקוף כל החלטה עתידית של בג״צ.
• האם בית הדין החדש לגיור לא דורשים מהמתגיירים לקבל עול מצוות, בניגוד להלכה? גיא עזרא עורך ׳סרוגים׳: כך טוענים רבנים, אך בביה״ד דוחים זאת.
• הפיגוע בבנקוק - שליח חב״ד נחמיה וילהלם: כשליח הרבי אין פחד. לא ידוע על יהודים.
• האם מתווה הגז שיגיע לאישור הכנסת צפוי לעורר משבר קואליציוני? העיתונאי שאול אסטרדמסקי מכלכליסט בראיון.
• בית קברות חדש יוקם בין אלעד לשוהם ובו 300 אלף חלקות - משה דגן סמנכ״ל מקצועי במשרד  הדתות בראיון.
• ועו״ד נטור כאמל המייצג את העציר המינהלי בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.