רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

עד תקופת הרב שך החסידים והליטאים חיו בשלום - ברגע שהרב שך החליט לצאת למלחמה בחסידים הוא טופל כאחרון הפושעים

מאת אגודאי

משה גפני וחבר מרעיו מנסים לשבש את ההיסטוריה ולהאשים את גדולי ומאורי החסידות שהקימו בתי ספר לבנות וישיבות חסידיות. לדור הצעיר הם מנסים למכור סיפורי לוקשים מצוצים מהאצבע. אז אנחנו נספר לכם את כל האמת איך הכל התחולל.
 
עד תקופת ההשתלטות הברוטאלית של הרב שך בכח האלימות על העולם הליטאי לא הייתה מחלוקת. כולם חיו בשלום ולמדו יחד חסידים וליטאים. כשהרב שך הרגיש שיש לו כח ולאט לאט זרק ומידר את כל המנהיגים השפויים מעמדת הנהגה והשתלט באופן ברוטאלי חסר תקדים על העולם הליטאי והחל להטיף נגד החסידים שהם עמי הארץ, מורות ליטאיות אסרו לתלות תמונות של צדיקי החסידות בכיתות. הם חינכו שהלב שמחה הוא סוחר, באחת הסימנרים מנהלת הורתה להוריד את תמונת בעל התניא בהוראת הרב שך. הבנות החסידיות עברו שטיפת מוח שרק בחור מגולח עם צ'ופ על הראש הוא בן תורה ואילו החסידים הם עמי הארץ שרק חוטפים שיריים כפי שהורה להם הרב שך להסביר לבנות למה אסור להתחתן עם החסידים, אז הרב שך קיבל את התשובה באופן מיידי ממרן הלב שמחה מגור זצוק"ל שטיפל ברב שך טיפול עשרת אלפים והראה לו בדיוק מה הוא שווה. ואז בתגובה להקמת הסימנרים החסידיים החל הרב שך להשתולל יותר חזק הוא החל מעל כל במה לתקוף את חב"ד ואת החסידים הקים את יתד נאמן את שארית ישראל כי הרב לנדא רב בני ברק הוא עובד עבודה זרה והשיא בהקמת דגל התורה, ואז גדולי החסידות אמרו סוף פסוק וטיפלו ברב שך כאחרון הפושעים והראו לו את הדלת לכיוון החוצה ונפתחו מאות ישיבות חסידיות.
 
את הטענות לפתיחת בתי הספר החסידיים תוכלו רק לבוא לרב שך לא לאף אחד אחר. מי שניסה לחסל את החסידות ולשנות את כללי המשחק קיבל את התשובה הנחרצת ביותר.
אנו לא חיים מפיו של גפני וחבורתו אלא מפיהם של גדולי החסידות, מי שקרא למלחמה על החסידים וחשב שהוא יצליח לשמד את הבנות החסידיות קיבל את התשובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.