רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-"הנייעס החרדי".

הפרלמנט עם העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן, אלי ביתאן ויעקב עמר.
והערב: המלחמה בוואטסאפ אפשרית? למה לאסור סמארטפון דווקא לנשים? על רקע הרס הביהכ"נ בגבעת זאב, החרדים יבינו יותר את המתנחלים? והאם הציבור הדתי יתגייס לעזרה?
וגם: לרגל עונת הפאנלים הסוערת - ככה מנהלים ויכוח לשם ויכוח.
הרב שמואל בן דוד מרבני העיר אלעד שמכיר את משפחת הבחורה בראיון סוער: פעם כשמרן היה חי הצבא פחד מהספרדים, היום הוא מנסה לפגוע בציבור הספרדי דרך גיוס בנות. אם הבחורה לא תקבל פטור, יצאו עשרות אלפים לרחובות. זה לא קשור לשויינאים ולמחבלים. הבחורה הסדירה את מעמדה והטעות היא מהצבא.
שמואל חיים פופנהיים בראיון:"ביקרתי בסוכת האבלים בכפר דומא, הגעתי להגיד להם שהיהודים לא תומכים ברצח הזה וחוששים מהתוצאות!  דיברתי עם בני המשפחה שכיבדו אותנו מאוד, ביקרתי בזירת הרצח, היה קשה לראות את זה!". והאם צריך לבקר ביקור ניחומים גם בביתה של הנערה שנרצחה במצעד?
ענק הזמר המזרחי יניב בן משיח בראיון בלעדי ומרתק לקראת ראש השנה: הייתי איש של בית בשבתות וחגים עד שלפני 7 שנים, חבר יאמר לי; 'בוא לאומן' מאז אני נוסע כל שנה. השנה זו השנה השמינית. והאם יוציא שיר חסידי‏?!?! וחושף פרטים על שיר חדש שיצא בעוד מספר ימים.
יונתן יוסף בראיון: "שופטי בג"ץ הם גזענים מהזן הנחות ביותר"! לא יתכן שמסגדים וכנסיות שנבנים באופן לא חוקי נשארים על תילם ובתי כנסת נהרסים!". ומדוע הוחלט להרוס את בית הכנסת ולא לקבור אותו כמו בתי הכנסת בגוש קטיף?
הזמר יוסי ברגר בראיון: "עצרתי בתחנת הדלק בכביש 443 כדי להתפלל מנחה, לפתע שמעתי צעקות 'אללה וואכבר', ראיתי מחבל עם סכין ענקית רודף אחרי יהודי ודוקר אותו!". וכיצד האירוע השפיע על שירתו בשמחות הערב?
איש הסרטים החרדי יהודה גרוביס בראיון על אמירתו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטין שח"כ מירי רגב מהליכוד לא תוכל למנוע תקציב מסרט שלא לרוחה רק באישורו; פשוט הזוי! ניסיתי לקבל כסף על הסרט כוחם של תהילים וענו לי בשלילה, כיוון שלא מממנים סרט שמחזק את כוח התפילה, ופה קופצים על סגירת תקציב למחבל. ראיון מרתק.
הרב דן מחבר בראיון לקראת חזרה לישיבות לזמן אלול. איך להתחיל בהצלחה את הזמן? ומה העצות המעשיות? ומדגיש; בחור שקשור לתורה יכתוב חידושים שהשם זיכה אותו. ומדבר על נושא העין הרע, איך אפשר להנצל? ומה הגורמים לכך?
יוסי אברהמי ראש מועצת גבעת זאב בראיון; היום בג"צ החליט שאנחנו נתפנה מבית הכנסת הגדול, והסיר את צו ההריסה המיידי. זה השג חשוב, אחרת זה היה תקדים שכל פלסטיני יבוא ויטען אפילו טענות כזב. מתפללי בית הכנסת קיבלו לעת עתה מבנה ציבורי שצריך להכיל גן ילדים.
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.