רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


ח"כ משה גפני לגלסנר בקול ברמה על היחסים עם ניר ברקת: צריך לתקוף אותו באופן ציבורי ולא אישי היועצים החרדיים שלו עושים את כל הנזק. הם עשו נזק יותר גדול מכל מי שהזיק לחרדים.  הם מסכסכים ביננו.
------------------
מחלוקת קשה בין אנשי הצוות בישיבת גרודנא באשדוד גרמה לאלימות קשה בחורים שרפו את הארון חשמל
------------------
המלחמות באלעד: ראה"ע פרוש יפטר את אבי שטרן
ראש העירייה ישראל פרוש התעקש לפתוח את הלימודים בבית הספר הנמצא באמצע הבניה אך מנהל המוסד סירב מחזיק תיק ההנדסה ויו"ר דגל התורה אבי שטרן הוציא צו מניעה להרמת קראוונים מהשטח – בתגובה הודיע פרוש כי שטרן יפוטר מתפקידו
------------------
זהבה גלאון על סגירת המרכולים בירושלים: "ניר ברקת עושה את זה בגלל שיודע שהציבור החילוני לא אלים ולא זורק אבנים, כמו שראינו אצל החרדים בליל שבת".
 ------------------
ישי כהן ב'כיכר': השופטת נתנה תוקף פסק דין להסכמה באלעד. השנה כל הבנות ישובצו בשני הסמינרים. שנה הבאה רשום אזורי.
 ------------------
'בחדרי': יש פשרה באלעד - לאחר 9 שעות של דיונים, התקבל המתווה שהציעה העירייה לסיום הסאגה בעיר: הרישום לסמינרים לא יבוטל כדרישת התביעה, אך שני הסמינרים יקבלו את הבנות שנותרו בבית.
 ------------------
 משה וייסברג ב'בחדרי': מאות פעילים לא קיבלו משכורת מהבחירות ומאשימים את שיפמן מדגל. גורם ב'דגל': "זייברט הוא זה שנתן הוראה לא לשלם. אגודה חייבים מיליון וחצי שקל לקופה".
 ------------------
'הקול החרדי': הערב שמחת בר המצווה לנכדו של נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן בן לבנו רבי יעקב באולם בית הארחה בית וגן בירושלים.
 ------------------
אריה קינג ח"מ עיריית ירושלים בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "ניר ברקת הבטיח לי שיסגור את המרכולים בשבת, צריך לחזק את הסינמה סיטי ששומר שבת. בתקופת לופוליאנסקי לא אכפו את חילולי השבת".
 ------------------
בית שמש: שר הפנים סילבן שלום הגיע לגזירת סרט ללשכת רישום אוכלוסין חדשה בעיר. ראש העיר אבוטבול: "בית שמש בשנים הבאות תמנה רבע מיליון ותהיה העיר החמישית בגודלה".
 ------------------
ח"כ דודי אמסלם ל'בחדרי': "לא שוחחתי עם משה בנושא זה. ליאון הוא איש מפלגת ישראל ביתנו והוא רשאי לפעול כראות עיניו. מאחל לו הצלחה בכל דרך בה יבחר".
 ------------------
'הסקופים': המשטרה הצבאית ביקרה הלילה בבתי תלמידי ישיבות עריקים בגבעת שאול והר נוף, בן 50 שהפריע לשוטרים במילוי תפקידם נעצר לחקירה.
 ------------------
 אבי שיף ב'בחדרי': טלטלה פוליטית בעיריית ירושלים: משה ליאון חובר למפלגתו של ניר ברקת. השניים חתמו בשעה האחרונה.
 ------------------
גרינצייג מ'בחדרי' בטוויטר: אחת מקופות הצדקה הגדולות עצרה את תזרימי הכספים בחודשים האחרונים. הסיבה: חקירה משטרתית. הקמפיין הנוכחי מיועד למימון הוצאות המשפט.
 ------------------
ברייטקופף בטוויטר: הצטרפות משה ליאון לקואליציה בי-ם מגיעה לאחר התחייבות של ברקת לא להתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות. עוד פרטים: מחר בעיתון 'משפחה'.
 ------------------
 'יתד נאמן': ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן מטעם 'יש עתיד' מתכוון להביא היום שוב להצבעה את הצעה לתיקון חוק העזר העירוני ולפתיחת בתי עסק בשבת. בעבר ראש העיר נכשל.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
'הפלס': התדרדרות לשפל מוסרי נוסף במעשים מזעזעים וחסרי תקדים, מבני הסמינר החדש במודיעין עילית נהרסו בברוטאליות באישון לילה בידי גורמים זדוניים, למרות מסע הרדיפות וההתנכלויות, ייעשה כל מאמץ ששנת הלימודים תיפתח כסדרה, והעסקנים מגבשים פתרון נאות עבור הסמינר.
 ------------------
שר החינוך לשעבר יוסי שריד ללביא ב'קול ברמה': "אם הייתי שר החינוך כל סמינר שהיה עושה אפליה הייתי סוגר אותו".
 ------------------
ר"ע אלעד ישראל פרוש בדיון בביהמ"ש על פרשת הסמינרים בעיר: "אני מבקש מהשופטת: "אם שני התיכונים יקבלו אישור, אני מתחייב שמי שלא יקבל את הבנות שנשבץ, לא יקבל רישיון. אקים צוות היגוי. אי אפשר להוציא בנות לרחוב". והוסיף: "אם השופטת תקבל את מתווה משרד החינוך שהוצע בתגובה, תוך 48 שעות כל הבנות בפנים".
 ------------------
כותרת ראשית ב'ווינט': קרב השבת בירושלים מחריף - בעקבות הפגנות השבת של החרדים, העירייה גיבשה מדיניות חדשה: קנסות למכולות. חברת המועצה עינב בר מ'התעוררות': "לא צריך לתת מתנות לחרדים, זו החלטה פוליטית".
 ------------------
'ישראל היום': ארדן בוחן בימים אלו מועמד למפכ"לות מחוץ למשטרה. מסתמן שיעביר לועדת טירקל שני שמות, אחד מתוך המשטרה ואחד מבחוץ. החלטה סופית עד סוף השבוע.
 ------------------
יוסף רוזנפלד מוועדת השבת ללביא ב'קול ברמה': "הנציגים החרדים צריכים להודיע לניר ברקת, שאם נושא חילולי השבת לא יפסקו הם יפרשו מהקואליציה. לאורי לופוליאנסקי לא הייתה מטרה שיהיה בידור ותרבות בשבת".
 ------------------
ר"ע אלעד ישראל פרוש ב'קול חי': "העיר לא שלי, העיר היא של מי שעובד למען התושבים. מי שעוזר, איתנו, מי שלא, לא. השטח שפונה מהקרוואנים מיועד לבניה למוסד ליטאי. רק השנה נוספו מאה וחמישים בחורים לתורה בתפארתה"..
 ------------------
ח"כ מיקי זוהר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "צריך לבטל את הסכמי אוסלו, כשאגיע לצמרת המדינה איישם תכנית ברורה ביו"ש להגדלת מספר התושבים היהודים, ולהקמת אוטונומיה מוניציפלית של הפלסטינים. המדינה תסייע להם לפתח כלכלה משגשגת ושיפור באיכות חייהם. הוכח שבמקום שיש עלייה ברמת החיים הטרור מתייבש"
 ------------------
אסון: חרדי בן 20 רוכב אופניים נהרג בתאונת דרכים בכביש 40 בסמוך לבארות יצחק.
 ------------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הכריע כי הרבנית גפן-בורנשטיין תנהל את סמינר הרב מאיר. עקב נפילתו של הרב מאיר למשכב מזה קרוב לשנה.
 ------------------
בהמשך לכביש 40 - אבי מרכוס פרמדיק איחוד הצלה סיפר ב'קול החרדי': "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברוכב אופניים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ניסינו להציל את חייו וביצענו בו פעולות החייאה. מדובר בטרגדיה קשה".
 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': העיר אלעד סוערת - פיני גרוס ח"מ העיר בראיון: "יש גורמים בעיר שמנסים לגדול ממאבקים. לפרוש יש תוכנית ברורה לשיבוץ כל הבנות, אם משרד החינוך היה נותן לו לעבוד, לא היו 100 בנות בבית. פרוש הצליח לעשות סדר בעיר".
מני גירא: מאבק השליטה במוסדות החינוך באלעד, מתרחב. מנהלי המאבק מתכוונים לא לפתוח בזמן את הלימודים, ראש העיר לקח שלושה קראוונים עליהם בנו מנהלי המאבק וחילק לאחרים.
אבי גרינצייג ׳בחדרי׳ בראיון: ״המאבקים הפנימיים שהיו באלעד בעבר כבר אינם. פרוש עשה סדר, היום הוא יושב עם קריספל ביחד, כולם רגועים אפילו אופוזיציה לוחמנית כביתר אין להם, מאבק הסמינרים נקודתי״.
ההסתה ברשת נגד החרדים - ח"כ חיליק בר בראיון: "נחשפתי לסרטון והזדעזעתי. זה הסתה חמורה לכל דבר. החרדי מוצג שם כאלים ואני כחילוני אומר: זה לא מאפיין את הציבור החרדי, כך הם לא נראים״.
פרשת יס פלנט וסגירת המרכולים - סגר"ע י-ם תמיר ניר בראיון: "לציבור החילוני מגיע מקומות בילוי פתוחים בשבת בעיר, אבל עסקים ומרכולים צריך לסגור. אני בעד מה שפורסם היום שברקת יסגור חנויות בשבת. המחאה של החרדים בליל שבת כתפילה, לגיטימית ומובנת".
פינוי ביהכנ"ס בביתר - חבר המועצה ישראל פכטר בראיון: "ראש העיר לא סגר ולא הרס ביכנ"ס. כל הפרסומים האלו שקריים ואינטרסנטים של גורם שרוצה להשמיץ את רובינשטיין. מקימים שם ישיבה במקום, השטח מיועד למוסדות חינוך".
------------------
 מהדורת חצות בסקופים: האפליה באלעד תגיע מחר לביהמ”ש, למאה הבנות - אין פתרון.
• עורך חדשות 'משפחה' אליעזר שולמן: באופן מוזר משרד החינוך שיגר תשובה הפוכה ממה שטענו במשרד עד כה. בכירים בסמינר נחקרו במשטרה. פרוש האב נמנע מלתערב בשל ניגוד עניינים.
• עו”ד יואב ללום מתנועת נוער כהלכה בראיון: גם זלזניק וגם לדעת חכמה פעלו שלא כחוק, מחר בביהמ”ש מקוים לפתרון.
•• מועצת הפרשנים עם ישי כהן איתי גדסי וישראל כהן, מה גורם לכל ראשי העיר באלעד להכשל, האם המספרים מוכיחים גזענות בזלזניק?
• ראש מוסדות שטפנשט הרב אברהם יעקב סלומון בראיון: היום התחלנו את שנה”ל בת”ת באלעד, היו לנו עימותים עם העיריה אך בסופו של דבר ראש העיר היה לטובתינו.
• ח”כ חיליק בר על סרטון ההסתה שבת היום, ודובר המשטרה גרברציק על התלונה שהוגשה.
• כתב גל”צ מיכאל שמש בראיון: ניר ברקת החליט לאכוף את החוק נגד כל המרכולים בעיר החילונים זועמים.
• שימי סגל עורך 'שטורעם' על פארק הרבי שיוקם בכפר חב”ד.
------------------
מופע מחאה נגד דיקטטורת הבג״צ
זמן: מחר יום רביעי 18.8, אנחנו מארגנים מחאה נגד ההתערבות השלישית של בגצ בחוק המסתננים, והפקרת תושבי המדינה לפלישה האפריקאית.
מדובר בהפגנה בעלת מסר חד וייחודי. (לא כאן המקום למסור פרטים).
המקום: בתוך גן לוינסקי ליד תחנה מרכזית ת״א.
יהיה מעניין חשוב להגיע.
כדי לעצור את הדורסנות הדיקטטורית של בגצ שמרחם על המסתננים ומתאכזר לאזרחי ישראל.
מי שמתכוון להגיע שישלח לי הודעה. אנחנו צריכים כעשרה מתנדבים למופע המחאה. מלבד כל מי שיכול להגיע.
המחאה באישור המשטרה, ללא תהלוכה וכדומה. רק בגן לוינסקי סמוך לבית הכנסת של הקווקזים.
שלכם
מיכאל בן ארי
עוצמה יהודית
------------------
שיעור בחזירות, לראות ולא להאמין:
לטוס הלוך חזור לקנות קרם ניוואה בברלין ישאיר אותנו עם עודף לעומת לקנות  בסופר פארם את אותו הקרם במחיר סטנדרטי.

להלן החישוב:
מחיר הקרם בברלין: 12.95 יורו (53 ש״ח)
טיסה הלוך חזור באיזי ג׳ט לברלין 103 יורו (422 ש״ח)
מחיר הקרם בסופר פארם ללא מבצע: 490 ש״ח
טיסה + קרם = 475 שקלים
קרם בסופר פארם: 490
מי שיטוס ויגמע אלפי קילומטרים, יחצה ים, יעבור יבשת, ויכנס לכל רשת באירופה, יחסוך 15 שקל לעומת מי שיבחר לרדת למטה ולקנות בסופר פארם.
לאון קופלר, בעלי הרשת, אתה נותן שיעור בחזירות שצריך לחקור אותו אקדמית. מכירים מישהו שמסוגל עוד לדרוך בסופר פארם אחרי זה?
סופר פארם, עם הסיסמה ״קפיצה קטנה לחו״ל״. אשכרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.