רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

תפילות, קבלות ספרי תהילים ותעניות בחצר הקודש שובה ישראל לקראת הניתוח של האדמו״ר הגה״צ הרב יאשיהו פינטו

בהיכלות הקודש של ישיבת שובה ישראל בארץ ישראל וברחבי ארה״ב ואירופה נרגשת תכונה מיוחדת בימים אלה, וזאת לקראת ההליך הרפואי המסובך שצפוי לעבור כ״ק האדמו״ר רבי יאשיהו פינטו ביום שלישי השבוע.
במרכזי ׳שובה ישראל׳ בעולם נערכות תפילות רבים וחלוקת ספר התהילים כולו, שייקרא מאות פעמים מתחילתו לסופו להצלחת הניתוח ולרפואתו השלמה של האדמו״ר.
כמו כן, תלמידי הרב בכל אתר ואתר עורכים ׳מבצע קבלות טובות׳
שבמסגרתו משפיעים על כמה שיותר אנשים להתחזק בענייני קדושה ויראת שמים לקראת ימי הדין הבעל״ט, וזאת
לזכותו ולרפואתו השלמה של האדמו״ר שליט״א.
מעמדי התפילות יגיעו לשיאם ביום שלישי השבוע, אז צפוי האדמו״ר להתחיל הליך רפואי מסובך במנהטן. ההליך הרפואי הנדיר, שלשמו הוטס הרב לארה״ב, יימשך מספר שבועות, שבמהלכם יגבירו התלמידים בכל אתר את התפילות ויתחננו שהקב״ה ישלח לרבם בריאות שלמה ואריכות ימים ושנים טובות.
***
בתוך כך נודע כי גורמים חשובים מקרב תלמידי האדמו״ר לא חוסכים ביקורת קשה לנוכח התנהלותה השערורייתית של הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה שלא השאירו עוולה ועיוות דין ותחבולה שלא עשו כאן למען חבריהם ועמיתיהם לעבודה.
מדובר בשורה ארוכה של עוולות שמטרתן לחפות על כמה מבכירי המשטרה, שחלקם כבר איננם בתפקידיהם מסיבות כאלו ואחרות.  ״במקום להודות בטעות האיומה, שמשקפת שחיתות ורוע לב - בכירי הפרקליטות בחרו בדרך המרושעת של לגונן בדיעבד על החלטות שערורייתיות שקיבלו בעבר,  ולשמור בקנאות שלא יתפתח שום דיון משפטי ענייני בתיק של הרב.  הגורמים הללו עושים הכל כדי לשמור את החומר תחת מעטה של צווים והסכמים ותילי תילים של הסתרות והצדקות להסתרות - ובלבד שלא יתקיים דיון ענייני ויסודי סביב מערכת העיוותים בתיק המשפטי נגד הרב.
החשש במשטרה מפתיחת התיק נובע מפחד שמא יתבררו העיוותים בתיק, כמו גם מהצורך לתמרן בין חוקי יסוד וזכויות אדם המעוגנות בחוק וסדר הדין המקובל, העשויים להתנגש עם מכלול המחדלים והמגמתיות והעיוותים שישנם בתיק.
לעיכוב החמור שנגרם בטיפול הרפואי ולעצם המניפולציות שכרוכים בשימוש שעשתה הפרקליטות ברופאים מטעם - יש השלכות קשות על בריאות האדמו״ר שרק השבוע תתבהר מידת ההשלכה הרפואית ועד כמה היא חמורה.
הציבור החרדי הולך ומתפכח יותר ויותר כתוצאה מפרשה זו. רבים מתעניינים בה והיא מביאה מיום ליום לריסוק אמון טוטאלי במערכת המשפט וזאת בגלל הדמויות המעורבים בה, וכן בשל ההיכרות עם המערכות בציבור.
לאור הדרישה הגוברת מציבור הקוראים לשתף בנושא כאוב זה - נדאג לשתף יותר את קהל הקוראים בימים ובשבועות הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.