רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


איתי גדסי: המשטרה הצבאית עצרה באישון ליל 3 בחורים בשכונת ויז'ניץ בבני ברק, בחשד לעריקות. אחד מהם הוא עריק לאחר שהתגייס ועבר שרשרת חיול.
------------------
בית המשפט קבע כי עזרא שיינברג, 'הרב מהצפון', יישאר בכלא עד לתום ההליכים נגדו ולא ישוחרר למעצר בית עד להכרעת הדין.
------------------
מרפסת נפלה בבית המלון של לווין בארוזה שבשווייץ: מספר אנשים היו על המרפסת בעת שהתמוטטה - יש דיווח על פצוע חרדי מלונדון.
אחד מהפצועים  בן של הרב פאדווא
------------------
בד"ה: הרבנית בלוי ע"ה אשת הגרי"ח בלוי רבה של אשקלון
------------------
ישראל כהן בטוויטר: חסדי ה'כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו .בדקות אלו מגיעה הבשורה המשמחת כי הניתוח של הרב אוירבך חתנו של האדמו״ר מסלונים הסתיים בהצלחה מרובה.
------------------
ערוץ 2: מוהל מומחה הוזמן לערוך ברית, היא הסתבכה, התינוק נתפר בחשאי, ורק כשההורים צפו בסרטון מהברית נדהמו לגלות שאת החיתוך ביצע הסטאז׳ר
------------------
עקב המזג האויר החם השורר בארצנו הק' התקינו השנה במתחם הציון הקדוש של כ"ק מרן מהר"א זי"ע בהר המנוחות מערכות מזגנים מתוגברות בכל המתחם. בברכת מ' זאל פויעלן אלעס גוטס.
------------------
סיפור מצחיק ביותר
זה קרה לפני יומים אברך חסידי היה בחנות בגאולה הוא השאיר את הסמאטפון לשניה על דלפק של המוכר והיתה שמה אשה חרדית שגנבה לו את הפלאפון ולא רצתה להחזיר לו את זה ולטענתה בגלל שזה לא כשר ושהרבנים  אסרו את זה
תחשבו לשניה מה הייתם עושים בסיטואציה כזאת..
מדובר באברך נחוש אין לא בעיה עם כלום
האשה הזאת היתה לבושה עם פאה הוא פשט תלש את הפאה שלה מהראש ושם את זה בכיסו ואמר לה הרבנים אסרו ללבוש פאה ועד שהיא לו מחזירה את הסמארטפון הוא לא מחזיר לה את הפאה נהיה שמה בלגן הזעיקו משטרה עד שהחזירו אחד לשני את היקר להם.
------------------
 אביגדור ליברמן לאבי בלום ב'קו עיתונות': "אשר היה הבורג המרכזי בתמיכת החרדים במשה ליאון, באו אלי בשם הרב שטיינמן להצביע בעד החוק הנורבגי - הסכמתי". בלום: מה חבל שהאמון הזה לא בא לידי ביטוי בסוגיות משמעותיות באמת כמו
------------------
שי באבד מנכ”ל משרד האוצר לגל”צ: אין תאריך, מה שסוכם עם השר דרעי הוא שתוקם וועדה בנושא הנחות בחשמל ובתח”צ
ליברמן לאבי בלום: אשר נתון בחסדי חבריו מאגודה, יש שם כאלה שלא הייתי קונה מהם מכונית משומשת, ואשר עוד צריך לעלות עם המכונית הזו מבני ברק לירושלים
כתובות גרפיטי תג מחיר רוססו ברח' החומה השלישית בי-ם.
------------------
 צעיר יהודי נוסף נעצר לפני זמן קצר במקום עבודתו במושב סמוך לבית שמש.
הצעיר נלקח לחקירה למתקן השב"כ קישון.
עו"ד מארגון חוננו בודק את סיבת מעצרו
------------------
ערוץ 10: השרים אריה דרעי ודוד אזולאי הודיעו כי יצביעו בכנסת נגד תקציב המדינה.
 ------------------
שר הדתות דוד אזולאי סייר בבית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב, המתוכנן להריסה ביום שני הקרוב לאור החלטת בג"ץ.
 ------------------
צביקה גרוניך חושף ב'כיכר' את ההקלטה המלאה מהסימפוזיון, בו נשאל בנצי גופשטיין אם צריך לשרוף כנסיות, והשיב: "מה השאלה? יש לך ספק שלא?".
------------------
גורם בש"ס ל'בחדרי': "התברר הלילה כי מי ששולט במשרד האוצר הם פקידי האוצר ולא השר משה כחלון. סוכם עם השר על מהלך ולאחר התנגדות פקידים השר חזר בו".
 ------------------
'ווינט': השרים אריה דרעי ודוד אזולאי החרימו את ישיבת הממשלה בנושא התקציב.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
'הקול החרדי': משטרה צבאית עצרו ב-2 לפנות בוקר עריק בן 19, בקרית ויז'ניץ בבני ברק. הבחור הורשה להיפרד מההורים ולקחת איתו תפילין.
------------------
ברק חוסיין אובמה בתדרוך בפני 22 מנהיגים יהודים "נתניהו לא מוכן להיפגש איתי אחרי הסכם איראן. זה הנפת דגל לבן. אני רוצה פגישה איתו והוא מסרב".
 ------------------
'וואלה': מקורבי השר נפתלי בנט: "הוא יצביע היום נגד התקציב". באוצר לא חוששים: "יש לנו 12 שרים שתומכים מתוך 21 וזה מספיק".
 ------------------
הערכה במשטרה: ראש מחוז צפון, ניצב זהר דביר ימונה למפכ"ל הבא. גורמים: גלעד ארדן מתכוון לזעזע את המערכת ולמנות ניצב צעיר.
------------------
שוב גילוי בירושלים: במהלך עבודות של העירייה בבניית גן ילדים בשכונת ארנונה, גילו הפקחים - מקווה בן אלפיים שנה.
 ------------------
ישי כהן ב'כיכר': דרמה ברגע האחרון, בש"ס מודיעים שדרעי ואזולאי יצביעו נגד התקציב "השיחות נקלעו למבוי סתום".
------------------'ווינט': דרעי דורש פטור ממע"מ ולא הנחות. 'חדשות 2': סגה"ש איציק כהן הודה בכנות פוליטית נדירה על הבטחת הבחירות של ש"ס "זו בעיה ליישם מע"מ אפס".
 ------------------
איציק אלרוב בגל"צ: "עדיין אין הסכם בין משה כחלון לאריה דרעי, נכון לעכשיו דרעי מצביע נגד התקציב".
------------------
 העיתונים הגדולים משבחים את הישג יו"ר ש"ס אריה דרעי: 'ידיעות' כותרת ראשית: "החיסכון למשפחה עד 10,000 שקל בשנה". 'ישראל היום': "הוזלה בתחבורה והנחות לחלשים".
 ------------------
'הקול החרדי':  גשר עץ המוביל למרפסת  במלון החרדי של לווין בשוויץ קרס הלילה, 4 נפצעו קל ביניהם הרב פאדווא מציריך ותושב לונדון שהוסק לבית חולים בשל חשד לפגיעת גב.
 ------------------
שר התחבורה ישראל כץ לזיגמן ב'קול ברמה': "אני מציע להקים בהקדם ארגוני תחבורה למגזר החרדי".
------------------
ביקור מפתיע של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הרה״ג חכם שלום כהן שליט״א, הרב הגיע לצפת להעתיר בתפילה על כלל עם ישראל.
סגן ראש העיר הרב נהוראי לחיאני נפגש עם מרן ראש הישיבה והתייעץ עימו בענייני השעה. בפגישה נכח תלמידו המובהק של מרן ראש הישיבה הרה״ג הרב רונן יצחק שליט״א ראש כולל ״רב פעלים״. לאחר מכן התלוו אל הרב משלחת מצומצמת שיצאה עם הרב לתפילות בקברי התנאים בצפון ובגליל, בקבר רבי פנחס בן יאיר ובקברי הקדמונים בבית העלמין הישן בצפת, קבר האר״י הקדוש, הרמח״ל מרן הבית יוסף ועוד, משם נסעו לקברו של התנא יהונתן בן עוזיאל, בניהו בן יהוידע, רבי יהודה בא עילאי, רבי טרפון, שמעיה ואבטליון, בסוף הסיור מרן הגיע לציונו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון שם התפללו תפילת מנחה.
------------------
תל השומר: הניתוח של הרב אוירבך חתנו של האדמו"ר מסלונים הסתיים בהצלחה.
 ------------------
הותר לפרסום: דן סלע חייל צה"ל מעפולה. סייר בעיר העתיקה בירושלים ונפטר ממכת חום. צה"ל הקים ועדת חקירה.
 ------------------
'קול חי': מוסיף להיות אנוש מצבה של התינוקת החרדית מהדרום, שנפגעה ממכת חום בטיול בצפון ומאושפזת בזיו. שמה לתפילה: אחינעם בת רחל. להאזנה להמשך המהדורה המרכזית בשידור חי חייגו 0584442424 שלוחה 3
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הישג או התקפלות?
מני גירא: ״אריה דרעי אמנם זונח את מע"מ 0 אבל מציג הישג אחר, משפחות המרוויחות עד 7,000 שקל יחסכו 200 שקלים במים וחשמל וכ-50 שקלים בתחבורה ציבורית. האם האוצר צוחק כל הדרך על ההסכמים הקואליציונים עם ש"ס ויהדות התורה?״.
אורי תובל ׳כלכליסט׳ בראיון: ״לסיכום, האוצר התקפל לדרעי ולא ניצח אותו, מה שבנט לא מצליח דרעי כן, הוא הביא הישג לכל הבוחרים ובפרט לחרדים, הם עומדים בקריטריונים שהציב לקבלת ההנחה של מים וחשמל, ההוראה לאוצר לרצות את דרעי מגיע מהדרג המדיני״.
חריש תמתג את עצמה גם למגזר החילוני - אלכס כץ עורך ׳אייס׳ בראיון: ״החרדים הפסידו את חריש, מחפשים שם קהל חילוני זו תהיה עיר מעורבת עם מגוון אוכלוסיות. החרדים שקנו שם שיקחו בחשבון שאין ועדות קבלה וכ״א עושה מה שרוצה״.
צעקות בסימפוזיון של ישיבת ׳ולפסון׳ - בנצי גופשטיין שעומד בעין הסערה בראיון: ״היו דיונים הלכתיים והבאתי את דברי הרמב״ם, תוך כדי נודע לנו שמישהו סילף את דבריי, חלילה לא התכוונתי לשרוף כנסיות״.
ההפגנות חזרו לגולובנציץ - מוטי גרינברג עורך ׳פתרונט׳ בראיון: ״ההפגנות חזרו ובגדול, גורמי נדל״ן מעריכים שהם רוצים להפחיד את הבנקים שלא ייתנו סיוע או משכנתא״.
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• צבי זרחיה כתב 'דה מרקר' בראיון: השר דרעי הבין שהוזלת התח”צ החשמל והמים תועיל יותר ממע”מ 0 על מוצרי יסוד, מדובר בהישג חשוב ביותר לשכבות החלשות.
• ח”כ אורן חזן בראיון על העימות עם יעל גרמן ויאיר לפיד במליאת הכנסת: לא יכולתי לסבול את הצביעות של יש עתיד ושל המורה גרמן. על איציק כהן: פגשתי אותו באיזה מקום והוא חייב לי התנצלות.
• עו”ד יואב ללום על האפליה באלעד: הסמינר מנסה לזרות חול בעיני הציבור, משרד החינוך פועל לפתור את הפרשה עוד לפני הדיון בביהמ”ש.
• חריש לחילונים? הרב זיגדון בראיון: נכון שיצא שיווק למגזר הכללי, אבל דוקא החילונים פחות רכשו.
• אלכסנדר כץ מ'אייס' בראיון: בקרוב טי ג'י איי חדש על המדיה החרדית שיכלול עיתונות ורדיו.
• מאיר וינר חברו של רוכב האופנוע החרדי שנפצע בתאונת דרכים הלילה: רגע אחרי התאונה השם פורסם בווטסאפ לפני שהמשפחה שמעה את הבשורה.
• ומשה ויסברג עם הלו“ז המלא מנסיעת האדמו“ר מגור למנוחה באוסטריה.
------------------
בימ"ש באשקלון דחה בקשת המשטרה להאריך מעצרו של גלעד קליינר. השופט קבע כי אמנם קליינר התחכם כאשר שלח מסרון לאחר ששוחרר בתנאי שלא ישתמש ברשת החברתית, ויש בכך משום הפרת תנאי השחרור אך  לאור הנסיבות האישיות של קליינר והעובדה כי הגיעו לבימש מפקחים שהתחייבו להשגיח עליו יום יום  הוחלט על שחררו בתנאים מגבילים קשים ובהם בין היתר הוצאת כל מכשיר אלקטרוני שניתן באמצעותו  ליצור קשר .השופט נעתר לבקשת המשטרה ועיכב ביצוע ההחלטה עד מחר.עו"ד בן גביר: הדברים של גלעד קליינר הרגיזו גם אותי אך לא פחות מכך התרגזתי כאשר  עובדת ערביה בבנק תמכה ברצח חיילי צהל או אח מהמגזר הערבי שמח שחטפו את חיילנו. לא ראינו את הפרקליטות פותחת חקירה במקרים אלה קל וחומר שלא נעצר איש והתחושה היא  של רדיפה ואפליה . נגיש ערר על התנאים המגבילים הקשים בהם שוחרר קליינר
------------------
דובר המשטרה ש"י:
אירוע מעשה מגונה באדם
בתחנת בנימין מתנהלת חקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה באדם על ידי רב תושב אחד הישובים בגזרת התחנה . בתחילת חודש יולי הוגשו תלונות על ידי שתי נשים שפנו לרב לקבלת טיפול/ברכה לזוגיות ועולה כי במהלך הטיפול ביקש הרב מהמתלוננות להתפשט וללבוש חלוק וכן נגע בהן באזורים אינטימיים תוך כדי הטיפול. התלונות נבחנו ועלה החשד כי ייתכן ומעשים אלו בוצעו כנגד נשים נוספות. בתאריך 4/8/15 הובא החשוד לתחנת בנימין, בחקירתו הודה חלקית במיוחס לו ולאחר התייעצות עם הפרקליטות שוחרר החשוד בתנאים מגבילים ומעצר בית מלא למשך 5 ימים להמשך החקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.