רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

כך טרפד בעל המחלוקת הר' שך את תיקון חוק מיהו יהודי בגלל שנאתו לאדמו"ר מחב"ד

לכבוד הגאון הגדול לוחם מלחמת ה' מזכה הרבים איש האמת הרב חיים שאולזון שליט"א

לצערנו קמים היום נערים מנוערים ומנסים לשכתב את ההיסטוריה של היהדות החרדית. לפתע נהפכו הליטאים ללוחמים למען גיור כהלכה. על הצעירים הם יכולים לעבוד לא עלינו.
אותך הרב שאולזון אנשי הרב שך רדפו עד מוות כי לחמת את מלחמתו של האדמו"ר מחב"ד למען גיור כהלכה. הם אסרו לך את העיתון כי היה אסור לכתוב בעיתון חרדי שחובה לתקן את חוק מיהו יהודי שגיור יהיה רק כהלכה.
כשהאדמו"ר הקדוש בעל הלב שמחה מגור ארגן כנס מחאה אדיר בבנייני האומה לתיקון חוק מיהו יהודי הרב שך לחם בכל כוחו ופעל שרבנים לא יילכו לכינוס ומאז למעשה החל הפילוג הגדול באגודת ישראל.
הם טענו שתיקון חוק מיהו יהודי זה שיגעון של האדמו"ר מחב"ד.
הרב שך טען שכספים יחודיים לשלמה לורנץ הגנב שר"י יותר חשוב מחוק מיהו יהודי. וכך המשיכו לטעון ולטרפד בכנסת נציגי ר' לייזר שך את תיקון החוק ה"ה רביץ וגפני.
האם הדור הצעיר יודע שחוק מיהו יהודי נפל בכנסת על חודו של קול בגלל הליטאים שהתנגדו לתיקון החוק.
הרשע מרושע בעל המחלוקת מבני ברק לא רק הרס את הציבור הליטאי הוא פגע בעתיד היהדות. בניו נכדיו וניניו חיים כגויים גמורים אוכלי חזירים ושפנים וברשעותו אנו בסכנת התבוללות עצומה.
לכל משכתבי ההיסטוריה ומפריחי ומנפיצי סיפורי באבא שך בראשות נכדיו הסוטים לבית ברגמן שחלקם עם בעיות נפשיות כבדות לא יעזור לכם מאומה. הרב שך ייחרט לדראון עולם על הרס וחורבן היהדות החרדית נגע ההתבוללות.
וכאן אספר סיפור אישי בערב יום ההולדת השמונים לאדמו"ר מחב"ד בשנת תשמ"ב לפני 33 שנים, קרא הלב שמחה מגור לנציגו מוניע שפירא ואמר לו שהוא רוצה לתת מתנה לאדמו"ר מחב"ד ומבקש ממנו שיעשה הכל לתיקון חוק מיהו יהודי. ומי טירפד והחל להשתולל כמו חיה רעה בטירוף של מגולמן? תנחשו לבד.
אל תבואו בטענות לדוד סתיו ולא לרפורמים. מי שלחם ושפך את דמו של האדמו"ר מחב"ד והפך את בעיית מיהו יהודי כאילו שזה בעייה של חב"ד וממילא יש להלחם בכך, היה הרב שך ונציגיו הרשעים בכנסת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.