רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-"הנייעס החרדי".

הרב דוד סתיו בראיון:"מעניין שדווקא החרדים שתמיד בזו לרבנות הראשית פתאום מזדעזעים שמישהו מעז להקים מערכת גיור שלא דרך הרבנות הראשית! יש במדינה למעלה ממאה אלף ילדים מזרע ישראל שרוצים להתגייר ולא נותנים להם, זעקתם עולה השמימה, מדובר בפצצה חברתית!". ומה תגובתו על הראיון היום שבו ניתק את השיחה לאבי מימרן ברדיו קול חי?
אבי גרינצג עורך בחדרי חרדים בראיון על פתיחת מתחם הקולנוע שרובר; נשלחו מכתבים מדגל  ומש"ס. גם חיים אפשטיין מעץ הפתיע. בעדה החרדית מזהירים; "ירושלים עדין לא ראתה הפגנות כאלה".
ישראל אוחיון כתב השבוע באשדוד בראיון על פרשיית הבחורה החרדית מאלעד,; לפני כשלושה חדשים עשיתי כתבות נגד קמפיין החרדקים. מה שקרה באלעד לא מצדיק קמפיין כזה! הקמפיין הזה כמו דעאש בצורת ההסתה!
יעקב וידר חבר נשיאות הליכוד בראיון:"בעקבות הדיון בועדת חוץ וביטחון הוחלט להעביר את הטיפול בעבירות האלימות וההסתה נגד חיילים חרדים ליחידת `להב 433` שמטרתה לחקור פשעים חמורים". ומדוע הוא מקווה שלא יהיו מעצרים בפרשייה?
משה פלדמן בדיווח מזירת ההפגנות בכיכר השבת:"ההפגנות נמשכות לאורך כל היום, המפגינים מוחים על מעצר וחיול בחור ישיבה ובת סמינר מאלעד!  המשטרה עצרה באלימות ארבעה עצורים במהלך הערב, בינהם שני אחים". ומדוע המפגינים תקפו אמש כבאים?
הרב רחמים ברכה עורך עלון כנישתא חדא בראיון; אחרי שלושים יום מלאים במתח שמענו הקלטה שהרב אומר שהוא בגוטאמלה. עדין לא יודעים בברור אם זה נכון. הרב אמר שמשיח צריך להגיע בסוכות, לא יודע אם זה נבואה או איחול מהרב.
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.