רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

נעצרה באשמת הנפת דגל ישראל - בישראל!!!

פושעת מסוכנת נעצרת על ידי המשטרה!
היא העזה להניף הערב את דגל ישראל בכיכר רבין בהפגנה שבה השתתפו זהבה גלאון, דוד גרוסמן, מוחמד בארכה ועוד אנשי רוח ממיטב הז'אנר והופעה לקינוח אחינועם ניני.  
היא לא היחידה. כל מי שהעז להניף את דגל ישראל, הוקף מיד בשוטרי יס"מ שביררו אם הוא מה"טובים" השייכים לכיכר או ל"רעים" שנעצרו מיד והורחקו מאות מטרים לרחוב צדדי למתחם מבודד ומגודר.  
הפותחת, גב' זהבה גלאון שמחר בראיון לרשת ב' תצקצק בשפתיה שההפגנה הזו היא הוכחה שהעם בישראל הוכיח שחשוב לשמור על ערכי הדמוקרטיה! ואסור כמובן להפריע לנואמים בקריאות בוז או רחמנא ליצלן להניף מול עיניהם הרגישות את דגל ישראל - רק מי שמוחא כפיים לרעיון "השלום" יכול להיות שם! 
לא בטוח, אך נדמה לי שהיא אמרה את המילה פאשיסטים לפחות פעמיים בנאומה, מעניין.  פעם ראשונה שאני מגיע למקום ציבורי בישראל שבו אני מחביא את הדגל מקופל עמוק בתיק כדי שלא יעצרו אותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.