רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


מדינת ישראל בחסות בג"ץ החליטו הבוקר כי בכדי להאזין לחדשות בטלפון תצטרכו לשלם על שיחה לקווי תוכן, המספר שלנו 1900502424
 -----------------
'מרכז העניינים': שר הדתות חתם על מינוי רב הכותל הגר"ש רבינוביץ ליו"ר ועדת החמישה של מירון. במ. הדתות מקווים שהמינוי ישפיע על החלטת בג"ץ לתת לועדה הזדמנות נוספת.
  -----------------
'סרוגים': גם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מאיים לפני אישור התקציב: "אם האוצר יפגע בחינוך לא יהיו לו אצבעות להעביר תקציב".
  -----------------
אסון בין הזמנים: הילד משה מתניה בר שלום ז"ל טבע אמש בבריכה בצימר בצפון ונטמן הלילה בבית העלמין סנהדריה בירושלים
  -----------------
'הקול החרדי': מתקין מזגנים מביתר עילית נפל אמש מקומה רביעית במהלך התקנת מזגן, התייתם מאמו לפני 3 שנים, אבא לילדה קטנה. שמו לתפילה: יהודה אריה בן מרים לרפואה שלימה.
  -----------------
הלילה במחנה 'בני תורה' בקצרין, השר אריה דרעי נכנס לבמה עם הגרב"מ אזרחי לקול שירת אברהם פריד 'אל תירא'.
  -----------------
נחום ברנע בידיעות: כולנו משבחים את הקו החרדי (הנייעס החרדי) שידע לראיין את הטרוריסט שליסל, מה שלא ידעה המשטרה.
  -----------------
כל הזמן': הגר"א זילברשטיין רבה של גבעת זאב במכתב לתושבים: "מי שבא לגור בשכונה ללא אישור 'ועדת האיכלוס' לא יתקבלו ילדיו לבתי הספר והגנים העירוניים, לא יעלה לתורה, ולא יעבור כשליח ציבור".
  -----------------
יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בעמוד הפייסבוק: "וְנָשִׂיא בְעַמְּךָ לֹא תָאֹר" (שמות כ"ב). שוחחתי זה עתה עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וביקשתי לחזק את ידיו בעקבות אירועי סופ"ש שגררו תגובות נסערות ברשתות החברתיות כלפיו. יש קו אדום שנחצה שוב ושוב. אין מקום לבזות ולגדף, על אחת כמה וכמה את נשיא המדינה. הנשיא ריבלין איננו זקוק להגנתי אבל אינני מוכן להחריש כאשר מי מאיתנו זוכה לקיתונות של לעג לאחר שהוא מגנה מעשי זוועה, רצח ואלימות באשר הם. אני מתבייש בכך ועל כולנו להתבייש בכך! גם בעת שהרגשות גואים יש לכבד לפחות את עצמנו, את עמנו ואת האזרח העומד בראשנו.
  -----------------
דובר המשטרה: אגף החקירות והמודיעין להב 433 יאח״ה- היחידה חקרה הבוקר באזהרה נבחר ציבור, בגין חשד לכך שבאוקטובר 2014, בטרם התמנה לתפקיד ציבורי, תקף עובד ציבור במהלך ויכוח שהתפתח בינהם. לנבחר הציבור מיוחס חשד לביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. חקירתו נמשכה כחמש שעות במשרדי היחידה ובסיומה שוחרר לביתו. -ורד ויניקוב
מדובר בח״כ אורן חזן 
 -----------------
ראש העיר ירושלים ניר ברקת, הנהלת העיר ומינהל החינוך מביעים צער עמוק על הירצחה של שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה. אתר 2525 ברקת ציין כי "הרצח במצעד הגאווה ברחובה של ירושלים הוא מעשה נפשע, ולא ניתן לו להשיג את מטרתו. נמשיך לאפשר חופש ביטוי מלא בעיר לכל אחד, נמשיך לתמוך בכל הקבוצות והקהילות בעיר ובבית הפתוח, נגביר את החינוך לקבלת האחר ולסובלנות במערכת החינוך ולא נירתע מאלו המנסים בדרכים נלוזות למנוע זאת. אנו מאחלים תנחומים למשפחה וממשיכים לתמוך בקהילת בית הספר ובחבריה ללימודים".
  -----------------
עיריית ירושלים ממשיכה כל העת ללוות באמצעות אנשי מקצוע ופסיכולוגים את התלמידים בבית ספרה של הנערה. בנוסף העירייה פתחה קו טלפון מיוחד בשיתוף עם ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) בו יכולים להיעזר תלמידים, אנשים שצעדו במצעד וכל מי שחש מצוקה במספר 1201. כמו כן, מפעילה החטיבה לקידום נוער בעירייה את דף הפייסבוק "מענה ברשת" אשר מעניק
דוברות ע. י-ם
 -----------------
יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: ״הסכין שרצח את שירה בנקי ז״ל חותך ודוקר את החברה הישראלית כולה, והפצע יתקשה להגליד. לצערי הפכנו לחברה שאוהבת לשנוא ומתקשה לאהוב. השבת קראנו את "לא תרצח", אבל מי שמדמה לחשוב שהאל מדבר מגרונו ועושה מעשה נבלה כביכול בשמו- מסוכן מכל. המעשה השפל מזעזע כל לב ונפש ומהווה כתם על החברה שלנו, על היהדות ועל הישראליות. אנו נקראים למלחמת חרמה בכל תופעה של קיצוניות ובריונות. בשעות קשות אלו אני מבקש לשלוח תנחומיי הכנים למשפחת בנקי ולכל חבריה ומכריה״.
  -----------------
רבה של ירושלים, הגאון הרב שלמה משה עמאר בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית של קול ברמה "הבעיה מתחילה כשאנשים לוקחים דין לעצמם, יכולים להגיע לדברים החמורים ביותר, יכולים לחלל שם שמים ולהכפיש ציבור שלם. אמת, נכון הדבר שהתורה אסרה רצח אסרה עוד דברים כמו מעשה זימה ותועבה אבל אין לאדם רשות לעשות דין לעצמו. סנהדרין שהייתה הורגת אחד לשבעים שנה, היו קוראים להם סנהדרין של רוצחים, עד כדי כך, אדם פרטי יקח דין לעצמו? יהיה המעשה חמור ככל שיהיה זה לא נתון לרשותו של אדם ואין שום היתר. אנחנו מצטערים על אותם אנשים שהולכים והורגים ומוצאים לעצמם היתרים. זה מלחמת אחים, זה שנאת אחים, לא נחרב בית המקדש אלא בעוון שנאת חינם"

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -----------------
 טרגדיה בנווה אילן: ילד חרדי טבע למוות בבריכה במהלך נופש משפחתימ׳איחוד הצלה׳ נמסר כי מדובר בילד כבן 9 שטבע בבריכה בחצר של הצימר בו שהה עם בני משפחתו לרגל חופשת בין הזמנים, בהגעת מתנבי ׳איחוד הצלה׳ לזירה הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה והם החלו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד להגעת האמבולנס שפינה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים העמק בעפולה שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
  -----------------
החזאי נחום מליק לגירא ב'קול חי': בירושלים נמדדו היום 41 מעלות, בבית שאן 48. הלילה עדיין רותח מחר הקלה של 2-3 מעלות.
  -----------------
הקבינט אישר: מעצרים מנהליים והחלת חוקי המאבק בטרור גם על יהודים בעקבות הפיגוע בכפר דומא.
  -----------------
'בחדרי': מאבקי השבת מתחדשים בירושלים: שלושת חברי וועדת הרבנים למען השבת תוקפים את ברקת בחריפות. הרב קריספל: "נמליץ לפרוש מהקואליציה".
  -----------------
מהדורת ׳12 ב׳קול החרדי׳:
מאבקי השבת בירושלים מתחדשים - הרב אמיר קריספל מוועדת הרבנים למען השבת בראיון: ״ניר ברקת הוא אדם טוב שלא מבין שהרצונות שלו הם פס אדום בציבור החרדי. בשבועיים הקרובים נצא גם לצפון לרבנים שנופשים בכדי לקבל תמיכה למהלכים שלנו. אנחנו נמליץ לפרוש מהקואליציה״.
מני גירא: האנטישמיות מרימה ראש: שחקנים מאשדוד הוברחו ממשחק בבולגריה לאחר שהמון זועם פרץ והחל להכותם עם קריאות בעד פלסטין ונגד ישראל.
הריסת ביהכ״נ הספרדי בשכונת מעלות דפנה בי-ם שעה לפני שבת. הרב יורם בורכיאן רב הקהילה בראיון: ״אנחנו 500 משפחות ללא בית כנסת, 17 שנים אנחנו מנסים לקבל אישורים מהעירייה. שעה אחרי יציקת הבטון הגיעו והרסו, התחננו שישאירו לפחות לשבת ונפנה לבד אבל סירבו והשחיתו את כל המבנה״.
סלקציה בירושלים בכיכר ציון - מוטי גרין שהורחק ע״י שוטרים בראיון: ״זה הלילה השני שלא נותנים לנו להיכנס לאיזור, אני מרגיש מושפל כמו באנטישמיות באירופה. השוטר אמר לי אתה חרדי ואסור לך לעבור, הרגשתי שמפחדים שאני ירצח מישהו״.
׳המודיע׳ חשף: תח״צ בשבת בקרוב בראשל״צ. סגר״ע אריה כהן בראיון: ״לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת! מדובר בחבר עירייה בודד שפנה לחברה פרטית להפעיל מוניות שירות ועצרנו את המזימה, למרות שאנחנו רק 2 חרדים מתוך 29 חילונים כולם איתנו במערכה בעד שבת״.
  -----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
הפיגוע היהודי והחלטת הקבינט על מעצרים מינהלים ליהודים, סב הפעוט שנרצח חוסן חסן אחמד דוובאשה בראיון: לא קוראים לנקמה ויש לנו כבוד למגזר היהודי.
•חוסיין אבו חידר אביו של הנער אבו חדר שנשרף על ידי מתנחלים: באתי היום לנחם, מצב הפצועים קשה ביותר.
• האם חרדים לא הורשו לעבור ברחובות ירושלים? משה הלר מ'ידיעות ירושלים' על הסלקציה ברחובות. ודובר המשטרה גרברציק: השוטרים שמרו על החרדים מחשש לפגיעה בהם בצל האירועים.
•• מועצת הפרשנים עם ישי כהן, יענקי קצבורג ואיתי גדסי: לקראת הגשת התקציב ברביעי, יש הסכמות עם ש”ס?
• גל החום בארץ, סמנכ”ל חברת החשמל אורן אלמן: שיא הצריכה מאז קום המדינה, היום ומחר אנו נמנעים מלנתק חייבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.