רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

הרב דרוקמן מוחה על היחס לרב סתיו

מאת אורנית עצר

הרב חיים דרוקמן, מראשי הרבנים בציונות הדתית, עומד לצד הרב דוד סתיו ומוחה על יחס השדרן, אבי מימרן, כלפיו אתמול בראיון בתחנת הרדיו "קול חי".
למרות הביקורת החריפה של הרב דרוקמן ליוזמת 'גיור כהלכה' התייחס הרב בראיון לרדיו גלי ישראל לתקרית ואמר, "כל כולי מוחה על כך שיכול להיות שדרן גס רוח כזה, שכך הוא מתייחס לרב בישראל".
הרב ציין כי "האמת היא שזה לא חדש וזה לא מפתיע. כך מתנהגים העיתונים והעיתונאים החרדיים לרבנים שלנו".
לדבריו, "כל עסקנצ'יק חרדי שהוא נבחר לכנסת, אוטומטית הוא מקבל את התואר רב, ממש אוטומטית הופך להיות רב, גם אם הוא לא קרא ולא שנה...אני, לא רק בגלל המקרה הזה, בכלל לא מתלהב להתראיין בתחנה הזו. מן הראוי שאני לא אשמיע שם את דבריי", הדגיש הרב.
בתוך כך, השדרן החרדי, אבי מימרן, שהתחצף בשידור חי לרב דוד סתיו פרסם היום בצהריים הודעת התנצלות, "מתנצל בפני הרב סתיו. הוא רב בזכות הסמכתו ע״י הרבנות. אם לא תהיה רבנות לא יהיו רבנים. שגיתי בדרך שבה הטחתי בו את הדברים בשידור", צייץ ברשת הטוויטר.
מימרן התחצף אמש בשידור חי ליו"ר ארגון רבני 'צהר' הרב סתיו על רקע הקמת בתי הדין לגיור. השדרן אמר במהלך הראיון בתחנת הרדיו "קול חי" לרב סתיו כי דבריו הם דמגוגיה. הרב סתיו השיב, "אתה לא תדבר עם רב בישראל ותגיד לו דמגוגיה". המגיש החרדי השיב לו "אתה לא רב בישראל". בשלב זה ניתק הרב סתיו את השיחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.