רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

הפרלמנט עם משה פלדמן יעקב עמר ומענדי גרוזמן. והערב; דיון סוער מאד סביב הדקירה וההסתה נגד החרדים, האם צריך לגנות? מי בכלל צריך לגנות, ומה ההבדל בין ש"ס הרשמית להתייחסות אצל האשכנזים? והאם זה בכלל מקרה שההוקעה ברורה בלי צורך בהודעות שיציפו נושא רגיש? אל תפספסו!
עו"ד אשר אוחיון המייצג את ישי שליסל בראיון:"האיש הזה הוא חידה, הוא אדם עדין שלא מסוגל להתנהג באלימות, הוא לא שונא אף אדם! הוא אמר לי שההתרסה נגד הקב"ה היתה יכולה לגרום לאסונות קשים לעם היהודי. אם הציבור החרדי היה עושה משהו כמו עצרת תפילה אני לא יודע אם הוא היה עושה את המעשה הזה!". והאם הוא מבין שגם מבחינה הלכתית הוא עשה מעשה לא ראוי? ומדוע שליסל התפלל לרפואת הפצועים בהם פגע?
יועץ התקשורת ארי גלהר בראיון: דוקא במקרה זה הודגש ע"י מרבית המגישים כי מדובר באדם קיצוני שלא מייצג את הציבור החרדי. האם יש בטענה כי הכינוי תועבה נחשב כהסתה? האם יש לחלק בין החלק של מחדל המשטרה לבין הסיבות שהביאו אותו למעשה החמור? והאם יש אמת בטענות נגד הראיון שהעניק שליסל לנייעס החרדי?
אבי עידן חבר מועצת העיר אלעד בראיון:"נפלנו קורבן לפורצים שפרצו השבת לביתי בזמן שחגגנו שבת חתן לבת שלי, הם גנבו את כל החסכונות של הילדים!". מי החשודים במעשה וכיצד מונעים כאלו מקרים?
אבי גרינצוויג עורך אתר בחדרי חרדים בראיון על רצח הפעוט המוסלמי: חייבים להדגיש שכל רצח ילד או נער צריך לגנות, זה לא מתקבל על הדעת. צריך איזון בגינוי, בסה"כ נרצחו 2 ילדים ערבים, ומאה ילדים יהודים. זה נראה שדם מוסלמי יותר חשוב מדם יהודי.
יעץ התקשורת דוד רוזנטל בראיון: יש צביעות של עיתונאים ,כי כשמדובר בערבים הם זהירים אבל כאן הכתימו את כל הציבור החרדי, לכולם ברור שזה אחד מטורף ששייך לקבוצת הפסיכיים ולא החרדים!האם יש משמעות לגינוי? והאם יש מעט שינוי בהבנת ההבדלים בציבור החרדי?
אליהו רביבו מנכ"ל חברת רביבוס בראיון על ההכנות לקראת הטיסה ברכבת אוירית לאומן ראש השנה; אנשים רבים הקדימו את קניית הכרטיסים עקב חוסר במקומות. עדיין לא ידוע מאיזה טרמינל יצאו הטיסות.
אומן ההיפופ החרדי שלמה רג'ה  בראיון על השיר החדש של להקת למאי נפקמינא, על מה מדבר השיר? ואיך עלה הרעיון לשיר? ואיך הוקמה הלהקה?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 053-777-35-39 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.