רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


יעקב אמסלם ב'כל הזמן': ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין הגיש תביעת דיבה על סך מיליון שקלים כנגד איש האופוזיציה מנחם זיידה.

סיפר לי רב חשוב היום לפני שנים הגיע הרב אברגיל להבחן לדיינות ראה את טופס הבחינה ואמר אלו שאלות של אשכנזים וזרק השאלון לאחר ימים העניק הרב עובדיה לאב אברגיל כושר דיינות והיום הוא דיין בבית הדין הגדול

ישי כהן בטוויטר: בג"ץ דחה את העתירה נגד מינוי אריה דרעי לשר בממשלה.

שיף ב'בחדרי': בשעה זו מתקיימת פגישה בלשכתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש עם מ"מ רה"ע ירושלים יוסי דייטש ומנכ"ל העירייה אמנון מרחב, בנושא חילולי השבת ובתי הספר של החינוך העצמאי בעיר.

'ויינט': הישג לשר דרעי בתקציב המדינה - השיג עדכון שנות ותק לגננות החרדיות בהיקף של 42 מיליון שקל. בכיר ב'דגל' ל'ווינט': "המצב לא ישתפר באופן דרמטי, רק מחזירים לנו את מה שלקחו"

ירושלים: אהרן רמתי שנעצר אמש בחשד לשפיכת אקונומיקה על שוטר, שוחרר הבוקר ממעצר.

חשד לפשע שנאה יהודי נוסף - אוהל בדואי נשרף הלילה בבקעת הירדן ובסמוך אליו נתגלו כתובות נאצה.

איתי גדסי ב'כל הזמן': בשבועיים הקרובים יתארחו בבני ברק כאורחים של ראש העיר חנוך זייברט: השר גלעד ארדן, שר הרווחה חיים כץ, סגן השר ח"כ מאיר פרוש וסגן השר משולם נהרי.

ירושלים: ילד נשכח ברכב בשכונת מקור ברוך. צוותי יס"מ חילצו אותו מהרכב במצב טוב. בשלב זה ההורים לא אותרו.

עמוד שער מגזין 'בקהילה': תמונת הר' דוד סתיו בחולצה כחולה וציטוטים מדברי הגר"ע יוסף זצ"ל: "האיש הזה - מסוכן ליהדות, מסוכן לרבנות ומסוכן לתורה".

אלוף במיל' אלעזר שטרן בגל"צ: "מקווה שגבי אשכנזי יצטרף עכשיו לפוליטיקה ויגיע ל'יש עתיד'. דיברנו בעבר על הצטרפותו למפלגה. הוא איש מרכז".

הרבו בתפילה: מצבו של זקן האדמו"רים האדמו"ר מטאהש החמיר. מוגדר קשה מאוד. שמו לתפילה: הרב משולם פייש בן צירל

ח"כ משה גפני בסימפוזיון בישיבת דרך ה': "אפעל לשלול תקציבים לסמינרים שלא יקבלו בנות על רקע עדתי או בשל כך שההורים מוגדרים כ'חרדים עובדים', אין מושג כזה חרד"קים או 'חרדים עובדים' מי שהמציא את זה, המציא תורה חדשה. מקימי 'דגל' ו'יתד נאמן' היו 'חרדים עובדים'. אני יודע שאני יותקף על זה מחר באחד הניירות שמופצים כעיתון".

ברוך דיין האמת: אבל בעולם החסידות - זקן האדמו"רים האדמו"ר מטאהש זצ"ל נלקח לעולם שכולו טוב

במקום הראשון בגמר "חידון מרן" של רדיו 'קול ברמה' זכה כעת אהרון כהן בן 17 מב"ב.

'בחדרי': גורמים בעיריית אלעד מתפלאים על אמירתו של גפני בסימפוזיון של ישיבת דרך ה'. לדבריהם, "מאחר ומדובר במאבק כוחות של שני סמינרים ליטאים, יואיל נא יו"ר הסיעה הליטאית לפתור את המשבר בתוך הציבור שלו".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



מהדורת 12 ב'קול החרדי':
 השבתות הסוערות חוזרות לירושלים - יו"ר וועדת השבת הרב יוסף רוזנפלד בראיון: "עברו בעיר כל גבול, פותחים קניונים ומרכזי בילוי. בליל שבת התפילה בתיאום עם המשטרה, יגיעו אלפים, גם רבנים ליטאים אישרו השתתפות. בשבת בצהריים נערכים להפגנה סוערת. דגל התורה הודיעו לנו היום שהם בדרכם לפרוש מהקואליציה".
מני גירא: "פתיחת הקולנוע בירושלים בשבתות מביאה את נציגי ׳דגל׳ לדבר על פרישה מהקואליציה, מרן הגראי"ל שטיינמן יכריע. עוצמת המחאה בשבת הקרובה תקבע לאן הולך המאבק. רמתי נעצר בביתו לאחר קטטה וכששפך חומר חריף לעבר השוטרים שהוזעקו למקום. שוטר פונה במצב קל".
אבל בקנדה - אלי שוורץ כתב בחצרות הקודש מארה"ב בראיון: "האדמו"ר השתתף בפעם האחרונה לפני שבוע בחתונת נינו. אלפים יוצאים מכל רחבי ניו יורק להלוויה. ייטמן לצד בנו הבכור שנפטר לפני 20 שנה. השאיר אחריו בן יחיד וחתנים שישמשו חלק מההנהגה".
׳יום ליום׳ במתקפה נגד צוהר - עורך העיתון יצחק קקון בראיון: "הם לא פחות מרפורמים עם כיפות. יש תחושה שמנהלים תג מחיר כי הפסידו בבחירות לרבנות. אם הקרע יחריף, זה יתגלגל לחרמות ונידויים. הרב של שוהם לא יכול להשתלט על כל הרבנות, הוא הפסיד שם".
גל המעצרים בצה"ל - עורך 'משפחה' אליעזר שולמן בראיון: "מספר העריקים החרדים יותר מ50, מנסים להרדים אותנו. בצה"ל החליטו להזכיר לחרדים שהם הבעלים על החוק ולא רבנים ועסקנים. האיומים על הפגנות לא מזיז להם. גם הח"כים החרדים שמנסים לשחרר עריקים, פונים היום לגורמים חיצוניים ולא לבכירי הצבא".

מהדורת חצות בסקופים: אבל בעולם החסידות.
• משה ויסברג מ'בחדרי' בפרופיל מקיף על חייו של האדמו"ר מטאהש זצ"ל שאלפים שיחרו לפתחו לקבל את ברכתו.
• מאבק השבת בירושלים - ראש ישיבת אש התורה וחבר ועדת הרבנים לענייני השבת הג״ר הלל וינברג בראיון: אנחנו עוד נגיע לכל הרבנים כדי לשטוח את הבעיה. לברקת נכנס ג׳וק לראש ומאז לא מספיק לחלן את העיר. לעת עתה אנו דוגלים באזהרה ולאמח״כ נחליט.
• יוסף רוזנפלד יו״ר ועדת השבת: ההפגנה השבת זו הסנונית הראשונה בשרשרת מחאות בעתיד.
• בלעדי! יונתן שטנצל שפגש היום את ישי שליסל בכפר שאול מתאר בראיון: הוא היחיד במחלקה שבהשגחה צמודה ואזוק בידיו ורגליו. כשפגשתי אותו הוא למד משנה ברורה.
• חוק המסתננים - רב שכונת פרדס כץ בב״ב הרב מנשה זליכה בראיון: הבעיה אצלנו יותר גדולה ומשמעותית מת״א משום שזה פוגע בציביון הרוחני.
• יעקב יוספי מתושבי דרום ת״א: אנחנו כבר מיואשים. כל הפוליטיקאים יודעים להגיע לכאן רק לפני הבחירות.
• הסיכום במתווה הגז - העיתונאי ליאור גוטמן כתב התשתיות ב׳כלכליסט׳ בראיון נרחב.
• הקמת ביה״ד לגיור; הרב ברוך אפרתי, יו״ר דרך אמונה: יש שיתוף פעולה עם הרבנים החרדים. לא נכיר בגיורים הללו. ניאבק כחומה בצורה בגיורים.
• הרב איתן מועלמי שנפצע בפיגוע בביהכנ״ס בהר נוף אושפז בשנית: בנו דוד בראיון: קיבלנו את אבא במתנה בפעם השנייה. הוא עבר ניתוח וצינתור. הייתה סכנה ממשית לחייו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.