רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

דוד לאו נכשל בארגון צעירי הרבנות הראשית לישראל

מאת איש הרבנות הראשית

הוא איש של פיקציות, כולם אומרים את זה על בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו בבנין בבית יהב מקום משכנה של הרבנות הראשית לישראל. הוא תמיד מקים ארגון כדי שיהיה על מה שידברו ולא שידברו על "העשיה" שלו בשדה הרבנות.
מיד משנבחר בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו לכהונתו הרמה הוא נפנה להקים את ארגון צעירי הרבנות הראשית לישראל. הוא ארגן שתי כנסים נפרדים אחד לחובשי כיפה סרוגה, ואחד לחובשי כיפה שחורה. בשניהם ביחד לא היו יותר מ70 משתתפים, גם דודי שלנו הבין שאין בכוחו הדל לארגן כנס אחד שיאגד את כל הרבנים.
המארגנים מצידם הבטיחו שזו רק ההתחלה, אבל המשך לא היה משום שבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו היה עסוק בהכנה לנסיעות לחו"ל ובנסיעות לחו"ל, כך גסס לו הארגון שהיה אמור להיות הפלטפורמה להצלחתו של דודי שלנו, לכל מקום שהוא הגיע היו אמורים לחכות לו לפחות 30 רבנים צעירים מאיר פנים. והשבוע דווח באופן רשמי באתר סרוגים על פטירתו בטרם העת של הארגון צעירי הרבנות הראשית.
עמיתו יצחק יוסף חיכה בסבלנות עד שהארגון ידעך ואז הגיע שעת כושר והוא פתח באמצעות נאמנו הרב ישראל מאיר ריאני ארגון שיקרא בנועם. משנודע הדבר הדבר לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו הוא נכנס בחמת זעם ללשכתו של עמיתו הראשון לציון יצחק יוסף ואמר לו אתה לא יודע שאנחנו תלוים זה בזה אני דורש ממך שתשתף אותי בארגון בנועם אחרת אנחנו נהיה תלוים זה לצד זה ואכן בעקבות הקמת בתי הדין האלטרנטיבים השתכנע הפרטנר יצחק יוסף והורה להרב ריאני להושיב על הבמה בכנס היסוד של בנועם שיתקיים ביום חמישי הקרוב בהיכל שלמה בשעה 20:00 את בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו והשלום והשלווה חזרו לשרור בבית יהב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.