רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2015

לא קיבלו את הבת לכיתה א' והתאבד

מאת זועק

הקו האדום נחצה. הורה לילדה בכיתה א' שקיבלה הודעה כי בתו לא התקבלה לבית ספר ברכסים, שם קץ לחייו. בהלווייתו ספד לו מחותנו ואמר: "ברכסים לא יכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה".
הסיפור הזה החל בשעה 11 בבוקר. אחד מתושבי רכסים כבן 50 (שמו שמור במערכת), נהג הסעות שנמנה על הקהילה החרדית – ספרדית בעיר, לא ענה לטלפונים. 
הבוס שלו שניסה שוב ושוב להתקשר הגיע פעם אחר פעם למענה קולי. כשהשעות נקפו החלו אחריו חיפושים, ורק בסמוך לשעה חמש אחה"צ הוא נמצא ברכבו שליד בית הכנסת בכפר חסידים, כשהוא ירוי וללא רוח חיים.
המחזה היה קורע לב, אך לאחר מכן כשהתברר הסיפור במלואו, זה היה נורא מכל. האיש שלא הותיר אחריו מכתב, שמע בבוקר על כך שבתו הקטנה שצריכה לעלות לכיתה א' לא התקבלה לבית הספר. "כנראה שזה היה מה ששבר אותו", סיפר ח', אחד מתושבי רכסים שהתראיין לאתר לדעת אך סירב שנחשוף את שמו. "זה מאפיה איטלקית כאן ברכסים. אם אני מתראיין אני מחוסל. מחר לבת שלי אין בית ספר, וידאגו להרוס לי את החיים והמשפחה", אמר ח' שביקש שלא לצטט בשמו דבר.
הוא המשיך לספר: "הכרתי אותו היטב. הוא היה אדם כבן 50, נורמטיבי לחלוטין. בנותיו הגדולות התחתנו וכעת הבת שלו הייתה צריכה לעלות לכיתה א', אך היום הוא קיבל את הבשורה שהיא לא התקבלה". "ייתכן והיה זה מכלול של דברים, אך אין ספק שזה הקש ששבר את גב הגמל", אומר ח', שמוסיף: "לא היה לו למי לפנות, ולמי שכן פנה אף אחד לא עזר לו". 
המחותן של אותו נפטר ספד לו בהלווייה קורעת לב. הוא סיפר על אישיותו וקרא לאנשי רכסים לעשות חשבון נפש. "אל תגידו שידיכם לא שפכו את הדם הזה", אמר.
את הירייה ביצע המנוח באמצעות אקדח שהיה ברשותו עוד מהימים שבהם היה איש קבע בצה"ל, ולאחר שהוברר כי אין חשד לפלילים וכי מדובר בהתאבדות, התאפשר למשפחה לקיים את ההלוויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.