רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

סערת השבת. אבי שיף 'בחדרי':"לראשונה גוש מאוחד של חרדים ודת"ל נגד פתיחת הקולנוע בשבת!  חברי הכנסת החרדים מאיימים לפרוש מהקואליציה, חברי הכנסת הדת"ל מצטרפים למאבק!". והאם בשבת הקרובה תהיה סוערת בירושלים?
ישורון תורג'מן 'קול ברמה' בראיון:"ועדת החינוך של הכנסת דנה היום באפלייה בסמינרים באלעד, עדיין יש מאות בנות ללא סמינר לשנה הבאה!  ועדת הכנסת לא הביאה לפתרון המצב!". ומה הגיבו חברי הכנסת החילונים על התופעה?
הבלוגר חיים שאולזון בראיון סוער מסביר את ההבדלים שבין מוסד הרבנות אז והיום,ולמה גדו"י לאורך השנים לחמו בה מלחמת חורמה.מה היה בבחירת הרבנים לאו?ומתי הכל נהפך למלחמה על תפקידים?
מיוחד, שמואל מורנו אחיו של עמנואל מורנו הי"ד בראיון לרגל 9 שנים לנפילתו ביום האחרון של מלחמת לבנון השניה; עמנואל היה מצניע את הצניעות. למדנו מידי חמישי חברותא ולא חשבנו לשאול אותו על עיסוקיו. היה איש עם כמה פנים. ראיון מרתק.
השמים הם הגבול! בועז גולן עורך אתר חדשות 0404 בראיון על ההוראה החדשה שאוסרת ירי לכיוון זורקי בקבוקי תבערה; יהיה ניתן רק לירות באויר ולא לפלג גופו התחתון של המחבל כדי לנטרל אותו, לוחמים וקצינים זועמים, זה יפגע בעיקר בחיילים.
הרב צפניה בן שלמה ראש ישיבת פקיעין וממארגני נסיעות לאומן דרך קברות צדיקים בראיון: השנה לראשונה נקיים נסיעות לאומן דרך בלארוס ונעבור בקברו של החפץ חיים בהילולה. מבצע למאזיני הנייעס החרדי ליומיים בלבד. החפץ חיים כותב בספרו המשנה ברורה את כל מהלך ההתבודדות של רבי נחמן.
הזמר חיים בר בראיון לרגל צאת שירו החדש "גם השנה" לקראת אומן ראש השנה. מה מרגש אותו באומן? ומתי הייתה הפעם הראשונה שלו באומן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.