רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באוגוסט 2015

משיחיסט משיב להרב אמסלם

מאת משיחיסט

לכבוד הרב חיים אמסלם

ראשית, למען הסר ספק, אנו סוברים על פי דעת רבותינו שגיור ללא קבלת מצוות מלאה אינו גיור!

אולם לשיטתך שאתה סובר שגיור ללא קבלת מצוות אכן תופס, 
האם מקבל כבוד הרב על עצמו את כל הכריתות, מיתות בית דין, לאוין ועשין עליהם יעברו המתגיירים???
אני חד משמעית לא מוכן להיות ערב ל"מתגייר" על מנת לחלל שבת, לאכול טריפות ולבוא על איסורי ביאה.  אני גם לא מבין מניין אתה נוטל את  השררה והאחריות להחליט בשבילי ובשביל כלל ישראל להיות ערבים לאדם שאינו מוכן לשמור תורה ומצוות.
זה שיש יהודי רחוק שצריך להחזיר הביתה, זה עניין אחד.  אבל אלו, איזה זכות יש ללמד עליהם ? הם הרי לא תינוקות שנשבו. הם עוברים על מצוות התורה במזיד ר"ל. ואתה אחראי ל"יהודים" אלו.

קצת הסטוריה:
את בעית ההתבוללות,  כבוד הרב אמסלם, מי שיצר, זהו השלטון הציוני, בשיתוף כמה נוכלים בוגדים חרדים. הוא עשה זאת על ידי שחילן מאות אלפי יהודים  ולאחר מכן הביא מאות אלפי גויים לא"י ונתן להם זהות ישראלית ובכך יצר את האפשרות להתבוללות המונית באה"ק. הוא שורש הבעיה ואליו תפנה את הביקורות שלך. ואגב, אם ישנו גורם שבידו לתקן את המעוות זהו הנציגות הדתית בכנסת ובממשלה.
מדוע עם ישראל צריך לשלם את מחיר מעללי שלטון זה על ידי קליטת מאות אלפי עוברי עבירות לתוכו?
האם המושג עוון אומר לך משהו ? האם אתה מבין את החורבן שאתה ממיט ?

97% מהמתגיירים לא שומרים תומ"צ ולא מתכוונים לשמור תומ"צ.
לשיטתך כבוד הרב אמסלם, כל מי שמגייר או תומך בגיור ללא מצות הוא שותף מלא בחילול שבת ומועד, באיסורי עריות, אכילת נבלות וטריפות של המתגייר, צאצאיו וצאצאי צאצאיו עד עולם! חשבון שלא נגמר!
להמשך כנסו כאן:
אתה יכול ללמוד, להתפלל, לקיים מצוות, לשמור את הפה, לשמור את האוזניים ואת העיניים. לחנך את בני ביתך. לקרב אחים רחוקים, כל החיים להשקיע ולהזיע.
אתה בטוח שאתה מחלקה ראשונה בגן עדן. תגיע למעלה, מה תגלה? שעל שמך רשומים סאת העוונות הכי חמורות שבתורה שהיית שותף להן. תשאל את עצמך. אני ? חיללתי שבת במזיד ובפרהסיה? יגידו לך כן! אתה! אתה לא מחית כשגיירו את פלוני שידעו שיחלל שבת ולכן אתה שותף לכך!
וכן על זה הדרך בכל תריג המצוות שלא הולכות להישמר על ידי 97% מן המתגיירים.
לא חבל על חיים שלמים ?

הנותן יד לכך, או אפילו לא מיחה, נקרא רשע גמור, הינו מסייע לדבר עבירה וכן בכלל מחטיאי הרבים שאין מספיקין בידם לעשות תשובה, ומביא צרות קשות על עם ישראל רח"ל.

להמשך כנסו כאן:



השלטון הציוני, אין לו חלק באלוקי ישראל. מדינה שקמה על יסוד של עקירת דת מתינוקות של בית רבן, אין לה קיום! והוא בתהליך מהיר של התפוררות. כבר היום לא נותר דבר מן האידיאולגיה עליה קמה מדינת ישראל. והתפוררות זו קשורה עם זריחת שמשו של משיח צדקנו. אנו מתפללים כמובן שתהליך זה יעבור בשלום על כלל ישראל בכל מקום ומצב שהם. אך אין זה דבר של מה בכך וצריכים אנו להתייחס לתהליך זה במלוא כובד הראש.

לכן, הטענה שצריכים "לקחת אחריות", היא אותה מטבע שחוקה איתה חילנו את ילדי העולים ושלחו אותם לאכול טריפות ונבלות בקיבוצים, ולאבד שם צלם יהודי.
מה שלא הצליחו לעשות הקומוניסטים ימ"ש, עשו הציונים. סיפרו שצריכים מדינה, שצריכים צבא, צריכים המנון, צריכים דגל. הכל באיצטלה של "אחריות".
והאחריות על צלם יהודי ? מאן דכר שמיה!

אנו, היהודים, נצטווינו בפרשתינו בפירוש לא להכנס לחשבונות שמים. "תמים תהיה עם ה' אלוקיך". הנסתרות לה' אלוקינו.  אנחנו צריכים לעשות את שלנו בראש ובראשונה בשמירת התורה והמצוות, ובהמשך לכך בהפצת יהדות שהיא הכלי היחידי להילחם בהתבוללות. 
אתה, חיים אמסלם, במקום לדבר גבוהה גבוהה על "אחריות" כמו מזרוחניק מצוי, תצא לרחוב, תחלק נרות שבת ותניח ליהודים תפילין. זה נקרא להציל מהתבוללות. תודעה יהודית.
הסברא שתצמח תועלת רוחנית כלשהי מתוך שיתוף פעולה עם השלטון הציוני הינה מופרכת בדיוק כשם שסברא זו מופרכת ביחס לקומוניסטים. אחרי 70 שנה כשאתה מסתכל על תהליך ההתחלנות שעבר על החברה הישראלית, על השפלת קרן התורה, על סחורה בחבלי א"י, על מסירת קברי אבותינו לערבים הנאונאצים, על הכנסת כלל ישראל לסכנות איומות רק מפני הרצון למצוא חן בעיני הגוי, על חינוך ילדי ישראל ללא שמע ישראל וללא שמץ יהדות, טרם הבנת ששלטון זה הינו הגרוע שבגלויות ישראל ????

אל מול חושך כפול ומכופל זה, זה לעומת זה עשה האלוקים, זכה דורנו שהקב"ה מינה את הרבי מליובאוויטש לנביא הדור, כפי נוסח פסק הדין החתום על ידי 250 רבנים תלמידי חכמים וראשי קהילות בישראל, וכפי שהוא עצמו מעיד בשיחת פרשתנו תשנ"א.
ראינו בעיני בשר כיצד במשך כל שנות נשיאותו, דבר מדבריו לא נפל ריקם. לא מצד חוכמתו העצומה, אלא מצד היותו שופרו של הקב"ה, נביא הדור, משה שבדור. השופטיך והיועציך של דורנו.
החיוב לשמוע לדברי הרבי אינו עניין של חסידות או חומרא או השתייכות לעדה כזו או אחרת. מרדכי בדורו כמשה בדורו. זהו חיוב גמור על פי הלכה שחייבים לשמוע בקול הנביא ואסור להמרות את פיו. ועל אחת כמה וכמה בעניין זה: שגיור ללא קבלת מצוות מלאה אינו גיור!
למרות שהתרעתי על כך שוב ושוב בפני הרב אמסלם הוא בוחר להתעלם מכך ולדבוק בתירוץ העלוב של "רבותינו הספרדים". אין זה אלא פלגנות לשמה, והתעלמות מוחלטת מן המסר של הקב"ה.
להכניס את נושא הגיור אשר לו השלכות על כלל ישראל לתוך מחלוקת אשכנזים-ספרדים, אין לך מעשה נבלה גדול מזה. ואין אחיזת עיניים גדולה מזו.
זאת מכיון שהוא מנסה לגרוף תמיכה ציבורית משמעותית באמצעות מתן פורקן לתחושת הקיפוח הספרדית וללא שום קשר מהותי לשאלת הגיור החמורה אשר נמצאת למעלה מעלה מעל מחלוקות פנים יהודיות.
הרב אמסלם מרבה לתקוף את דרעי בדיוק בנקודה זו. והנה, הוא נוהג בדיוק כמוהו. 

אני מייחל לכך שמזימתם של רבני הציונות ושל עלה התאנה החרדי שלהם, הרב חיים אמסלם, תופר בקרוב, עם התגלותו המיידית של משיח צדקינו  תיכף ומיד ממש ועד אז על כל אחד ואחת מאיתנו מוטל החיוב הגמור להביע את התנגדותנו הנחרצת לכל סוג של גיור שאינו כולל קבלה מלאה של המצוות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.