רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 באוגוסט 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

הפרלמנט עם  העיתונאים שמעון ליברטי, אלי ביתאן ודניאל אוחיון.
והערב דיון סוער ומרתק על הבדלי ההשקפות בין הדת"ל לחרדים, איך חיים כאן יחד? כיצד ניתן להסביר את הגישה היהודית לאירועי השנאה? ועוד

אבי שיף, הכתב הפוליטי של בחדרי חרדים בפירוט מלא מה קורה עם תוכנית מע"מ אפס? מה יקרה לו דרעי לא יצליח להכניס את התוכנית לספר התקציב? ומפרט מה דעת שאר החכי"ם בנושא?
ד"ר חיים שיין ישראל היום בראיון:אסור בשום אופן להכליל את הציבור החרדי בגלל אדם מטורף,החרדים הפכו לשק החבטות במדינה. האם מערכת המשפט לא החמירה מספיק עם האיש? יש למנוע ממנו לצאת לחופשי? והאם ריבלין מרגיז את הימין בצדק,ומה הגבול?
אבי גרינצג עורך אתר בחדרי חרדים בראיון על המשך חילון ירושלים. מתחם בתי הקולנוע 'שרובר' שיהפתח משבוע הבא גם בשבתות. מדובר ב16 בתי קולנוע. ככה"נ חברי מועצת החרדים יפרשו מהקואליציה.
איש התקשורת דודי שוומנפלד בראיון סוער:"החוצפה של התקשורת החילונית עוברת גבול, הם לא סופרים את החרדים!  הם לא ספרו את הנייעס החרדי שהביא ראיון בלעדי עם שליסל והכתובת היתה על הקיר!  משטרת ישראל צריכה להסיק את המסקנות, הם התעלמו מהנורה האדומה הבודדת, זה כמו שיזמינו את יגאל עמיר לאחר שחרורו לנאום בכיכר רבין!". והאם יש עוד מטורפים ביננו?
שריפת ענק בהרי ירושלים! אודי גל דובר כיבוי ירושלים בראיון:"הצלנו היום את חייהם של עשרות אנשים!  הכבאים פעלו בחירוף נפש יחד עם שלושה עשר מטוסי כיבוי! הגיעו צוותי כיבוי גם מחיפה והגליל!". והאם מטוסי הכיבוי יכולים להשתלט להגן על האש?
מנכ"ל משרד החוץ לשעבר ד"ר אלון ליאל בראיון נרחב על שריפת הפעוט המוסלמי; האו"ם רואה בנו לאחראים לבטחון של כלל האזרחים ללא הבדל. הם שולחים צוות חקירה משחהם כי לטענתם לא מחפשים את המחבלים היהודים כמו הערבים. אם המפגע לא ימצא יהיה בעיות קשות בזירה הבנלאומית.
עורך עלון כנישתא חדא הרב רחמים ברכה בראיון נסער על המצאו של הגר"א ברלנד; "הופתעתי נורא, אך צריך להמתין עד שיאומת הנושא. ידוע לי על אדם שנסע עד ונצואלה ולא מצא את הרב".
מחר יום הדין של קווי התוכן!  איציק דדו בראיון:"בשעה תשע בבוקר ידון בג"ץ בכוונה לסגור את קווי התוכן, הציבור מוזמן בהמוניו, הכניסה חופשית והמטרה חשובה!". והאם מדובר בהפגנה?  0559808000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.