רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


בשורה מרה על פטירתו הפתאומית של הרה"ג ר' ארי' לייביש טייטלבוים זצ"ל דומ"ץ בקהל יטב לב וויליאמסבורג ורב ביהמ"ד ויואל משה (63 ) בשבת בבוקר לא קם
------------------
אמש בליל שבת, בתפילה ברחובה של עיר השתתף בין היתר דיין בית הדין של העדה החרדית הרב אולמן. בסיום התפילה צעד הרב אולמן בליווי מספר מקורבים לביתו שבגבעת שאול, כשניסה לחצות את רחוב תורה מציון הותקף בברוטליות ובאכזריות ע"י המשטרה. קריאות מקורביו לעבר קצין המשטרה בן קיקי לא הועילו.
בית הדין של העדה החרדית יתכנס בעקבות כך לדיון חירום מיוחד ביום שני הקרוב ב' אלול
 ------------------
הראשל"צ הגר"י יוסף תקף הלילה בשיעורו בלוויין את המתירים גיור קטינים: "אוי ואבוי, זה נגד התורה, הם מגלים פנים בתורה שלא כהלכה".
 ------------------
ניר ברקת בראיון לישי כהן ב'כיכר': "מבקש מהציבור החרדי להרגיע את הרוחות, לא השתנה כלום". על ראוכברגר: "אני מבקש להפסיק את ההתקפות האישיות כלפיי, זה לא הוגן".
 ------------------
ויסברג ב'בחדרי': סערה בישיבת הנגב בנתיבות - מנהלי העמותה שהפעילה לאורך השנים את הישיבה, מתנכלים אליה לאחר מאבקים כספיים וסילוק הבחורים מהרשימות לצבא. מנסים בעמותה להשכיר את הפנימייה למוסד אחר.
 ------------------
הבוקר ב'הפלס': זעזוע: בית כנסת נייד הוצת בכביש 6
 ------------------
היום בשעה 5 אחה"צ תיערך מעמד קביעת המזוזות לבית המדרש של ישיבת תפרח בבית שמש, במעמד ישתתפו ראשי ישיבות ורבני העיר.
 ------------------
יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם: "החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד. אין לי ספק שאנצח".
 ------------------
ברוך דיין האמת: נפטר הגאון הרב יוסף בר שלום זצ"ל רבה של בת ים.
 ------------------
סגן שר החינוך מאיר פרוש ב'קול חי': "אפתח את שנת הלימודים היום בתלמודי תורה, כוללים וישיבות בעיר אשדוד, במהלך הימים הקרובים אסייר בערים נוספות".
 ------------------
ניר ברקת ללביא ב'קול ברמה': "לא אתן לפגוע בסטטוס קוו בירושלים. יס פלנט זה מתחם פרטי שבעליו מפעילים קולנוע עשרות שנים בשבת ובסה"כ העבירו למקום חדש, שתוכנן ואושר ע"י אורי לופוליאנסקי ויהושע פולק".
 ------------------
תחזית מזג האוויר היום: עומס חום כבד עד קיצוני כמעט בכל הארץ, יגיע עד 48 מעלות.
 ------------------
מפעיל רשת 'יס פלנט' ל'ישראל היום': "ברור לי ומובן מאליו שנהיה פתוחים בשבתות. לא פתחנו את זה בתוך מאה שערים, אנחנו נמצאים באזור שיש בו עסקים רבים שפתוחים בשבת"
 ------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ייפתח את שנת הלימודים בסיור יחד עם מנכ"ל מעיין החינוך התורני חיים ביטון וסגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן. הסיור יתחיל הבוקר בשכונת רמת שלמה.
 ------------------
אלעזר שטרן ל'ידיעות': "הילדים והנכדים שלי יתחתנו עם מי שהר' סתיו יגייר בבית הדין החדש".
 ------------------
'ווינט': במשטרה הודיעו להר' דוד סתיו - "אתה אישיות מאוימת, נאבטח אותך". ניידת תפטרל ליד ביתו.
 ------------------
שר התחבורה ישראל כץ עבר ניתוח לקיצור קיבה בביה"ח איכילוב.
 ------------------
ברוך דיין האמת: בארה"ב נפטר ראש ישיבת 'אור ישראל' מזקני ראשי הישיבות הגאון רבי אליהו יהושע גלדצהיילר זצ"ל. כבן 90.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
ישראל קלרמן לגלי צה"ל: "הציבור החרדי יצא לקבלת שבת המונית על פתיחת יס פלנט, אבל בצורה שקטה. אני קורא לא להיגרר לפרובקציות".
 ------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: מבוגר אחראי חדש בציונות הדתית: "רבה של ירושלים הרב אריה שטרן, פועל במרץ לגבש פשרה שתמנע הקמת בתי דין לגיור אלטרנטיביים".
 ------------------
ברוך דיין האמת: המקובל הצדיק רבי אברהם קוך נפטר בבוקר יום השבת לאחר שביום שישי אושפז בבית החולים רמב"ם במצב קשה.
 ------------------
שני פיגועי דקירה השבת: במחסום ליד כביש 443 מחבל דקר חייל, החייל נפצע קל והמחבל נורה ונפצע. באזור תפוח שבשומרון מחבל דקר חייל, החייל נפצע קל והמחבל נורה ונהרג.
 ------------------
העיתונאי אלי שלזינגר מ'בחדרי חרדים' הוכה ע"י שוטרים בהפגנה בליל שבת ברחוב שרי ישראל בירושלים. בסוף התפילה התפתחו עימותים בין המפגינים לשוטרים, נזרקו אבנים לעבר השוטרים וניפצו את שמשות עמדת האבטחה של רשות השידור.
 ------------------
ירושלים: מאות קיבלו שבת ברחובה של עיר - תמונות דקות לפני כניסת השבת
כמחאה נגד חילולי השבת בירושלים הגיעו מאות איש לתפילה ו'קבלת שבת' ברחובות שרי ישראל ומלכי ישראל בירושלים. אברהם צמח ויוסי אייזנשטיין צלמי סוכנות הידיעות "חדשות 24" תיעדו את ההמונים בתפילת מנחה דקות לפני כניסת השבת.
 ------------------
נשות הפרובוקציה בכותל מתכוונות להגיע מחר בבוקר שוב לרחבת הכותל המערבי, לעורר פרובוקציה ולתקוע בשופרות. המשטרה נערכת.
 ------------------
יואב יצחק חושף ב'ניוז 1': גלעד ארדן ממשיך לחפש מועמד למפכ"ל מחוץ למשטרה. נפגש בימים האחרונים עם ניצב יאיר יצחקי ועם אורנה ברביבאי.
 ------------------
השר גלנט במתקפה חריפה נגד גבי אשכנזי באולפן שישי: "הוא מרד בממשלת ישראל, הוא צריך לעמוד למשפט ולשבת בכלא. האיש הזה הסתיר את מעורבתו בכתיבת מסמך הרפז".
 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 
בלעדי! הזמר ליפא שמלצר מגיב לראשונה לסערה שחולל: "התלהבתי שמרן הגר"ח קנייבסקי לא מבטל שניה מיותרת, לכן הוצאתי את השיר. אולי בודדים בכל העולם יחרימו אותי בגלל השיר הזה. ידעתי מראש שיהיו כאלו שיתנגדו, חיפשתי להוציא שיר שימשוך, לא על עוד פסוק. אני מתלבט עדיין האם השיר מתאים לבחורי ישיבות".
מני גירא: מתיחות גפני-ברקת: ראש העיר ביטל פגישה עם ראוכברגר, שתואמה לבקשת גפני, בעקבות דברים קשים שנכתבו עליו ביתד. כביש 443 הופך למסוכן ובמערכת הבטחון שוקלים לאסור נסיעת פלסטינים בכביש.
בנצי ליזרוביץ 'קול חי' חושף: "ממצאי חקירת פיצוץ הגז לפני שבועיים במאה שערים עולה כי המקום משמש למילוי גז פיראטי. דליפה ממקרר שעמד ליד גרם לפיצוץ. הנס הגדול שההדף היה כלפי חוץ, אם זה היה כלפי פנים היו עשרות נפגעים".
ההפגנות הסוערות השבת בירושלים - אלי שלזינגר 'בחדרי' בראיון: "השתתפו במחאה 5000 איש, בעיקר חרדים. בשולי המחנה היו פורעים שחיפשו לייצר אקשן וזרקו אבנים. למרות שעמדתי בצד ואמרתי לשוטר שניגש אלי שאני עיתונאי, הוא תקף אותי, קילל וקרע לי את החליפה. אם הייתי חילוני אין לי ספק שלא היו תוקפים אותי סתם".
משה הלר 'ידיעות י-ם' בראיון: "הייתי בהפגנות השבת, זה נראה שכל צד מנסה ללבות את האש, גם החרדים וגם החילונים. הקולנוע לא ייסגר בשבת, אבל אם המאבק ימשך, זה יכול להכריע לגבי ההחלטה האם לבנות קולנוע נוסף ולפתוח בשבת בירושלים".
ח"כ דוד ביטן יו"ר ועדת הכנסת בראיון: "אני מעריך שמי שיחליף את דני דנון יהיה ליצמן. במידה ובג"צ יחליט שהוא חייב להיות שר, המינוי שלו יהיה על חשבון הליכוד, היות וכחלון וש"ס לא מוכנים להגדיל את הממשלה, וחלק משרי הליכוד מונו על חשבון אגודה".
 ------------------
מהדורת חצות ב'סקופים': 
זמן אלול יפתח מחר ורבבות בחורי ישיבות חוזרים ללימודים.
• משה ויסברג בסיקור נרחב מהחידושים בישיבות: לראשונה מזה עשרים שנה מינוי בתפרח. הישיבות החדשות שיפתחו ועל המלחמה במכשירי 'תואם כשר' בקול תורה.
• איתן מועלמי שנפצע בטבח בהר נוף ואושפז שוב בראיון ממיטתו בבית החולים.
• אבטחה של המשטרה סביב רב הישוב שוהם דוד סתיו, כתב 'ווינט' אלי סניור: אין איומים ממש אלא הסתה בעיתונות וברדיו נגדו.
• התנהגות ברוטלית של המשטרה כלפי חרדים, כתב בחדרי חרדים אלי שלזינגר והצלם שלומי כהן שנחסם ברחובות ירושלים על ידי המשטרה ביום שישי בראיונות.
• העיתונאי יואב יצחק חושף: הרב פינטו פיטר עורך דין בגלל שיתו”פ עם הפרקליטות מאחורי גבו של הרב.
• הפיגועים בשבת, מפכ”ל המשטרה לשעבר אסף חפץ בראיון.
• חשש לאינתיפאדה בבתי הכלא, כתב ערוץ 2 פורת נאסר בדיווח מיוחד.
• ניסיון הצתת בית הכנסת בכביש 6, הגבאי שמואל רוזנברג בראיון: הערכה שמדובר בפורעים ערבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.