רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מבזקים - מפה ומשם


אף אחד מהקהילה היהודית בגואטמלה עדיין לא פגש את הרב ברלנד,  ובמעברי הגבול לא מכירים אדם שנכנס בשם זה.  האם הרב ברלנד נכנס לגואטמלה תחת זהות אחרת, או שמדובר בעוד תרגיל הסחה?
בכל אופן אף אחד לא יודע את מיקומו המדוייק של הרב.  תלמידי הרב ברלנד מחכים לגילוי פרטים ברורים על מקום המצאו של הרב כדי שיוכלו ליסוע אליו.
-------------------
פרסום ראשון בסקופים: בת סמינר מאלעד נעצרה הלילה על ידי המשטרה הצבאית נלקחה באזיקים תל השומר שם עברה תהליך חיול. שוחררה לאחר שהוחתמה שתחזור לבקו”ם עם החפצים האישיים - בהוראת הצבא חזרה לביתה עם מדים. החכי”ם מנסים לסייע.
-------------------
פרסום ראשון : חבר מועצה בכיר בעיריית צפת הגיש תלונה אתמול בצהריים במשך כמה שעות במשטרת צפת על סחיטה באיומים על ידי איש העסקים מוכר .
-------------------
עדכון סופי: האדמו"ר מגור ייצא מחר לראשונה למנוחה בעיירת הנופש סנט אנטון שבאוסטריה. שעת הטיסה מחר ב-4 אחה"צ שעון ישראל.
-------------------
אגב. הסיבה שאדמור מגור יוצא לחופש הוא בגלל שבשבוע הבא הוא צריך לתת הצהרה בבית המשפט הפולני לגבי הבית המדרש בעיירת גור
-------------------
שערוריה❗❗❗❗ העיר ביתר כמרקחה:
אחרי שבערב שבת כיכר השבת פירסמו את המכתב של רבני העיר למנחם זיידה פנחס כהן ודוד גוטליב התחילו זיידה וגוטליב להטריד את הרבנים (תשמעו טוב) 'שיבקשו מהאתר כיכר השבת להוריד את הכתבה נגדם', כאילו שהרבנים שלחו את המכתב לאתר,
בתחילה התקשר זיידה להרב ברזובסקי רב קהילת סלונים בעיר, הרב לא התבלבל ומיד ענה שהוא מויסר והוא לא רוצה לדבר איתו, אח"כ התחיל להטריד את הרב שטיגליץ רב קהילת צאנז בעיר, לא פחות מ20 טלפונים, פשוט בושה, לבקש מרב שידבר עם אתר להוריד כתבה? איפה שמענו דבר כזה??? יש גבול❗❗❗❗❗
-------------------
יאיר לפיד בפייסבוק: "לא נהוג לגלות מה הצבעת מאחורי הפרגוד, היום אני יכול לחשוף - הצבעתי בבחירות לנשיאות בשביל רובי ריבלין. ממליץ לקרוא את אחד מהראיונות שלו, אני שמח שבחרתי נכון".
-------------------
חברי ועדת הפנים של הכנסת מסיירים כעת בהר הזיתים, הצטרפו: שר הבינוי יואב גלנט והשר לענייני ירושלים זאב אלקין.
 -------------------
איש התקשורת אליהו אליוביץ מנהל קבוצת העיתונאים 'רוטרניק' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": גורמים בצה״ל אומרים בנוגע לפרשה של הבחורה מאלעד: ״שהבחורה תגיע לחתום על הצהרת דת ותלך הביתה, אם היא לא היתה בורחת ונשארת להצהיר דת היא היתה משתחררת גם בלי הסערה בתקשורת. הצבא לא רודף חרדים ולא רודף בנות חרדיות, ויותר מזה הצבא לא רוצה את הבנות האלה. ולא כי הוא מפחד מעימותים, אלא כי הוא מבין שהם צריכים תנאים שהוא כרגע לא יכול לספק אותם״.
 -------------------
הותר לפרסום - אזרח שבדי שהתגייס לחיזבאללה נעצר בישראל. מואשם במסירת מידע.
 -------------------
הבוקר בעיתון 'הפלס': הלם וזעזוע ביהדות החרדית מההתדרדרות החמורה וחסרת התקדים של רשויות הגיוס - התעללות מחרידה של הצבא: נערה חרדית נעצרה באישון ליל על ידי המשטרה הצבאית - ואולצה להתחייל.
 -------------------
'וואלה': לפני יציאתו לארה"ב התייחס הרב יאשיהו פינטו להתאבדות תנ"צ אפרים ברכה: "הוא לא חשב שהמתנות שלנו שוחד, כפו עליו להקליט אותנו". על ההודעה שניקתה את ברכה: "הם משקרים, ביום שנחשוף הכל הם יתביישו מאוד".
 -------------------
  בעקבות הרצח בכפר דומא - כוחות שב"כ פשטו הלילה על הישוב עדי עד בשומרון, שני תושבים נעצרו.
 -------------------
'כיכר' חושף: ר”י יקירי ירושלים הגר”י כהן בדברים חריפים על מעצר הנערה החרדית מאלעד "מי שירצה לנגוע בבנות ישראל סופו רע ומר, חושבים שהספרדים הפקר - נמסור את נפשינו".
 -------------------
צה"ל על הנערה החרדית מאלעד שברחה מהבקו"ם ועכשיו מסתתרת בעיר אחרת: "מובהר כי עליה להתייצב באופן מיידי על מנת שניתן יהיה לטפל בהסדרת מעמדה"
 -------------------
 'ערוץ 2': למרות האיומים על הנשיא ריבלין, לא תוגברה האבטחה סביבו.
 -------------------
 'ישראל היום': ההכרעה על תפקיד המפכ"ל - מקורבי בנצי סאו ויורם הלוי: "השניים צפויים לפרוש מהמשטרה אם הם לא ייבחרו לתפקיד".
 -------------------
מכתב חריף נוסף מתפרסם הבוקר ב'המבשר' נגד זיידה מביתר: "היות וראינו מכתבים ופעולות שהנך מעורב, וגורמים נזקים למוסדות, אין עונשין אא"כ מזהירין. באנו בזאת באזהרה חמורה כי עליך לחדול מיידי ממעשים אלו".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
 השר משה כחלון יגיע היום עם חברי סיעתו למשכן הנשיא בירושלים, להביע תמיכה בנשיא ראובן ריבלין בעקבות ההתקפות נגדו.
 -------------------
שיף ב'בחדרי': בעקבות חשיפת 'בחדרי' על הספירה המוטעית של ברקת בהצבעה על הספורטק, מכינים בעיריית ירושלים תשתית להצבעה אלקטרונית.
 -------------------
'ערוץ 10': השר גלעד ארדן ממשיך לחפש מועמד למפכ"ל מחוץ למשטרה. בכירים במשטרה: "אם ארדן ייבחר מועמד מחוץ למשטרה - יהיה זה בבחינת וידוא הריגה לארגון".
 -------------------
 מוקד  זק"א: י-ם רח' עבודת ישראל שכונת מאה שערים פיצוץ בלון גז במקום קריסה חלקית של מבנה ככה"נ יש לכודים.
 -------------------
דוברות איחוד הצלה: פיצוץ אירע בקומה שניה של מבנה ברחוב עבודת ישראל בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מעניקים טיפול למספר נפגעים בהכרה מלאה. צוותי כיבוי בדרכם למקום, הבית עולה באש. נסיבות המקרה בבדיקה.
 -------------------
עוד מריבלין ב'בקהילה': "ליצמן בא מחוץ למערכת וללא מחויבות מוקדמת לא"א. אין יום שהוא לא מקדם תכנית לייעול ושיפור הבריאות בישראל. הבנאדם עובד ומצליח".
 -------------------
ארגון דעא"ש לקחו אחריות על רקטה ששוגרה לפני מספר שעות מרצועת עזה ונפלה בשטח פתוח בישראל צפונית לכיסופים.
 -------------------
 רבני ביתר עילית במכתב אזהרה אישי חריף נגד מנחם זיידה ואנשיו תחת הכותרת 'אזהרה חמורה': "אנשים חסרי לב, הפועלים נגד אנשי ציבור, תוך הפרחת עלילות דם, ידיהם דמים מלאו. נפעל נגדך". ~~¦~~20:47
 -------------------
 מודיעין עילית סוערת - הרב צבי פרוש רב קהילת 'מנין אברכים-נתיבות המשפט', תוקף בחריפות את מנהיגי הציבור הליטאי גדו"י מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי ואומר "הם ערב רב". מקורבי רב העיר הגר"מ קסלר ל'בחדרי' בעקבות ההקלטה: "תהיינה השלכות קשות בעקבות ההתבטאות החמורה".
-------------------
 ברוך דיין האמת: התינוקת החרדית מהדרום שנפגעה אנושות ממכת חום בטיול בצפון נפטרה בשבת.
-------------------
עשרות אזעקות נשמעו במהלך ליל שבת ברחבי בני ברק. מדובר בתקלה במערכת הצפירה.
-------------------
בליל שבת מת אבי התינוק שביתם הוצת בכפר דומא. רעייתו ובנו בן 4 מאושפזים במצב קשה. לאחר הלוויתו היום יידו עשרות פלסטינים אבנים לעבר כוחות צה"ל בסמוך לכפר.
-------------------
 הלווית התינוקת אחינועם מילר ע”ה מאלעד שנפטרה השבת בביה”ח זיו בצפת תתקיים הערב מביתה באלעד. ובבית העלמין סגולה בשעה 12
-------------------
סימה קדמון ב'ידיעות': אריה ויפה דרעי סעדו בשלישי האחרון ארוחת ערב עם בנימין ושרה נתניהו בבית ראש הממשלה. ארוחה כשרה שנועדה להדק את הקשרים.
-------------------
'הארץ': צה"ל חייב חיילים להשתתף בטקס הכנסת ס"ת לכבוד תורם יהודי אמריקאי. צה"ל בתגובה: "זה היה טקס צבאי לכל דבר
-------------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי': 
מיכאל מלכיאלי ח"מ עיריית ירושלים וראש מטה שר הדתות מגיב לראשונה למכתב היועמ"ש: "אני לא אמור להתפטר אלא לשנות את ההגדרה ולהיכנס לתפקיד מצומצם יותר. כרגע אמשיך יחד בשני התפקידים ואתייעץ עם אנשי המקצוע. בכל מהלך שיהיה מועצת החכמים תכריע".
מני גירא: ״בברסלב מקווים שהשר ישראל כץ ייעתר השבוע לבקשת סגן השר פרוש ויאפשר טיסות כל הלילה במוצש לפני ר"ה. נתניהו תקוע, כחלון מציג לראשונה התנגדותו למתווה הגז, "לאזרחים מגיע יותר", זאת לאחר שגם דרעי לא ממהר לאשר.
חשש במערכת הביטחון מפני תסיסה והתפרעויות מחר - בשל מות אבי הילד מכפר דומא״.
מאבק ביהכנ"ס בגבעת זאב - חבר המועצה שלמה ברזיל בראיון: "מחר נארגן יום תפילה ענק. כבר לפני 15 שנה מתפללים רכשו את השטח מערבי ושכחו לסדר את כל החתימות. יש ארגון שמאלני שמנהל את המלחמה נגדנו ומלשין לרשות הפלסטינית. ראש המועצה ייפגש מחר עם ראה"מ. הח"כים החרדים התגייסו למערכה. יש פה אנשים שמוכנים למות אם יהרסו את ביהכנ"ס".
סערת המכתב בביתר - אהרון רבינוביץ 'כיכר' בראיון: "המכתב החריף שהתפרסם נגד מנחם זיידה, חושף אחת ולתמיד את הנזקים שהאיש עושה למוסדות החינוך בעיר. המכתב אמיתי ולא מזוייף, למרות שאנשיו הפיצו שזה מזויף. יהיו עוד התפתחויות בפרשה".
סערת ההקלטה במודיעין עילית - מוטי סגל 'קוקר' בראיון: "העיר כמרקחה מההקלטה החצופה של הרב פרוש. אנשים ניגשו אליו בשבת ולגלגלו עליו האם הם גם מזרע עמלק. רבנים ואישי ציבור דורשים מרב העיר להגיב על ההתבטאות הקשה.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים:
• סערת הסימפוזיון, אחרי שהותיקן התלונן נגדו במשטרה, בנצי גופשטיין מגיב: בושה וחרפה בעיצומו של סימפוזיון בישיבה הוציא בני רבינוביץ את האייפון שלו שלא ברור מי התיר לו להחזיק מכשיר כזה, ומצייץ ומדליף מפורום פנימי.
• מנהל ביה”ח זיו בצפת סלמן זרקא בראיון על מותה של התינוקת החרדית מאלעד כתוצאה מהחום הכבד.
• חמיו של סעד דוובאשה שמת מפצעיו כתוצאה מהפיגוע היהודי, בראיון: מצבה של בתי יציב, אני לא עוזב את תל השומר.
• ביום שני יהרס בית הכנסת בגבעת זאב, גבאי בית הכנסת דוד הרוש: נתבצר בבית הכנסת לא נאפשר הריסה.
• מסעו של הגרב”מ אזרחי בוילנא, הצלם שוקי לרר בראיון: שבת מרגשת במחיצתו של ראש הישיבה יחד עם ראשי ישיבות חברון וגרודנא.
• טפטוף הרקטות לעבר ישראל, איציק זוארץ כתב ערוץ 1: מדובר בארגונים קטנים המתנגדים לחמאס, הרקטות נפלו בשטח הרצועה.
• עמוס ליאור מהמחלקה המשפטית באגודה לזכויות האזרח - על התלונה ששיגר למשטרה שמנעה מחרדים לצעוד ברחובות ירושלים בעת עצרת המחאה במוצ”ש.



















בחורה חרדית (18) מאלעד שלא הגישה בזמן את הטפסים הרלוונטיים לצה"ל, נלקחה באישון ליל (רביעי) מביתה ע"י חיילים וחיילת למרכז הגיוס בתל השומר. בבוקר יום חמישי היא נלקחה לבית משפט צבאי שם פסק השופט כי היא חייבת לשתף פעולה עם רשויות הצבא ולעשות ככל שיורו לה כדי לקבל פטור מטעמי דת.
מבית המשפט היא הועברה חזרה לתל השומר והחלה בהליך גיוס וחיול. היא הוכרחה להחליף את בגדיה למדים צבאיים, ושוחררה רק 14 שעות מאוחר יותר לאחר שחויבה לחתום שתשוב עם חפציה האישיים להם היא זקוקה כחיילת. לטענת גורמים המעורים בנושא, בבסיס "תל השומר" הכריחו אותה גם לצאת עם המדים לביתה. כעת שוהה הנערה החרדית במקום מסתור.
"טעות כמו שקרתה לנערה היא דבר שבשגרה. לא מעט בנות שוכחות למלא את הטפסים, וצה"ל יודע לסדר את העניין בגלל ההבנה הפשוטה שהם לא הולכים לגייס בנות מסמינרים, יתכן והצבא בוחן את תגובת הציבור בסיפור כמו זה" טען גורם המעורה בסיפור. ל"כיכר השבת" נודע כי הח"כים החרדים נכנסו לעובי הקורה ומנסים לסייע ולבטל את הליך החיול שנכפה על הבחורה.
מ"הוועדה להצלת עולם התורה" נמסר: "אנחנו מקווים שיעלה בידי הח"כים לבטל את החיול ולהעמיד את גורמי הצבא על מקומם לבל יהינו לחשוב לנסות ולגייס את בנות ישראל. אם המהלך של הח"כים לא יצלח, תפרוץ מחאה בכל רחבי הארץ שתשתק את המדינה לאורכה ולרוחבה, וכי רבנים מכל החוגים והמגזרים ישתתפו ויגבו את המחאה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.