רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוגוסט 2015

משיחיסט עונה לתלמיד מרכז

לכבוד תלמיד מרכז
מי שצריך לבקש סליחה זה אותם אלו שסיפרו לבני משפחתי בבואם לקבל פני משיח, כילדים שומרי תורה ומצוות, שמחולל הגאולה אכן דוד שמו. דוד בן גוריון. כשראו את פניו המגולחות ואת קרחתו המבהיקה, הדרך נסללה עבורם לחיים ללא תומ"צ. זוהי העדות ששמעתי מפיהם לשאלה כיצד נטשתם את אורח חייכם הקודם כיהודים מאמינים.
הם הסיקו שהאמונה היהודית אינה מדוייקת, והיהדות של היום אינה היהדות שניתנה לאבותינו בסיני. המדינה היא התגשמות הנבואות לקיבוץ גלויות, זוהי הגאולה. ואין לכך כל קשר למצוות שהרי הגואל הינו אתאיסט מוצהר ומבשר הגאולה הינו אף הוא מתבולל אתאיסט.
בני משפחתי אלו הינם חלק מציבור יהודי ענק של 2 מליון נפש לפחות, שחווה תהליך טראגי זה תוך כמובן משברים סוציואקונומיים אדירים שפקדו אותם בשל המעבר לארץ ישראל. תהליך שהציונות הדתית היתה ועדיין הינה המנוע האידיאולוגי שלו.
הציונות הדתית גזלה את יהדותם של מליוני יהודים!
על שמה רשומים מידי שנה בשנה מליון ילדים יהודים שגדלים כגויים ממש וככופרים גרועים מגויים, מהם שונאי הדת והיהדות הקשים ביותר.
נוסיף לכך את שותפותה ביצירת מצב ההתבוללות הרוסית והאתיופית.
רבניכם מספקים תעודות גיור לגויים שכלל לא עולה על דעתם לשמור תורה ומצוות וזאת בשל רצונם להתערות בחברה הישראלית החילונית.
הסיבה שבנקודה זו לא בחרתם להיות מקפידים על קלה כבחמורה, אלא בחרתם לנקוט קו מקל קיצוני ביותר הגובל ברפורמי, הינה האיום שמהווים גויים אלו על האתחלתא. עדות זו שמעתי במו אוזני ממי שהקים את מערך הגיור ברבנות הראשית - הרב רוזן. והודאת בעל הדין כמאה עדים דמי.
רק לפני מספר ימים שמעתי שה"אתחלתא דגאולה" שולחת משטרה ורווחה להוציא ילדים מאמא יהודיה שברחה מנישואי התבוללות עם ערבי ומחזירה אותם לאב הערבי.
אתם מחנכים את ילדיכם שגדולי ישראל אשמים במותם של ששת מליוני קדושי השואה כדי לצמצם את השפעתם של רוב מנין ובנין של גדולי ישראל הסולד משיטתכם, שיטת "האתלחתא דגאולה", ובכך נוטעים בליבם שנאה עזה לחרדים וחרדיות.
גם כאן אחזור ואדגיש כי מקור כל החורבנות הנ"ל נעוץ בנקודה אחת ויחידה. אינכם מקבלים את המושג משיח כפשוטו. הנכם סולדים מעצם הדיבור בעניין זה כיון שהוא סותר מכל וכל את שיטתכם שהרי יהודי מאמין ש"על כסאו לא ישב זר" ומעמיד אותה עירומה אל עמוד הקלון של ההיסטוריה הכואבת של עמנו.
השקפתכם היא זו שבעטיה עם ישראל נמצא בשפל הרוחני בו הוא נמצא.
אז מי צריך לבקש ממי סליחה.

כבוד הרב שאולזון, מה שאתם כותבים על הרמה הרוחנית אצל הסרוגים ביחס לחרדים זה פשוט לא נכון.
אני חי ביישוב דתי לאומי המכיל את כל סוגי הדתיים הלאומיים. המצב הרוחני כאן מאוד קשה. רוב הנשים אינן מכסות את ראשן כהלכה, רבות הולכות במכנסיים וחולצות עם שרוולים קצרים, או ללא שרוולים כלל. נערים ונערות מסתובבים יחד עד השעות הקטנות של הלילה, ברוב הבתים יש טלביזיה בה רואים סרטים בכיכובם של גויים וגויות מתועבים, ילדים רבים מסתובבים עם חולצות של שחקני כדורגל שסמליהם נושאים צורת שתי וערב, העירבוביא בין נשים וגברים היא דבר שבשגרה. זה הגיע עד ניצני רפורמיות בדמות מנייני נשים מידי פעם.
חרדים שנוהגים כך לפחות מתביישים ועושים זאת בחשאי. אלו עושים זאת לאור היום כנורמה וזהו ההבדל העצום שבין "לתאבון" ובין מרד גלוי כפשוטו בחוקי התורה.
מספרם של אותם אברכים יראי שמים המקפידים על קלה כבחמורה הוא קטן ביותר ביחס לציבור זה. ועל פי רוב, הם אלו הקיצוניים ביותר בהתכחשות לעיקר העיקרים, האמונה בביאת המשיח ולהעמדת הצלם של "אתחלתא דגאולה" במרכז ההווי' היהודית שלהם.
הנך אידיאולוג. אתה מבין שליצמן הוא עוד יהודי שתאוות השלטון העבירה אותו על דעתו, אבל ההשפעה השלילית שלו על קיום המצוות ולימוד התורה במחנה החרדי הינה אפסית לעומת מה שהציונות הדתית עשתה ועושה למליוני יהודים.
כתבת נכון. הציבור אינו מטומטם. בעידן בו הבלוג שלך פורח, כבר אי אפשר לעבוד על הציבור. הכל פתוח. ומה שאתה עושה זהו "תיקון גדול".
חכמים. היזהרו בדיבריכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.