רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 באוגוסט 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

ח"כ אורן חזן מגיב על הירי לראשונה מסוריה לעומק ישראל והחשש להסלמה בעקבות תגובות חיל האוויר הישראלי. ומתייחס לעניין כניעת המדינה לדרישות האסיר ששובת רעב בישראל. והאם עדיף להימנע מתגובה כואבת בסוריה בכדי להימנע מהסלמה מיותרת?
מאבקי השבת בירושלים - מיכאל שמש כתב 'ירושלים' בגל"צ בראיון: חברי מועצת העיר החרדים לסגור את המרכולים הפתוחים בשבת בכל העיר ירושלים, ולא רק במרכז העיר. במכתב ששלחו ליועץ המשפטי של העירייה הם כותבים: "איננו מבינים כיצד הגיעה העירייה למסקנה שמותר לה להחליט היכן לאכוף את החוק והיכן לא, אנחנו דורשים שיצא מכתב מתוקן שבו ייקבע שחוק העזר הנוגע לשבת ייאכף בכל העיר". ומי צפוי להפגין השבת בירושלים? ואיפה?
פרופ' אביעד הכהן, דיקן המרכז האקדמי שערי משפט בראיון: "פתיחת בתי מסחר ומרכזי קניות אסורים בחוק, ושמירה על שלטון החוק חשובה ודאי לכולם. כתושב ותיק בירושלים ודור רביעי בעיר אני יודע שהמצב בעיר נזיל ומעולם לא היה באמת סטטוס קוו. דווקא בתקופת אורי לופוליאנסקי כראש עיר נפתחו הרבה מאוד עסקים במרכז העיר, ראש העיר הנוכחי ניר ברקת מנסה לאזן בין אוכלוסייה שרוצה לחיות בסביבה שומרת שבת כהלכתה לבין אוכלוסייה חילונית ולא יהודית".
יאיר פולק תושב המושב 'מעון' שבדרום הר חברון בראיון: "הבוקר נזרקו על רכבי אבנים סמוך ליישוב עותניאל - נזק נגרם לשמשת הרכב, למרבה הנס לא נפגעתי פיזית, אומנם ברגע שזורקים אבן בירושלים כולם שומעים על זה - אך פה בעותניאל נראה שכאילו החיים מופקרים, אני קורא לכוחות הביטחון להתייחס לזה במלוא החומרה וכמו פיגוע לכל דבר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.