רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

שבת היום - העיתונאי ואיש התקשורת החרדי חיים הופמן עורך התוכנית שמונה עד עשר בקול ברמה בראיון: "הגשתי הערב תלונה רשמית ב'משטרת ישראל' נגד הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה בגנותם ובהכללה גורפת של כל המגזר החרדי! נגמרו הזמנים שהציבור החרדי ישתוק על ההסתה שמשתוללת ברשת".
ההפגנות באשקלון ושביתת הרעב - עו"ד נטור כאמל, המייצג את מוחמד עלאן, בראיון: "הוא עומד כל הדרך על חזקת החפות שלו, אנחנו מתנגדים למעצר מנהלי גם של אנשי ימין, אם יש ראיות או אשמה שיציגו בפני בית המשפט, הוא שובת רעב מרצונו ויודע מה ההשלכות". ואיך לדעתו תסתיים הסאגה?
נמצאים בסכנה? זקוקים לסיוע? אלוף משנה במיל' שאול אבידוב, מקים מיזם "מוסקטרים" לסיוע ראשוני במקרי מצוקה בראיון: "הקמנו אפליקציה מיוחדת שהיא גם רשת חברתית. האפליקציה מאפשרת לכם להזעיק עזרה או סיוע מחברי האפליקציה שנמצאים בקרבתכם ויכולים להגיע לסייע בתוך מספר שניות".
איש התקשורת מאיר ליוש בראיון: "גיבור ישראל, נוראללה רביזדה, יהודי מאיראן שנעדר מאז פברואר 97 והיה אחד מי"א נעדרי איראן אשר שיתפו פעולה עם המוסד, הוכרז ביממה האחרונה כ'הרוג מלכות' ומשפחתו תשב עליו שבעה". והאם בעקבות ההכרזה צפוי שינוי מבחינת איראן לקבלת מידע על גורלו?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 1900502424 שלוחה 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.