רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

סערת הגיור - הרב ברוך אפרתי יו"ר רבני 'דרך אמונה' תוקף בחריפות את המהלך להקמת בתי דין עצמאיים לגיור, ומספר על ההתנגדות של מרבית הרבנים בציונות הדתית שאף הוציאו מכתב נחרץ נגד המהלך ולחיזוק מעמדה של הרבנות הראשית לישראל.
השב"כ חשף וחמאס מאיים - אלון בן דוד הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 מרחיב בפרטים על חשיפת השב"כ בעניין המנהרות החדשות שהוקמו בשנה האחרונה. ואיומי חמאס כי שלטענתם שיפרו את מערך הרקטות שלהם שיכולים להגיע לכל נקודה בישראל. ומה מתקדם עם השבוי מנגיסטו? מדוע הנושא ירד מהכותרות?
מנהג הכפרות שעלול לגרום למשבר קואליציוני -  עו"ד שמחה רוטמן, שהגיש בשנה שעברה עתירה לבג"ץ בדרישה לאפשר את המנהג בראיון: "אני מקווה שמישהו יתעשת ויימצא פתרון חוקי, לפי הנוהל כעת צריך להקים סמוך לכל אתר כפרות מעין בית שחיטה נייד, שעלותו היא לפחות 10,000 שקלים. דרישות כוח האדם הם מופרזות ולא ניתן לעמוד בתנאים בזמן כל כך קצר".
הרב יצחק בר דע, רבה הספרדי של רמת גן, ראש ישיבת 'משמרת אליהו' בראיון: "כוחות צבא ארה"ב מצאו בארמונו של סאדאם חוסיין תיבה ובה כתבי יד עתיקים, בין השאר גם את כתב ידו של ה'בן איש חי'. השוואה שנערכה בין כתב היד שאותר בארמון לבין כתב ידו של ה'בן איש חי' אוששה את ההערכה שאכן מדובר בכתב ידו. ובקרוב הכתבים צפויים לצאת לאור".
ובועז גולן עורך חדשות 0404 בראיון: מסיבה תמוהה שעלולה אף לעלות בחיי אדם הוחמרו הוראות הפתיחה באש על מחבלים ביהודה ושומרון: מותר רק ירי באוויר. קצינים ולוחמים זועמים. ומה אמורים הלוחמים לעשות במקרה של זריקת אבנים או בקת"בים לעברם?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.